› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Tänkarhjälp Nödljuddämpning Detta ämne har 17 svar, 1,591 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av kleinis. Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt) ← 1 2 Författare Inlägg 12 augusti, 2013 kl. 19:32 #259159 t1heroDeltagare Tack Klenis, det lugnar mig lite. Jag har ingen aning om hur mycket mitt låter, men japsdämen låter väl mest på låga varv. Nu har jag iallafall plockat ihop ett ljudnazikitt med hakkors, lite tänger och ståltråd så att jag kan meka dit ett om jag blir avvinkad. 12 augusti, 2013 kl. 19:57 #259155 TomKDeltagare Tack Klenis, det lugnar mig lite. Jag har ingen aning om hur mycket mitt låter, men japsdämen låter väl mest på låga varv. Nu har jag iallafall plockat ihop ett ljudnazikitt med hakkors, lite tänger och ståltråd så att jag kan meka dit ett om jag blir avvinkad. d—0.o—b 12 augusti, 2013 kl. 20:16 #259161 kleinisDeltagare Tack Klenis, det lugnar mig lite. Jag har ingen aning om hur mycket mitt låter, men japsdämen låter väl mest på låga varv. Nu har jag iallafall plockat ihop ett ljudnazikitt med hakkors, lite tänger och ståltråd så att jag kan meka dit ett om jag blir avvinkad. det låter bra ! 🙂 vi kolla DB i kupen i lördags med arbetsmiljöverkets app haha 98 DB vid fullgas och jag som ville ha screampipe på sen också 😉 Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt) ← 1 2 Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.