SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Tänkte slänga in lite extramätare vilka ska man välja?

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Vars får man enklast tag på tex defi mätare o vad hamnar dom i för pris på ett ungefär?

Enklast genom Jerry (SAM) som även monterar dem medan du dricker kaffe som Blocken har ”satt på” :D. Priset har jag inte riktigt någon koll på, men det är inte så billigt så att man skrattar…

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

Hej !

Defi är dyra men j-kligt snygga och har många funktioner som saknas på de lite billigare märkena (exempelvis varningslampa och varningssummer på/för varje mätare). Köp även till en oljetemp-mätaren så har du tre mätare att sätta i en hållare på mittkonsolen.

Autometer har också en serie som ser bra ut, men jag vet inte så mycket om dem.

mvh Mats N

SecretAgentMan
        Deltagare

De vita är ju väldigt lika originalinstrumenteringen i 99/00 (finns svarta som passar lika bra till de andra)…då är den med F&F (vilket för mig är all show, lite go – defi är väl mest praktiska funktioner i ett stiligt skal?).

😀

/J – garvar lite åt att Mats alltid lovordar Defi och nämner mitt namn, och att Äljen kommer som ett brev på posten och hävdar att Autometer minsann fungerar lika bra! :*

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.