- Detta ämne har 30 svar, 2,827 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 9 månader sedan av KingWood.
-
FörfattareInlägg
-
27 januari, 2008 kl. 19:22 #21916DesenDeltagare
Jag har idag klivit av som medlemsansvarig för SSI.
Det känns inte alls bra att behöva göra det. Men jag är nu tyvärr mer eller mindre tvungen.
För att medlemshanteringen ska fungera behövs ett par saker fixas av andra än mig. Efter tjat och påminnelser har dessa saker ändå inte ordnats, vilket medfört att, jag trots att det nu gått 3 mån av medlemsåret, inte kunnat göra några utskick till medlemmarna.
Att inte kunna göra utskicken inom rimlig tid känns för mig oacceptabelt.
Jag vet att som förtroendevald i klubben så får jag inte skriva något som kan skada klubben. Men jag känner ändå att jag är skyldig er medlemmar en förklaring till varför ni inte ännu fått era märken, kort och isskrapor.
Om styrelsen eller moderator tycker annorlunda så får ni radera eller editera meddelandet.
Ni KOMMER att få era kort osv inom en förhoppningsvis kort framtid. Ni är inte bortglömda och alla betalningar är naturligtvis registrerade.
Ett stort tack till Janne Sjödin och Anders Block som alltid ställer upp och visat ett stort engagemang för att ALLT inom klubben ska fungera.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
“The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen
SS 2007 1.31.10 GT
27 januari, 2008 kl. 19:33 #187996b20mannenDeltagareInte har du skrivit något skadligt. Tvärtom.
Jag har stor förståelse för allt arbeta som ligger bakom medlemshantering och medlemskort. Det är som om det ligger en förbannelse över sådant jobb. 😉
Jag har egen erfarenhet av detta från evoklubben, och har sett hur otroligt “normalt” det är bland bilklubbar att det blir mycket strul och mycket ideell tid nedlagt på att hantera dessa frågor.
Massor av detektivarbete med icke kompletta medlemsuppgifter, strul med databaser, leta tryckerier, och om man gör korten hemma så brinner lamineringsmaskinen, och när den är utbytt så tar tonern slut i lasern, och när toner inköpts så pajar lasern, och sen… och så vidare.
Som medlem så vill jag passa på att tacka för det du gjort för oss i klubben.
Och jag kan vänta på mitt medlemskort. Hakuna Matata! 😉
27 januari, 2008 kl. 21:09 #188013NiklasDeltagareUndrar om SSI börjar växa sig större än vad den idiella verksamheten klarar av. Tack för allt slit du lagt ner Desen vid lamineringsmaskinen!
/N – med vällingflaskan i ena handen och b20mannen i andra…nästan 😛
27 januari, 2008 kl. 21:50 #187997b20mannenDeltagare/N – med vällingflaskan i ena handen och b20mannen i andra…nästan 😛
Fyfan… 😮 Lät inte bra det där. “hyYOu chave a filthy mind”. 😀
28 januari, 2008 kl. 12:01 #188000LeftyDeltagareTackar också för den tid du lagt ner Desen!
30 januari, 2008 kl. 20:33 #188004DesenDeltagareI en klubb med snabba bilar blir det ibland snabba svängar.
Efter en förändring i styrelsen och och ett övertalningsamtal från våran avgående Ordis, Block, så kommer jag trots allt att fortsätta som Medlemsansvarig åt SSI.
Mer om förändring i styrelsen får styrelsen själva informera mer om.
Jag är varken långsint eller omöjlig, så nu glömmer vi det som varit och ser framåt.
Allt jag behöver för att börja med medlemsutskicken kommer att ordnas omedelbart, så att jag kan komma igång med att skicka ut era märken ock kort.
Ni får ha lite tålamod eftersom listan med utskick har växt sig lång och jag klarar inte att göra allt på en gång, men det kommer.Ni som ska få isskrapor – Kan jag tipsa om att de fungerar även utmärkt som ölunderlägg till sommaren med.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
SS 2007 1.31.10 GT
30 januari, 2008 kl. 21:00 #187998b20mannenDeltagareFint att du kämpar på för oss!
