› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › T-Tröja Region skåne?
- Detta ämne har 35 svar, 1,578 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
8 mars, 2006 kl. 12:20 #104632
Pasi_k
DeltagareLugna er nu med förslag och vänta och se vad klubben tagit fram. Annars vet jag snart hur det känns för Yonaz & Co när de lagt ner tid och kraft på att rodda detta och så kan ingen vänta några dagar till./N – drömmer fortfarande mardrömmar om quickshift tillverkningen 🙁
Den reaktionen vi fick på Emmaboda var att nästan alla Impreza Förare hade likadan klädsel..
Detta var Subaru Tröjor väl.?Yonaz och Co gör ett bra jobb det är jag säker på.
Därför jag frågar först innan jag gör nått..Förlåt om jag trampat nå´n på tåna.
/Pasi som är ivrig och gärna vill ha fart i sin region.
8 mars, 2006 kl. 12:48 #104625Yonaz
DeltagareAbsolut inte Pasi, tvärtom. Jätte kul när folk är engagerade och hittar på saker i regionen.
Jag vill inte publicera designen på
8 mars, 2006 kl. 12:50 #104641minid
DeltagareAbsolut inte Pasi, tvärtom. Jätte kul när folk är engagerade och hittar på saker i regionen.Jag vill inte publicera designen på
8 mars, 2006 kl. 12:57 #104633Pasi_k
DeltagareAbsolut inte Pasi, tvärtom. Jätte kul när folk är engagerade och hittar på saker i regionen.Jag vill inte publicera designen på
8 mars, 2006 kl. 12:59 #104654Niklas
DeltagareFör att hålla priserna nere så alla känner att de kan tänkas köpa en tröja så får designen ”lida” om man nu kan säga så. Vi har bara tagit med det absolut viktigaste vilket har gett en clean och snygg layout.
Jag lovar att ingen kommer bli besviken.
Sen finns det ju ingen som kommer bli arg om någon tar fram sina egna prylar och försöker sälja, MatsN gör ju så med fleecejackor, som blivit ett inofficiellt klubbplagg. Pasi kan göra samma sak men lugna er lite och titta först på klubbens egna t-shirt innan ni börjar dra igång en egen omdesign… 🙂
8 mars, 2006 kl. 13:07 #104642minid
DeltagareMen det jag undrar är varför designen ska hållas hemlig?
Mats med fleece jackorna la ut förslag och man fick beställa sin rätta storlek och fick välja mellan några olika designer oxå..
Det har ju gått smidigt..
Eftersom det funka så bra varför inte göra på ungefär samma sätt?
MVH
Philip
8 mars, 2006 kl. 13:12 #104634Pasi_k
DeltagareFör att hålla priserna nere så alla känner att de kan tänkas köpa en tröja så får designen ”lida” om man nu kan säga så. Vi har bara tagit med det absolut viktigaste vilket har gett en clean och snygg layout.Jag lovar att ingen kommer bli besviken.Sen finns det ju ingen som kommer bli arg om någon tar fram sina egna prylar och försöker sälja, MatsN gör ju så med fleecejackor, som blivit ett inofficiellt klubbplagg. Pasi kan göra samma sak men lugna er lite och titta först på klubbens egna t-shirt innan ni börjar dra igång en egen omdesign… 🙂
Jag ser juh inte ett syfte att tjäna nått på det.
Utan för att Främja Klubben.
För att alla ska kunna känna gemenskap.
Mer PR för klubben kan det juh inte bli.BÄttre den är bilig såå alla skaffar den.
Och ev mer än en.?
Men en som är snygg kan man ha mer än bara på träffar..Att man började fundera på det var för det man hörde på SS i emmaboda..
Men det var för att vi har KÖPT Subaru Tröjjor..
Gör reklam För Subaru och inte klubben..Men nu väntar vi och ser vad som händer..
8 mars, 2006 kl. 13:35 #104643minid
DeltagareAsså syftet med tröjorna bör inte vara en inkomst för klubben..?
Klubben tycker jag ska bara handla som förmedlare till ”tröjtryckar stället”.Syftet bör väl ända vara sammanhållningen och att alla ser likadana ut.
Precis som pasi skrev det e bättre för klubben att ha en billig tröja som alla kan köpa och kanske har mer än en av, än att ha en vrålsnygg design för en större summa pengar som kanske inte lika många vill köpa..
Eller att klubben skulle skicka ut förfrågningar om tröjorna till alla aktiva medlemmar..
Där man fick reda på design, pris osv.
Vi medlemmar som ville beställa skulle svara med tex Antal, Storlek osv.Då hade man inte behövt att trycka upp fler än det antal som hade behövts och det hade inte blivit några över.
