SSC Annonser Säljes – Delar SWRT bärsele för Subaru-tokiga föräldrar

• Detta ämne har 12 svar, 2,229 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av Niklas.
Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Dags att sälja bärselen/ryggsele/ryggstol då barnen blivit så stora att de inte längre får plats i den:

3″ MOMO-axelpads medföljer för extra komfort för bäraren (inga selar som skär in i axlarna). SWRT loggor på sidor och bak. Stålram som är väldigt stabil och som dessutom står själv (även om det inte är att rekommendera när barnet sitter i). Det är alltså möjligt att sätta i barnet och sedan lyfta upp på ryggen.

Skickas ej, hämtas kvällstid i Vallentuna eller på vardagar 10-14 vid Slussen i Stockholm. Lägger ut på Blocket om någon dag, tänkte SSI skulle få första tjing på den…

Kom med bud! (liknande beg stol @ blocket ~300-400kr, axelpads @ trendab ~250kr).

Niklas
      Deltagare

Annons nu även utlagd på Zatzy.

Niklas
        Deltagare

Snart åker den ut på Blocket och då lär den försvinna så om någon vill ha den skynda dig.

bowser
          Deltagare

Snart åker den ut på Blocket och då lär den försvinna så om någon vill ha den skynda dig.

upp till ca ålder ?

ja köper den gärna av dig =)

Niklas
            Deltagare

När barnet är för stort för bärsele som man har på magen kan man väl egentligen sätta det i sele på ryggen se märker man när det är för stort för ryggselen. Försöker hitta en annons på Blocket som säger min- samt maxvikt/ålder men ingen skriver ut och på Haglöfs hemsida hittar jag inte några sånna produkter alls.

Nåja, vi hade ryggselen till båda barnen när de var 1-2 år vill jag minnas. Senaste året har det stått och väntat på att bli använd.

Observera att det inte är en äkta SWRT produkt men den är sjukt bra maskerad. 😉

alrik
              Deltagare

Nåja, vi hade ryggselen till båda barnen när de var 1-2 år vill jag minnas. Senaste året har det stått och väntat på att bli använd.

Får väl göra en knodd till? 😉

Niklas
                Deltagare

Ha…ha…ha :p

GrizzlyBear
                  Deltagare

Lägg ut den på Subaristforumet.se 🙂 Finns ett antal Subaru-tokiga föräldrar där.

Niklas
                    Deltagare

Inte medlem där, får bli Blocket när jag orkar ta tag i det.

Niklas
                      Deltagare

Stolen lämnas på secondhand (utan shoulderpads) idag om typ en timme. Om någon vill ha innan dess lämna (skam)bud på 0706361496.

Niklas
                        Deltagare

Inlämnad på Hej&Hå i Täby Kyrkby. MOMO axelkuddar finns kvar hemma. Köper du stolen/selen kan du få kuddarna av mig.

Niklas
                          Deltagare

Hämtade hem bärselen/bärstolen idag då den varit på second-hand butik i fyra månader och inte blivit såld. De tänkte sänka den i pris från 150kr till 100kr men då sa jag nej då jag hellre säljer den billigt till någon i klubben än till någon snålfan på butiken.

Så om någon vill ha den till valfritt pris så är det fritt fram. Gärna imorgon…

OBS: Dock ingår inte axelkuddarna längre då de redan sålts till annan i klubben.

Niklas
                            Deltagare

Mindre än 90 minuter kvar på budgivningen på Tradera, den blir din för 51kr.

http://www.tradera.com/auction/auction_bids.aspx?aid=126487335

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.