Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

Hej alla glada!

Tyvärr börjar den kallare säsongen närma sig och jag behöver en ny mössa. När jag bläddrade igenom mina gamla subarubroschyrer hittade en mössa som föll mig på läppen.

Så här ser den ut:

Finns den att köpa någonstans?
      Kan tänka mig att det är lite dött med SWRT-prylar överlag, men någon av er kanske har hittat ett gammalt lager eller något 🙂

TommyToad
      Deltagare
        Igge
        Deltagare

Jag diggar den diskreta designen där det faktiskt inte står subaru men ändå tydligt syns, typ 😛

zanoii
          Deltagare

Typ så?
            http://www.ebay.com/itm/Japanese-import-Subaru-logo-gear-knob-beanie-hat-/171125519222?pt=UK_Car_Interior_Accessories&hash=item27d7e03376

Håller med, jag blev också sugen på en sån där (som i första inlägget då). Antar att huvudbonad blir ett krav i år då det blir första vintersäsongen utan päls på skallen.

Igge
            Deltagare

Typ så?
              http://www.ebay.com/itm/Japanese-import-Subaru-logo-gear-knob-beanie-hat-/171125519222?pt=UK_Car_Interior_Accessories&hash=item27d7e03376

Håller med, jag blev också sugen på en sån där (som i första inlägget då). Antar att huvudbonad blir ett krav i år då det blir första vintersäsongen utan päls på skallen.

Ja typ så! Tyvärr matchar den inte mina ögon så jag får leta vidare 😀

zanoii
              Deltagare

Det roligaste med den rosa var ju att den var avsedd för en annan knopp!

Jobbade med biltester för några år sedan och de bilar som hade aluminiumknopp var ju inte supertrevliga på morgonen under vinterhalvåret. Snabba växlingar! 😉

Men åter till ämnet. Går mössan att skaka fram så är även jag intresserad. Annars kanske det går att göra någon slags beställning?

Igge
                Deltagare

Det roligaste med den rosa var ju att den var avsedd för en annan knopp!

Jobbade med biltester för några år sedan och de som hade aluminiumknopp var ju inte supertrevliga på morgonen under vinterhalvåret. Snabba växlingar! 😉

Men åter till ämnet. Går mössan att skaka fram så är även jag intresserad. Annars kanske det går att göra någon slags beställning?

Det missade jag totalt. Kanske skulle skaffa en då, för jag har just en sån där knopp som främjar snabba vinterväxlingar 😀

Christian S
                  Deltagare

annars så är ju klubb mössan ett självklart val, använde min flitigt i vintras;)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.