SSC Allmänt snack Träffar Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI

• Detta ämne har 89 svar, 8,308 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Janne248.
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 90 totalt)
  • Författare
    Vince
    Keymaster

Ja, antog att det inte är några problem, men tänkte om någon mer undrar 🙂

Väntar för övrigt på mailsvar från styrelsen om min bil alls får komma och köra 😀

Vad är det för rolig hybrid du har? Gissar på Saab 9-2X 😀

Vio
      Deltagare

Vad är det för rolig hybrid du har? Gissar på Saab 9-2X 😀

Nej, BÄTTRE 🙂

Surbarbro
        Deltagare

Jag hoppas att det är samma Vio som var med på t.ex. Elmia -07.
          Snöänglar med Spike.
          Kul att du är tillbaka. Har du samma nummer ligger kvar i min tel.
          Satsa och kom. Jättekul.
          Välkommen!

Vio
          Deltagare

Jag hoppas att det är samma Vio som var med på t.ex. Elmia -07.
            Snöänglar med Spike.
            Kul att du är tillbaka. Har du samma nummer ligger kvar i min tel.
            Satsa och kom. Jättekul.
            Välkommen!

Japp, densamme, fast BÄTTRE 😉
            Ja, tror jag har samma nummer.. Har iaf ditt nummer kvar också 🙂

Kommer och kör om jag får, och bilen håller i bänken 😀

Vince
            Keymaster

Nej, BÄTTRE 🙂

Ok….då är det kanske en impreza med Porsche boxer 6a med dubbla stressfläkt 😀

Vince
              Keymaster

Ja, antog att det inte är några problem, men tänkte om någon mer undrar 🙂

Väntar för övrigt på mailsvar från styrelsen om min bil alls får komma och köra 😀

Jag kan tänka mig att om bilen är ”säker”, d.v.s. att allt är prydligt gjort, sitter fast som det ska, inte läcker här o var så borde den få köra oavsett hur trimmad den är. Detta är en ren SSC träff så krav på att bilen skall vara sbp godkänd är overkill tycker jag. Jag hoppas att det är en värsting (jag har fortfarande inte sett en värsting impreza på våra träffar :o). Oavsett värsting eller inte så hoppas jag att den kommer att godkännas :).

Janne248
                Deltagare

Just nu hänger det på vad SMA säger samt Ljungbyhed, inte styrelsen för SSC.
                  Är allt prydligt gjort och bilen i körbart skick dvs inte lcäker vätskor med mera så är det grönt. Svar ¨på email kommer.

Vio
                  Deltagare

Är allt prydligt gjort och bilen i körbart skick dvs inte lcäker vätskor med mera så är det grönt. Svar ¨på email kommer.

Ok.. Det låter bra då 🙂
                    Hade jag haft en uppdaterad projekttråd någonstans kunde jag ju länkat till den, men jag har lagt så mycket tid i garaget de senaste månaderna att jag helt enkelt inte prioriterat att sitta framför datorn och skriva inlägg..

Markus
                    Deltagare

Vill bara påminna om att inte glömma att tipsa alla era vänner om det här! 🙂 Dela ut länken http://www.subarumeet.se där det även finns pdf:er för er som vill skriva ut flyers i olika storlekar och dela ut till folk ni träffar. Lägg gärna ett gäng hos den lokala verkstan eller Subaruhandlaren! Speciellt om ni bor i södra Sverige.

Hoppas på många nya och gamla ansikten!

Janne248
                      Deltagare

Mer info om DAG 2:

Ett helt nytt Power evenemang för 2013 är Power No Bullshit Raceday.
                        Målgruppen är allmänna fartgalningar som gillar allt från Formel 1 till vilda busbyggen!
                        Power No Bullshit Raceday körs lördagen 8 juni på Ljungbyhed Raceway – belägen på flygfältet i Ljungbyhed i Skåne.
                        Insläpp på Ljungbyhed från 9.00
                        Vi kommer att ha show, uppvisning/race 201 meter från ca 13.00. Beroende på hur många som vill gasa/showa etc
                        Kom ihåg att det är första gången vi kör Power NO BULLSHIT Raceday – vi vill anpassa evenemanget för största möjliga underhållningsvärde!
                        Alla – med en ball bil – kan köra. Kostar inget förutom 100 kr per pers entré och engångslicens 150 kr.
                        Vi kommer att premiera

zoookey
                        Deltagare

kommer på lördag.

Janne248
                          Deltagare

kommer på lördag.

Hoppas du kommer att parkera med oss i SSC ”montern”!!

zoookey
                            Deltagare

Hoppas du kommer att parkera med oss i SSC ”montern”!!

Javisst det kan jag göra, ska bli väldigt kul

Vio
                              Deltagare

Har inte fått något mail än, har ni inte fått något svar än?

Janne248
                                Deltagare

Har inte fått något mail än, har ni inte fått något svar än?

Vi har ej svar av SMA…. vi återkommer så fort vi kan.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 90 totalt)
                                • Ämnet ”Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI” är stängt för nya svar.