SSC Allmänt snack Träffar Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI

• Detta ämne har 89 svar, 8,308 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Janne248.
Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 90 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Läste jag PÄRONKONJAK!!!! 😉
      Klarar vi oss på 4 flaskor som förra året mån tro? 🙂

Vince
      Keymaster

Instämmer till fullo med Ubbe! Det är människorna som gör träffarna så underbart roliga 🙂

EDIT: Vi har stött på ett problem med att få ner vårat tält till träffen. Om någon har en bil med fällbart säte och passerar Borlänge på vägen ner, eller kan tänka sig en liten omväg, hör av er till LegacyLarsa!

Vilket tält pratar vi om här? Har nämligen hämtat ett stort partytält i gbg förra veckan som jag fick av Carl. Det tar jag givetvis ner med mig d—0.o—b. Undrar bara hur jag ska få med mig resten av det jag behöver ta med ;)…..men men det ger sig nog :). Däremot kommer jag att ha svårt att ta med mig det upp igen 😮 då jag ska ha lite mer last på väg upp. Vi hittar nog en lösning oavsett.

Några tips till er som kanske inte har vart med förr och kommer på fredagen…
        1. Var inte blyga. Kom fram och hälsa och snacka. Det är ingen som bits.
        2. Ta med hjälm även om ni inte tänkt köra själv. Åk med några varv runt banan med någon annan. Då kommer ni inse hur kul man kan ha med en Subaru, och att det inte är så farligt och komplicerat som man kan tro! Lotta och jag kör en silver STi -05 och det finns oftast plats i passagerarstolen! (SMA kan tecknas på plats som Janne redan skrivit)
        3. Alla har vart nya i klubben någon gång. Du är inte den första.
        4. Häng med på middagen. Det är egentligen där det händer, konbanekörningen är bara en förevändning för att få träffas och ljuga och dricka päronkonjak… 😀

Två dagar kvar!

Håller med till 100%……kom o ha kul bara :):D

Mattemaz
        Deltagare

Jag och tant kommer nog ner på fredagen och kikar lite.
          Men undrar om det finns några matställen på området eller är det nått man ska plocka med sig?

Markus
          Deltagare

Vilket tält pratar vi om här?

Ingen aning men det är nog lite mindre än detta: http://www.wikihow.com/images/0/00/Circus-Tent-at-OVO!-by-Cirque-de-Soleil.jpg

Jag och tant kommer nog ner på fredagen och kikar lite.
            Men undrar om det finns några matställen på området eller är det nått man ska plocka med sig?

På dagen drar vi nog bara och hämtar något att äta. Vet inte alls vad som finns men pizzerior finns väl överallt 🙂 Till kvällen passar det väl bra med lite grillning så ta med en grillhink eller någon engångsgrill? Den grill vi får låna där är redan bokat av företaget som fixar den förbeställda maten.

Mattemaz
            Deltagare

Okej vi tänkte bara komma ner under dagen så får dra med en kylbag eller nått.

zoookey
              Deltagare

tyvär kommer jag inte med subban pga vevlagerras riktigt surt, men funderar att åka ner med brukisen och kolla lite.

Markus
                Deltagare

tyvär kommer jag inte med subban pga vevlagerras riktigt surt, men funderar att åka ner med brukisen och kolla lite.

Tråkigt men det är klart du ska komma ner ändå om du har möjligheten.

Janne248
                  Deltagare

Vilket tält pratar vi om här?

Inte det du har.
                    Om någon var med på träffen i Härnösand ifjol och var observant så har vi TVÅ tält (se bild nedan). Ett förvars hos Selinarna och ett hos Vice ordförande Larsa.

Dock undrar jag Vince om du fick med dig några tyngder, eller finns alla hos Larsa? Kommunicera gärna med Larsa om han behöver ta med vikter och väggar……

Vince
                    Keymaster

Inte det du har.
                      Om någon var med på träffen i Härnösand ifjol och var observant så har vi TVÅ tält (se bild nedan). Ett förvars hos Selinarna och ett hos Vice ordförande Larsa.

Dock undrar jag Vince om du fick med dig några tyngder, eller finns alla hos Larsa? Kommunicera gärna med Larsa om han behöver ta med vikter och väggar……

Ok. Ja ena av dessa 2 är det jag har (den ligger o får exakt plats mellan handskfacket o ryggdelen av baksättet med framsättet helt bakåtfällt. Ser ut som jag transporterar ett lik ;). Sidorna har jag med (de får plats i bagaget) 🙂 men om vikterna inte finns i nån av tält/sidor påsarna så har jag inga.

kamikaze
                      Deltagare

Nej det finns inga vikter med det tältet som Vince har med sig

Durasell
                        Deltagare

Såg er allt grabbar när jag passerade er innan Jönköping 🙂 Tyvärr åkte jag i en volvo på väg till Danmark, men ja tror jag kunde urskilja Zlasher i sin STI med några andra gt i samma sällskap. Hoppas ni får det skit kul där nere o gasa lite åt mig också 🙂

Markus
                          Deltagare

Japp det var vi 🙂

Nu är vi på plats och jag har alla nycklar. Ni når mig på 0733900455. Drar nog en sväng till Hemköp men det är nära..

Daniel666
                            Deltagare

Grymt synd att man missar detta i år, hoppas att ni får det riktigt sköj och att det fina vädret håller sig 🙂
                              Hörde jag en skål????

Markus
                              Deltagare

Grymt synd att man missar detta i år, hoppas att ni får det riktigt sköj och att det fina vädret håller sig 🙂
                                Hörde jag en skål????

Jorå det var allt en skål! eller ganska många nu… Andersson är ju här 😉

Zlasher
                                Deltagare

Hörde jag en skål????

Det har varit sjukt skoja och bra väder. Antal skål har jag tappat räkningen på.:)

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 90 totalt)
                                • Ämnet ”Swedish Subaru Meet 2013 6-8 JUNI” är stängt för nya svar.