SSC Allmänt snack Allmänt småprat Tankeställare!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Maddis
    Deltagare

Hittat detta på det berömda hästforumet… läs och fundera hur vårt samhälle fungerar…

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=784128

Ibland undrar man…

down_the_drain
      Deltagare

ja vad skall man säga?! Vilka miffon det springer ute i samhället!Och folk som inte gör något om de ser en misshandel..?! Jag hade hellre försökt stoppa/smälla till de som misshandlar än att leva med att ha sett något sånt och inte gjort ett smack,fastän man själv åkt på stryk. Därför man tränar bl.a boxning 😉

/P

MittX
        Deltagare

####!!!!!!! är själv där nere i stort sett varje helg och mestadels av min semester! kanske inte ska gå hem full efter en kväll mer då. går precis den vägen hem te stugan ju!

hermelinen
          Deltagare

Avundsjuka jävlar, finns tyvärr överallt och speciellt slagsmål.
            Stoppade själv ett gängbråk för ett tag sen, slutade med ett slag över ögat och ont i bröstet å benet på mig. Men min kompis kom undan.

Tolle
            Deltagare

Man saknar ju ord! Skenavrättning, seriöst asså! man skulle ju vilja veta vilka det är! hade det vart min lillebror hade jag sålt subban och lagt varenda spänn på å hitta dom grabbarna och gjort liver ruggigt surt för dom! MINST rullstol resten av livet….
              Hur kan man lämna grabben utan kläder?

Jag blir så sneeee! x(

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.