(Världen är nog trots allt en vacker plats i alla fall) 😉
30 januari, 2008 kl. 21:16 #188003SurbarbroDeltagareJag tycker att det är underbart att du har kämpat och kämpar vidare.
Har suttit som sekreterare, 15 år i en förening. Jag vet vad det
betyder.
Tack för att du kämpar på!
Ett jättebra jobb till er alla i styrelsen.
🙂 🙂Nu alla SSI:are!
Ge mer beröm( Det är svårare än kritik)
Om man har massor av kritik, kom med bättre förslag.Tack Dresen!:D 😀
/ Catrine
Vi ses väl på nästa träff??31 januari, 2008 kl. 07:26 #187986BlockenDeltagareI en klubb med snabba bilar blir det ibland snabba svängar.Efter en förändring i styrelsen och och ett övertalningsamtal från våran avgående Ordis, Block, så kommer jag trots allt att fortsätta som Medlemsansvarig åt SSI.Mer om förändring i styrelsen får styrelsen själva informera mer om.Jag är varken långsint eller omöjlig, så nu glömmer vi det som varit och ser framåt.Allt jag behöver för att börja med medlemsutskicken kommer att ordnas omedelbart, så att jag kan komma igång med att skicka ut era märken ock kort.Ni får ha lite tålamod eftersom listan med utskick har växt sig lång och jag klarar inte att göra allt på en gång, men det kommer.Ni som ska få isskrapor – Kan jag tipsa om att de fungerar även utmärkt som ölunderlägg till sommaren med. /Andreas, Skåne, Kristianstad”The speed was good, but the corner was too tight” – J. KankkunenSS 2007 1.31.10 GT
Desen, en stor eloge till dig. Dig kan man lita på!
Ny-ordisen, SPiKE, kommer dra de nya idéerna på ny/delvis ny styrelse ihop med valberedningen i en ny tråd.Desen – jag fyller på medlemslådan med frimärken och allt du behöver ha och skickar ner till dig.
Återigen – tack Desen!
Mvh Blocken
31 januari, 2008 kl. 21:23 #187992ManorDeltagareHärligt Desen :-).
1 februari, 2008 kl. 08:10 #187991Janne248DeltagareJapp! Väldigt bra Desen! Stort tack!!
//J – det kommer nya listor i helgen
😉
1 februari, 2008 kl. 16:43 #188011KlasagasaDeltagareJapp! Väldigt bra Desen! Stort tack!!//J – det kommer nya listor i helgen 😉
Blev nästan lite orolig där ett tag då jag kommer hem efter en vecka utan dator. Skönt att ha dig “tillbaka”! Keep it up!
//Klas – som inte klarar sig utan spydiga kommentarer från Fesen på träffarna.;-)
1 februari, 2008 kl. 16:52 #187985StratDeltagareVi får väl ändra rubriken till “Tack Desen” då 😉 Nädå, tack för att du tar på dig jobbet! 🙂
/Claes
1 februari, 2008 kl. 19:27 #188001LeftyDeltagareVilken kille alltså… jag ska betala medlemsavgiften på stört bara därför 😀
1 februari, 2008 kl. 20:19 #188005DesenDeltagareTack Alla!
Var till att svälja lite stolthet för att hoppa tebax igen….
Men sen när började stolthet och religon börja lösa världskonflikter?
Kul att arbetet man lägger ner är så upskattat.
Att vara medlemsansvarig är hårt slit, ordis har en barnlek i jämförelse. Det är blod svett o tårar ideligen.Näää skämt å sido, men ganska många timmar blir det.
Men det gör jag gärna för oss.
Att lämna klubben var aldrig min menin, bara posten som medlemsansvarig. Nä ni e aldeles för roliga tokstollar för att bara slänga in handuken totalt.
Klasa – du kommer inte undan med att skylla på 3 tums spik i år igen.
/Andreas, Skåne, Kristianstad – som har lamineringsmaskinen på posten i Västerås och saknar den.
SS 2007 1.31.10 GT
SS 2008 Flat Out! -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.