› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Tack impreza.nu
- Detta ämne har 5 svar, 1,119 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av
nukem.
-
FörfattareInlägg
-
27 januari, 2008 kl. 13:31 #10594
nukem
Deltagaresvär i guds hus.
Köpte en Audi A2 1.4 TDI igår
Pendlar 15 mil minst om dagen så de va dags att byta bil. Dvs jag säljer snart Imprezan och ”överger” forumet.
Vill tacka alla entusiaster och Impreza-ägare för ett riktigt bra bra forum.
Kändes konstigt att köra 21.6 mil på under 10 Liter. Med Imprezan kör jag 43 på 50 liter.
Men man får vad man betalar för.
Kommer säkerligen återgå till Subaru när arbetsförhållande, hemort förändras.
Kommer ut en annons inom en snar framtid på bilen så får vi se vem som blir den lyckliga nya ägaren.
Än en gång. Tack alla
peace out
27 januari, 2008 kl. 19:06 #116989Niklas
DeltagareDu var nog en av de sista jag trodde skulle sälja. Vare vecka var där en ny tråd om prylar du skulle köpa. 😀
Men när plånboken säger nej spelar det ingen roll hur mycket man än hoppar, svär och skakar på huvudet. 🙂
Välkommen åter som de brukar säga.
28 januari, 2008 kl. 00:30 #116987nukem
DeltagareDu var nog en av de sista jag trodde skulle sälja. Vare vecka var där en ny tråd om prylar du skulle köpa. :DMen när plånboken säger nej spelar det ingen roll hur mycket man än hoppar, svär och skakar på huvudet. :)Välkommen åter som de brukar säga.
Det är egentligen inte plånboken som tryter. De som har vatt det extra jobbiga. Har velat som fan fram och tillbaka. Har råd till det men de känns inte som det är bilen man ”vill köra slut på” genom att köra 15+ mil om dagen. Räkna ut en kalkyl på 80 tusen bara till o från jobb per år. Det är mer sunt förnuft och samvetet som säger nej.
Polarna har varit uppe o tjuvkikat på nya STI´n på ättekulla här. Står 3 stycken ”Pressbilar” som man inte får provköra. Man är sugen =) Och kärleken finns till Subaru, Boxer, fyrhjulsdriften och såklart alla andra som har en impreza.
Jag kommer säkerligen återvända, det är nog bara en tidsfråga =)
28 januari, 2008 kl. 06:29 #116986Pasi_k
DeltagareVälkommen åter 😀
31 januari, 2008 kl. 21:45 #116985jeppe
DeltagareSamvete har man även om man har råd, det ska ju vara förnuftigt också
Du får trimma på Audin lite då
Du är välkommern till http://www.Dieselkraft.nu
Så gynnar iallafall fortfarande Subaru 🙂Lycka till med försäljningen
2 februari, 2008 kl. 17:21 #116988nukem
Deltagarekör till macken med ett leende på läpparna. Har jag syndat har den druckit 0.6.. annars under 0.5.
Blir en sti eller evo sen… eller en snabb cab. Men det är nog ett tag tills dess.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.