› SSC › Allmänt snack › Träffar › Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI
- Detta ämne har 89 svar, 8,308 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
29 maj, 2013 kl. 18:07 #255568
Markus
DeltagareVi har pratat med vandrarhemmet om det och någon i styrelsen kommer att hämta ut nycklarna för att personalen vill gå hem så tidigt som möjligt. Gissar på att alla som kommer efter 14:00 den 6:e får hämta hos någon av oss istället för receptionen. Alla som kommer innan eller på fredagen kan hämta i receptionen.
Vi meddelar under torsdagen vem som har dem. Troligtvis blir det jag och då kommer jag hålla mig i närheten av receptionen och inte dra till Danmark och handla sprit 😉
29 maj, 2013 kl. 18:22 #255611JOJJE_86
DeltagareDet låter bra taway. Är det något annat som ska göras/förberedas så finns jag i närheten om det behövs.
Ps: Skippa Danmark och kör till Tyskland istället;)
29 maj, 2013 kl. 21:24 #255597Grovsnus
DeltagareVi har pratat med vandrarhemmet om det och någon i styrelsen kommer att hämta ut nycklarna för att personalen vill gå hem så tidigt som möjligt. Gissar på att alla som kommer efter 14:00 den 6:e får hämta hos någon av oss istället för receptionen. Alla som kommer innan eller på fredagen kan hämta i receptionen.
Vi meddelar under torsdagen vem som har dem. Troligtvis blir det jag och då kommer jag hålla mig i närheten av receptionen och inte dra till Danmark och handla sprit 😉
Låter ju kanon!
(får dock lite dåligt samvete för att jag sabbar din inköpsresa, lovar dig en öl av mig om du fixar med nycklarna…)29 maj, 2013 kl. 21:36 #255551Andersson
DeltagareDet låter bra taway. Är det något annat som ska göras/förberedas så finns jag i närheten om det behövs.
Ps: Skippa Danmark och kör till Tyskland istället;)
Det får bli Danmark så man kan komma tillbaka snabbt och korka upp 😉
Någon mer som vill med över, handla och äta lunch?
Räknar med att åka från boendet ca.12.3029 maj, 2013 kl. 21:59 #255594Fladric
DeltagareVäldigt synd att jag inte kan vara med i år, var väldigt roligt förra året!
Dock har jag en tenta den 7 juni och sen är det lite långt också… Får satsa på nästa år istället! 🙂30 maj, 2013 kl. 20:01 #255567Markus
DeltagareLåter ju kanon!
(får dock lite dåligt samvete för att jag sabbar din inköpsresa, lovar dig en öl av mig om du fixar med nycklarna…)Haha ingen fara det var bestämt sedan tidigare men tack ändå 🙂 Behåll den där ölen… jag är antingen nykter eller kör lite rödtjut. Vi har ju så dåligt med tjejer i klubben att någon kille måste ställa upp på den biten 😉
30 maj, 2013 kl. 21:52 #255550Andersson
DeltagareHaha ingen fara det var bestämt sedan tidigare men tack ändå 🙂 Behåll den där ölen… jag är antingen nykter eller kör lite rödtjut. Vi har ju så dåligt med tjejer i klubben att någon kille måste ställa upp på den biten 😉
Jag hänger med på ett glas, det passar bra till nygrillat vildsvin 😉
31 maj, 2013 kl. 11:22 #255602james
DeltagareKan bli trevligt 🙂 har bara någon mil ifrån . så kommer nog besöka på fredagen 🙂
31 maj, 2013 kl. 18:06 #255545Surbarbro
DeltagareNågra ”tjejer” är vi väl.
Dricker tyvärr bara vitt. 🙂
Men vad katten. Jag kommer iallafall vara där.1 juni, 2013 kl. 00:17 #255566Markus
DeltagareNågra ”tjejer” är vi väl.
Dricker tyvärr bara vitt. 🙂
Men vad katten. Jag kommer iallafall vara där.Jodå några finns det som tur är! 😉 Andersson och jag får väl ta lite Amarone så får du ta det vita 🙂 Annars kan jag tänka mig lite skumpa, det är ju storträff så varför inte? 🙂
1 juni, 2013 kl. 08:42 #255546Surbarbro
DeltagareJodå några finns det som tur är! 😉 Andersson och jag får väl ta lite Amarone så får du ta det vita 🙂 Annars kan jag tänka mig lite skumpa, det är ju storträff så varför inte? 🙂
Låter toppen!
Hörde jag en skål!
Längtar så till på torsdag.3 juni, 2013 kl. 19:26 #2556140nE
DeltagareGår det bra att komma när man vill på fredagen eller man måste man komma på morgonen?
3 juni, 2013 kl. 19:26 #255565Markus
DeltagareGår det bra att komma när man vill på fredagen eller man måste man komma på morgonen?
Det är bara de som skall köra som har några tider att passa.
4 juni, 2013 kl. 07:57 #255542Ubbe
DeltagareNågra tips till er som kanske inte har vart med förr och kommer på fredagen…
1. Var inte blyga. Kom fram och hälsa och snacka. Det är ingen som bits.
2. Ta med hjälm även om ni inte tänkt köra själv. Åk med några varv runt banan med någon annan. Då kommer ni inse hur kul man kan ha med en Subaru, och att det inte är så farligt och komplicerat som man kan tro! Lotta och jag kör en silver STi -05 och det finns oftast plats i passagerarstolen! (SMA kan tecknas på plats som Janne redan skrivit)
3. Alla har vart nya i klubben någon gång. Du är inte den första.
4. Häng med på middagen. Det är egentligen där det händer, konbanekörningen är bara en förevändning för att få träffas och ljuga och dricka päronkonjak… 😀Två dagar kvar!
4 juni, 2013 kl. 08:07 #255564Markus
DeltagareInstämmer till fullo med Ubbe! Det är människorna som gör träffarna så underbart roliga 🙂
EDIT: Vi har stött på ett problem med att få ner vårat tält till träffen. Om någon har en bil med fällbart säte och passerar Borlänge på vägen ner, eller kan tänka sig en liten omväg, hör av er till LegacyLarsa!
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI” är stängt för nya svar.