Som jag sa tidigare så är det väl bättre att visa som Mats gjorde med fleecejackorna på olika idéer så att medlemmarna får själv välja än att klubben ska styra upp något som kanske inte uppskattas av alla medlemmarna.
Att man har tex en standard layout som man kan lägga till lite olika dekaler som ni tagit fram.. precis som man kan göra med rally klistermärkena från dig alien.
Jag säger inte att Yonaz o CO idé blir dålig, tycker det bara är konstigt att man ska fixa tröjor som medlemmarna inte har fått vara med att påverka utseendet på. Det är ju ändå medlemmarna som ska bära de.
Hoppas jag inte har trampat nån på tårna, jag säger bara vad jag tycker och tänker…
MVH
Philip
8 mars, 2006 kl. 13:47 #104655Niklas
DeltagareVem har sagt att klubben skall tjäna på tröjorna?
Jag har lagt X antal timmar på designen och lär inte få en spänn för det jobbet.
Lugna er nu och åk till Elmia, ta med en liten slant och köp dig något snyggt blått och gult.
8 mars, 2006 kl. 13:52 #104644minid
DeltagareVem har sagt att klubben skall tjäna på tröjorna?Jag har lagt X antal timmar på designen och lär inte få en spänn för det jobbet.Lugna er nu och åk till Elmia, ta med en liten slant och köp dig något snyggt blått och gult.
Jag skrev fel i min text det ska vara ”bör” istället för ”ska” i första meningen..
8 mars, 2006 kl. 13:56 #104645minid
DeltagareLugna er nu och åk till Elmia, ta med en liten slant och köp dig något snyggt blått och gult.
MM, för ett blå gult påskägg måste man ju köpa när det e påsk.. 😛 :9
Ne skämt o sido.. ska bli kul o se hur tröjan ser ut….
8 mars, 2006 kl. 14:03 #104635Pasi_k
DeltagareVem har sagt att klubben skall tjäna på tröjorna?Jag har lagt X antal timmar på designen och lär inte få en spänn för det jobbet.Lugna er nu och åk till Elmia, ta med en liten slant och köp dig något snyggt blått och gult.
Jag ser nog det hela på ett helt annat sätt än vad du gör Ailien.
Ska klubben synas såå ska medlemmarna synas på Mässan.Nu ska vi inte gnabbas mer om detta.
Hoppas det blir en bra tröja som många köper så vi kan vara enhetliga.8 mars, 2006 kl. 14:08 #104656Niklas
DeltagarePasi: Häng på låset, spring in till SSI-montern och köp din tröja direkt sen går du runt hela helgen på mässan och visar upp dig. Än bättre, kom dit innan, hjälp till med att få montern i ordning och ta din tröja innan folket som hänger på låset har fått komma in sen går du runt hela helgen på mässan och visar upp dig.
Nu får ni fortsätta skriva om ni vill, jag är nöjd nu. Lycka till med slitet Yonaz…
8 mars, 2006 kl. 14:22 #104636Pasi_k
DeltagarePasi: Häng på låset, spring in till SSI-montern och köp din tröja direkt sen går du runt hela helgen på mässan och visar upp dig. Än bättre, kom dit innan, hjälp till med att få montern i ordning och ta din tröja innan folket som hänger på låset har fått komma in sen går du runt hela helgen på mässan och visar upp dig.Nu får ni fortsätta skriva om ni vill, jag är nöjd nu. Lycka till med slitet Yonaz…
Visst hade jag hjälpt till med Montern och så OM jag hade ställt ut bilen där uppe samt tänkt tillbringa hela helgen där uppe.
Tar väl tid att känna sig som en i Gänget tydligen?
OM man får det.?8 mars, 2006 kl. 14:27 #104646minid
DeltagarePasi: Häng på låset, spring in till SSI-montern och köp din tröja direkt sen går du runt hela helgen på mässan och visar upp dig. Än bättre, kom dit innan, hjälp till med att få montern i ordning och ta din tröja innan folket som hänger på låset har fått komma in sen går du runt hela helgen på mässan och visar upp dig.Nu får ni fortsätta skriva om ni vill, jag är nöjd nu. Lycka till med slitet Yonaz…
Det är ju inte det det handlar om..
Pasi hade tänkt att anordna en samkörning till elmia för region skåne och så skulle han fixa fram tröjor till oss iaf så vi såg lika ut osv.
Han lägger in sin idé på forumet och får negativa svar. Det kan inte vara så kul.
Det handlar inte bara om att se enhetliga ut på mässan utan det är hela grejen/resan.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.