Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    LimpanS
    Deltagare

Hej!

Har en 04 STI som jag tänkte piffa till lite lagom till vårkanten. Planerna just nu är splitter, takvinge och toning. Tänkte även plocka sönder lyktorna och ta bort den orangea plastbiten.

Är det någon som har erfarenhet av eftermarknadsgrejerna som finns både i sverige och på eBay? Tänker just nu mest på front splitter och takvinge. Realcar har ju både och till rimliga pengar, men hur är kvalitén på dessa tro?

Mottager mer än gärna andra tips också!

Bilen

TomK
      Deltagare

HTautos i UK har det du söker till vettiga priser.

narto
        Deltagare

Glöm inte en v-limited läpp Linus! Sen tycker jag du kan låta lyktorna vara, men annars bra planer =)

LimpanS
          Deltagare

HTautos i UK har det du söker till vettiga priser.

147£ med frakt. Får nog bli en sån sen när snön försvunnit!

Glöm inte en v-limited läpp Linus! Sen tycker jag du kan låta lyktorna vara, men annars bra planer =)

Nu blev det svårt.. STI-Replica (som på denna eller V-Limited (denna..? Blir billigare från eBay 🙂

Kanske vinglöst med kolfiberbaklucka? Tona rutorna, frontläpp och lite stickers?

Nja, vingen ska vara kvar och likaså baklucka i originalfärg 🙂 Tonade rutor kommer efter besiktningen nu i vinter!

Joakimgabrielsson
            Deltagare

Denna splittern ser väldigt räcer ut. APR. Finns på ebay. Ska själv köpa en sådanhär i vår/sommar.

Snilsson
              Deltagare

En toning, frontläpp och Hawkeye takvinge så är du i hamn! Eventuellt nya fälgar men det är ju tyvärr ganska dyrt. Mer än så tycker inte jag man behöver göra d—0.o—b

LimpanS
                Deltagare

En toning, frontläpp och Hawkeye takvinge så är du i hamn! Eventuellt nya fälgar men det är ju tyvärr ganska dyrt. Mer än så tycker inte jag man behöver göra d—0.o—b

Fälgarna lär jag nog behålla, eventuellt renovera dem lite 🙂 Men annars var det ganska likt mina egna tankar! Tack för åsikten.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.