- Detta ämne har 18 svar, 2,446 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 11 månader sedan av Manor.
-
FörfattareInlägg
-
25 juli, 2011 kl. 14:31 #26378specializedDeltagare
Åt lunch med Stefan(Steewe)& Linda idag. Han överlämnade detta kort.Jag blev rörd av så många visar medkänsla, det betyder väldigt mycket och ger mig kraft att ta mig genom detta… Stort tack till alla, jag siktar på att vara piggare och förhoppningvis deltaga i nästa års storträff…ses då..
STORT TACK ALLA !Skriver med en uppdatering om hälsoläget med.
Gjorde förberedande operationen inför dialysen förra veckan.Fick en så kallad AV-fistel i armen och ska börja dialys så fort den läkt,då min njurkapacitet är nere på knappt 9 % nu.
Jag har även 2-3 tumörer som ska opereras ut i höst, det positiva är att de är godartade.
De sitter på bukspottskörteln, bisköldkörteln och kanske en även på hypofysen i hjärnan.
Risken att jag har en hypofys-tumör är dock nu enligt läkarna ganska liten.25 juli, 2011 kl. 17:15 #226861karlzzon.DeltagareSkrev på kortet men säger det igen KRYA på dig!!!!
Behöver du nått eller bara vill snacka så ring!!!!25 juli, 2011 kl. 18:32 #226859.zipDeltagareVa inte på storträffen så jag kunde tyvärr inte skriva på kortet. Men hoppas det planar ut snart och att du kryar på dig.
25 juli, 2011 kl. 19:57 #226851OzODeltagare😎 Ses nästa storträff!!
25 juli, 2011 kl. 20:31 #226864Christian SDeltagaredet va det minsta jag kunde göra, skrev inte på kortet på stor träffen då jag inte va där utan gjorde det vid ett tidigare tillfälle.
hade jag vetat att dom skulle träffa dig idag så hade jag gärna följt med.
krya på dig så hoppas jag att vi ses snart igen.
25 juli, 2011 kl. 22:34 #226863Jonas.LDeltagareKrya på dig !
26 juli, 2011 kl. 03:20 #226854tendencyDeltagareDet där kortet hade jag velat skriva på, men jag var tyvärr inte på storträffen..
Det är mycket du går igenom, men det här klarar du Mattias! Keep on headbanging! 😎
29 juli, 2011 kl. 09:09 #226856SurbarbroDeltagareJag tänker på dig. Kämpa på!
Ses på nästa storträff.
Krya på dig!
En jättekram till dig.3 januari, 2012 kl. 13:26 #226855specializedDeltagareHej alla, länge sen nu..
Det har varit en ganska tung period så jag har inte ens orkat logga in här..
Men så på nyårsafton blev jag uppringd och grattulerad av Kalle Anka 😉 Tog mig en stund att fatta vem det var kan man säga. Spike & grabbarna på helium låter…hmmm….kul minst sagt 😀Riktigt kul att man är ihågkommen…
Min kokare är för första gången i sitt liv avställd över vintern, dels har jag inte ork att köra så mycket, och dels sparar jag lite bakre skärmkanter 🙂 Men till våren så…Mitt hälsoläge är väl sådär, har numera 4 diagnoser..
Njursvikt (bara 8 % kvar på njurarna)Går på dialys 2 ggr i veckan.
Men1, en väldigt ovanlig tumörsjukdom som innebär flera tumörer på olika endokrina organ. Finns endast ca 280 fall totalt i Sverige.
Cushing-syndrom, följdsjukdom av men1
Typ 2 Diabetes
Opererade bort ca 80 % av bukspottskörteln för ca 3 månader sen, dessvärre har det visat sig att jag har kvar tumörer på de 20 % jag har kvar, så jag kommer förmodligen att få göra om operationen och ta bort hela. Efter det har jag även tumörer på bisköldskörtlarna som ska opereras bort…
Det är ju en bit kvar till man eventuellt kan friskförklaras 😉 haha
Det var lite kort om en del iaf..
Tack ALLA för ert stöd, det betyder mer än ni tror !
Länkar med länken till min andra tråd för de som vill kika..
http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=88002&highlight=livet+konbanaGod fortsättning på det nya året alla !
Mvh Mattias – Specialized
3 januari, 2012 kl. 14:58 #226868adam.b.wDeltagarefan va tragiskt när sådant här händer.
hoppas att de löser sig och blir bra!tack för inspirationer från din bil jäklar vad den rör på sig 😉
och ser bra ut
krya på dig fortsätt kämpa 🙂3 januari, 2012 kl. 15:36 #226866MäkiDeltagareHåller verkligen tummarna för dig! Riktigt tungt att läsa sånt här 🙁
3 januari, 2012 kl. 17:00 #226865Christian SDeltagarekul att det uppskattades att vi ringde dig och ja det dröjde som du skrev rätt länge innan du fattade vem/vilka det va som ringde, kan säga att vi hade rätt kul med helium tuben den kvällen:D
hoppas verkligen att det vänder för dig snart för du har haft mer än din beskärda del av otur här i livet.
vi ses och hörs förhoppningsvis snart igen.3 januari, 2012 kl. 18:40 #226867GaragekungenDeltagareGod Fortsättning på 2012 !
Räknar med att vi träffas – så…
Jag tittade in på din länk på “Garaget” och inser att du kommer att bli svårslagen på asfalt… 😮
…håll nu humöret uppe lika bra som du ger sken av – så får jag se hur mycket jag hinner “fixa till” min bil innan det är dags att jämföra tidkort. 😎Önskar dig ett stabilt tillfrisknande och snar återgång till normalt liv !!!
(om det nu är normalt med en trimmad Impreza… 😉 )Mvh / GK
3 januari, 2012 kl. 19:32 #226853STIredDeltagareSe till o bli bättre nu så vi kan planera vidare på vår rövträningsmaskin. 😀 😉
/r
3 januari, 2012 kl. 19:55 #226858challeDeltagareHoppas hoppas hoppas att du blir bra Mattias, lider verkligen med dig 🙁
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.