SSC Allmänt snack Träffar Syd träff. Hjälmsjön Örkelljunga

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Blackwidow
    Deltagare

Tänkte att de som e intresserade kan komma till Hjälmsjön i Örkelljunga för att köra lite på is och snacka skit 🙂

Tid: lördag den 26/2 ca 11.00 kommer jag vara där och slita på isdäcken. Finns det intresse e det bara att dyka upp.
      Kostar inget och köra då det e bar is = ingen plogning.

Taggen
      Deltagare

Va trevligt!

Ja e lätt på ska bara kolla om jag har någon som kan passa Isak en stund.
        Men tyvärr så kommer jag inte me Subban. men snacka lite skit eller aldrig fel 🙂

Blackwidow
        Deltagare

Kommer med en uppdatering på fredag eftermiddag/kväll med tanke på att vädret styr om det blir odåga el inte.

Alexander
          Deltagare

Jag kanske också dyker upp 🙂 Kan man köra med dubbfria vinterdäck? 😛 Eller det blir bara som Bambi på hal is..? Har ju inga isdäck 🙁
            Kul att snacka lite skit om inte annat.

Rowbean
            Deltagare

Jag kanske också dyker upp 🙂 Kan man köra med dubbfria vinterdäck? 😛 Eller det blir bara som Bambi på hal is..? Har ju inga isdäck 🙁

Körde med sommardäck på en damm i söndags, visst går det om man håller sig i spåren, men räkna inte med de höga hastigheter man får annars 🙂

Attans att det är min jobbehelg :/ Annars hade jag varit där!

Blackwidow
              Deltagare

Kör du i spåren så funkar det med vinterdäck, blir ju inga jättehastigheter som Rowbean säger men går =)

Ska försöka fixa fram lite ved så kan vi grilla lite korv om det finns intresse för de.

Andersson
                Deltagare

Har lovat att jobba då men blir det inställt kommer jag.

Tessan
                  Deltagare

Vi kanske,kanske kommer dit en sväng med kameran och tittar. Såvida vi inte ska iväg och hämta sommarbilen då..;)

Blackwidow
                    Deltagare

Grillning av medtagen korv kommer vara tillgänglig.

Sen kommer visst Nilssonsfoto filma hela dagen med
                      två proffs videokameror. Kan ju bli riktigt lyckat det här =)

Eiiiiik
                      Deltagare

Åhh…. Om bara min bil hade funkat som den skulle.. Då hade jag garanterat kommit!!! 🙁

JohanP
                        Deltagare

Jag lär nog dyka upp jag med, men bytte dock bort diesel Imprezan mot en Lancer Ralliart 😛

Taggen
                          Deltagare

Tja!

hur länge hade du tänkt vara där Niklas?
                            har inte löst de me Isak än men Emmy ska jobba morgon pass istället för kväll.
                            ja skriver mer ikväll när ja vet mer.

Blackwidow
                            Deltagare

Körningen e mellan 10-15. Isen e i kanonskick och ingen tö.

Taggen
                              Deltagare

Härligt 🙂

Ja vet fortfarande inte än om jag kan försöker få tag på någon som vill passa Isak en stund.

Niklas ja skickar sms sen å säger hur de blir.

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.