SSC Allmänt snack Allmänt småprat T-Tröja Region skåne?

Visar 6 inlägg - 31 till 36 (av 36 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare
      minid
      Deltagare

Skiss på nya klubbtröjan: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=17&topic_id=804&mesg_id=804&page=/Jonas

Den så helt ok ut..
        Men det jag e skeptisk till är GT/22B på framsidan..?
        För mig e det inga problem men egentligen tror ni att folk med 01-06 bilar skulle köpa en tröja med en GT/22B på bröstet?

Vad kommer den att kosta på mässan?

MVH

Philip

OzO
        Deltagare

En parantes… att lägga ut ett förslag på ett tidigt stadium till en design på ett forum med (minst) 300 medlemmar och få ihop en design som alla blir nöjda med… är rätt svårt hoppas jag ni inser. Framförallt tar det tid att komma till skott. Därför börjar man i en liten skala… 🙂

/G

Pasi_k
          Deltagare

Ni?

Har inte ifrågasatt designen bara ville fixa fram en tröja för skåne regionen.?
            Det var där det hela började..?

OzO
            Deltagare

F’låt då Pasi. Du kan ersätta ni med minid så slipper du känna dig träffad. :+

Vet inte varför du låter sårad, du har väl bara fått tummen upp vad jag kan se? All initiativ är bra!

Att en klubb-T-shirt har tagits fram till Elmia hindrar inte att regions-T-shirts tas fram i framtiden?

/G

Pasi_k
              Deltagare

F’låt då Pasi. Du kan ersätta ni med minid så slipper du känna dig träffad. :+Vet inte varför du låter sårad, du har väl bara fått tummen upp vad jag kan se? All initiativ är bra!Att en klubb-T-shirt har tagits fram till Elmia hindrar inte att regions-T-shirts tas fram i framtiden?

Okej. Låter bra. 😛
                Nja. Det känndes lite Negativt från alla parter som håller på med projektet.
                Sen vill amn juh att Regionströjan skulel varit samma som klubbtröjan.
                Mer sammhörighet då.

FÅr se hur den där tröjan bilr när man ser den.

Mvh Pasi.

Visar 6 inlägg - 31 till 36 (av 36 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.