Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Andreas, Skåne, Kristianstad – som har lamineringsmaskinen på posten i Västerås och saknar den.

Du kan vara lugn, jag har hämtat ut den och ska idag fylla på med frimärken och vad-du-nu-behöver… Skickar sedan tillbaka din kärlekslåda varsamt och ömt 😉

Kram,
      ExOrdisII

Desen
      Deltagare

Skönt att höra.

Glöm inte att plocka ur lamineringsapparaten och koppla in henne en stund så att hon blir varm. Klappa henne lite medsladds, inte motsladds för då hugger hon. Låt henne gärna laminera ett par plastbiter för det har hon inte fått göra på länge nu.

Blanda sedan vatten, socker, whisky, treo och en valium.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

“The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT
        SS 2008 Flat Out!

Desen
        Deltagare

Bara för att klargöra, blandningen är alltså inte till maskinen, den är till Blocken.
          Om han nu e så galen att han verkligen gör som jag säger så kan han behöva den brygden… :+ 😛

/Andreas, Skåne, Kristianstad, som förstår bättre än att hälla vatten i lamineringsapparaten.

SS 2007 1.31.10 GT
          SS 2008 Flat Out!

Blocken
          Deltagare

Bara för att klargöra, blandningen är alltså inte till maskinen, den är till Blocken.Om han nu e så galen att han verkligen gör som jag säger så kan han behöva den brygden…

GÅÅÅÅÅÅÅSHH!! Sicken jääädra reeesa! Det kommer giftormar ur parketten här nu!! :+

Närå…vår låd-baby har fått 500 friska kuvert och 300 sanslöst sköna plastfickor. Imorgon får dom sällskap av en halv miljon frimärken 🙂

Lådan skickas således till din adress i Kristinehamn imorgon.

Har du fått det andra paketet?

Kram,
            Blockajävel

Blocken
            Deltagare

Nu är 5300 gram skokartong proppad med kuvert och frimärken påväg med Posten – håll koll på kollinr 81607374007SE.

/Blocken

Grusdraparn
              Deltagare

Nu är 5300 gram skokartong proppad med kuvert och frimärken påväg med Posten – håll koll på kollinr 81607374007SE./Blocken

Senaste nytt,

Här är din försändelse:

5 feb kl 13:09
                Posten Företag Ängsgärdsgatan, Posten har tagit emot försändelsen

/K – som inte kan motstå ett kollinummer :+

Blocken
                Deltagare

Fantastiska nyheter!

6 feb kl 07:29
                  Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren

/Bläck – saknar redan lådan… 😉

Yonaz
                  Deltagare

Har han fått mitt paket också tro?

Desen
                    Deltagare

Paketen har kommit fram. Lamineringsmaskinen är ompysslad och allt är i sin ordning.

Status på utskicken – Alla skickade Idag, ca 150st

SS 2007 1.31.10 GT
                      SS 2008 Flat Out!

b20mannen
                      Deltagare

Grymt bra!

Adam K
                        Deltagare

Desen you’re the man!

klistermärket framme 🙂

jraberg
                          Deltagare

det var tur att du tog ditt förnuft till fånga 🙂
                            Känn ingen press, detta är såvitt jag vet fortfarande en ideell klubb och då Får det ta tid att ordna med saker och det privata livet är faktiskt viktigare även om man lätt glömmer bort det.

Stort Tack till dig alla er andra frivilliga som fixar och donar(läs sliter) så klubben lever vidare.

🙂

Desen
                            Deltagare

Det känns bra att allt åter är i sin ordning, känns så skönt när lamineringsmaskinen vibrerar o brummar lite trivsamt på soffkanten och doften av halvt bränd plast ligger tung i min 2:a. 😛

Något som är kul med denna klubb är ju att man inte bara får skäll när nogot e knas utan många bjuder även på att påtala när något är bra. Är ju alltid lite svårare att ge ros än ris.

SS 2007 1.31.10 GT
                              SS 2008 Flat Out!

Niklas
                              Deltagare

Jävlar vilken fin isskrapa jag fick på posten. Frugan trodde det handskriva brevet var från älskarinnan, jag sa att hon använder epost. 😛

Desen
                                Deltagare

Mmmm. för om det brevet var från din älskarinna så bör jag nog ta ett allvarligt samtal med min sambo 😮 😮

Inte om att hon har en älskare utan hennes smak att välja dem 😛 😉 :+

SS 2007 1.31.10 GT
                                  SS 2008 Flat Out!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.