SSC Allmänt snack Träffar Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI

• Detta ämne har 89 svar, 8,308 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Janne248.
Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 90 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

OBS Viktigt!

MOM-Events mäter ljud under dagen, 95 db vid förbipasserande gäller. Om inte ett fordon klarar detta plockas det av banan omedelbart.

roadtip85
      Keymaster

Så jävla trist att jag inte får bilen mappad för än Måndagen efter detta! 🙁

Vince
        Keymaster

Så jävla trist att jag inte får bilen mappad för än Måndagen efter detta! 🙁

Boka om mappning till veckan INNAN 😉

roadtip85
          Keymaster

Boka om mappning till veckan INNAN 😉

Den skulle ha varit mappad redan, men fick lite problem när allt skulle ihop, och 10 juni var första tiden dom hade efter det..

Vince
            Keymaster

Den skulle ha varit mappad redan, men fick lite problem när allt skulle ihop, och 10 juni var första tiden dom hade efter det..

Jag vet att den skulle ha varit mappad…..ring och tjöta som fan :D. Går det inte så får du ta o lifta med Pontus som också MÅSTE komma 😉

.zip
              Deltagare

Tyvärr på tok för långt bort.

Janne248
                Deltagare

Tyvärr på tok för långt bort.

Förstår det för dig, men de senaste åren har vi varit 2009 Mitt Sverige Banan (norra sverige), 2010 Strängnäs (mellersta sverige), 2011 Strängnäs (mellersta sverige) och 2012 Mitt Sverige Banan (norra sverige) så det var liksom dags och flörta med södra sverige… misstag kanske? Tror det aldrig varit så få anmälda sedan vi började med ”storträffar” i och med 5-års jub. år 2005……

.zip
                  Deltagare

Absolut inget misstag. Självklart är det bra att sprida ut träffarna 🙂 Och de flesta aktiva medlemmar bor söderut.

Att intresset tryter kan bero på många saker. Bilar som inte är färdiga, ekonomi ”det är trots allt första året på länge som arbetslösheten har minskat en aning” nya medlemmar som hellre glider på gatan och självklart gammrävar som redan har sålt kärran och kör volvo ist 😛

Hoppas bara att det inte är en trend som håller i sig.

Hur många deltagare va det förra året?

Skickat från min GT-I9100

zanoii
                    Deltagare

Förstår det för dig, men de senaste åren har vi varit 2009 Mitt Sverige Banan (norra sverige), 2010 Strängnäs (mellersta sverige), 2011 Strängnäs (mellersta sverige) och 2012 Mitt Sverige Banan (norra sverige) så det var liksom dags och flörta med södra sverige… misstag kanske? Tror det aldrig varit så få anmälda sedan vi började med ”storträffar” i och med 5-års jub. år 2005……

Geografiskt ligger Mittsverigebanan (typ) mitt i Sverige. Alla de andra exemplen är i södra Sverige.

Men man måste ju självklart räkna in var medlemmarna finns.

Markus
                      Deltagare

Våra medlemmar i södra Sverige har länge önskat en träff nära och nu när vi lägger den i Ljungbyhed så är deltagandet svalt. Tråkigt :/

Vi som åker kommer i alla fall ha jäkligt kul som vanligt! 🙂

Vince
                        Keymaster

Hoppas att det blir fler som bestämmer sig för att komma. Kom igen alla skånska och övriga SSC’are! 😉
                          Startavgift är nu betald även om det just nu inte ser ut som att jag kommer att kunna köra konbana om inte jag kan få bort de vibrationerna jag har när jag bromsar. Men komma gör jag och kul ska vi ha d—0.o—b:).

Vio
                          Deltagare

Min anmälan är nu lagd iaf..
                            Trots att bilen inte är riktigt färdig, än så länge är omappad, jag inte har däck, bromsarna inte har kommit från england och bilen ännu inte ens har blivit körd sen uppstart 😀

Skam den som ger sig, och nu ska vi bara hoppas att allt klaffar!! 🙂

Markus
                            Deltagare

Min anmälan är nu lagd iaf..
                              Trots att bilen inte är riktigt färdig, än så länge är omappad, jag inte har däck, bromsarna inte har kommit från england och bilen ännu inte ens har blivit körd sen uppstart 😀

Skam den som ger sig, och nu ska vi bara hoppas att allt klaffar!! 🙂

Härlig inställning! Kör på bara!

Grovsnus
                              Deltagare

Tänkte bara kolla om det finns någon vänlig själ som kan hämta ut nycklar till mitt rum på vandrarhemmet på torsdagen.
                                Min polare som ska med flyger från luleå är inte här förrän tidig eftermiddag, och sen ska det ju köras ner till träffen med…

JOJJE_86
                                Deltagare

Hallå Grovsnus!
                                  Jag bor i närheten av Ljungbyhed så jag skulle kunna ordna det till dig.
                                  När måste dom hämtas ut? Vilka tider har vandrarhemmet öppet?

Mvh: Johannes S

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 90 totalt)
                                • Ämnet ”Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI” är stängt för nya svar.