Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #38242
    Kvarnis
    Deltagare

      >Ja vad ska man säga … Vad kan engelsmännen som inte vi kan
      >… Vi arbetar i nära samarbete med EcuTek och en av världens
      >bästa programmerare … Vi har även nära samarbete med Claus
      >på Turbocenter …
      >
      >EcuTek har sett ett stort antal av våra programmeringar samt
      >Delta-dash loggar som vi gjort … Vi ligger klockrent rätt
      >enligt dem …
      >
      >Men misstror ni oss så får självklart de som vill gärna flyga
      >hit någon från ön och programmera lite … Ett varningens ord
      >bara … Tänk bara på att de gärna vill visa sig på styva
      >linan och få bilen att gå extra bra … Detta i samband med
      >att de inte tar något som helst ansvar tycker inte vi är någon
      >bra kombination … Finns tyvärr ett par exempel på detta i
      >vårt land … Betänk även att så fort bilen modifieras så
      >måste de flygas hit igen för justering av programmeringen
      >…
      >
      >MVH JRM RACING AB

      Tyvärr nu har jag svårt att hålla mig….x(

      Jag har ganska svårt att ränka antal personer som fått bilen Tekade
      som haft problem med både det ena& det andra !!!

      Jag vet ett antal bilar som måste åkt tilbaka för att mappa om den för att den nuvarande mappen inte funkat vidare bra spikar dålig laddtrycks kontroll etc.

      Visst får ni fullt laddtryck på första vxl’n oxå ??
      Laddtrycks styrningen på Ecutek är helt överlägsen det mesta om man vet hur den funkar
      brukar ni rekommendera kunder att byta ut laddtrycks styrningen från en två portare på 99:or till en 3-ports i stället då den är mycket stabilare ?

      Sedan har jag hört mängder med dåliga ursäkter som att MAf’n inte klarar över 300Bhp, Blocket, spriddare etc, etc…vad har ni för erfarenheter av det..
      Sedan så har ni mer eller mindre vägrat mappa bilar med andra FPR’s , blöd ventiler etc…

      Har ni kört/äget nån Subaru Impreza med över +300Bhp i flera år så ni kan ha spårbarhet i det ni säger ???

      Jag hörde samma tjat när jag köpte min Impreza för över 2år sedan..
      Dessa personer ändrade iofs uppfatining med tiden.
      Om man pratat med killar från Au så kunnde dom enkelt säga att 300bhp är inge problem för motorn(lådan är en annan 5:a ..3:a 😉 )

      Jag har haft min Impreza i över 2år nu & kört flera tusen mil med banträffar,race etc…med en effekt över 300Bhp med standard motor enda som har gett upp är 3:an’s drev + lite busssningar
      Å då har jag ändå en hemsnickrad bond mapp, som inte är den bästa
      som för övrigt nog ska få ses över av Claus om en ny motor åker i 🙂

      Sedan vem är det som mappar Motec&Gems hos er ??
      hur mycket erfarenhet hade ni av Subaru innan ni började mappa dom ?

      sedan så vet jag oxå att ni blivit bättre sedan ni började..
      Men jag kan ju iofs ha fel och ni dom tidiga mappningarna inte hade några brister…?

      ps jo ecutek finns på bilar med över 400Bhp i Uk med perfekt laddtrycks kontroll…kanske en av anledningrna att det prats om killar från UK…+ att många vet ju hur duktiga killen som ni brukar ta över är.. fats han inte mappar ECUTEK… men finns ju andra

      Mvh

      #38228
      SecretAgentMan
      Deltagare

        >Ja vad ska man säga … Vad kan engelsmännen som inte vi kan
        >… Vi arbetar i nära samarbete med EcuTek och en av världens
        >bästa programmerare … Vi har även nära samarbete med Claus
        >på Turbocenter …
        >
        >EcuTek har sett ett stort antal av våra programmeringar samt
        >Delta-dash loggar som vi gjort … Vi ligger klockrent rätt
        >enligt dem …

        Det är därför det finns bilar som har problem med laddtryck, eller spikningar, och får komma tillbaka för ommappningar stup i kvarten?

        Det är därför ni som Kvarnis säger, tidigare har visat tendenser att inte vilja mappa bilar där ägare bytt turbo, etc. – och skyller på att motorn inte skulle klara det, eller att använda något annat än 2-portssolenoiden att reglera wastegaten med?

        >
        >Men misstror ni oss så får självklart de som vill gärna flyga
        >hit någon från ön och programmera lite … Ett varningens ord
        >bara … Tänk bara på att de gärna vill visa sig på styva
        >linan och få bilen att gå extra bra … Detta i samband med
        >att de inte tar något som helst ansvar tycker inte vi är någon
        >bra kombination … Finns tyvärr ett par exempel på detta i
        >vårt land … Betänk även att så fort bilen modifieras så
        >måste de flygas hit igen för justering av programmeringen
        >…

        Nu är det ju så att den tilltänkta killen är en av de absolut kunnigaste grabbarna på just Imprezan i förmodligen hela världen.
        Han byggde dubbelturbo H6:a på 3 liter, och mappade Pectel innan joCCe ens lämnade sin evo till Prospeed första gången…

        Om det är någon jag skulle lämna bilen till så är det honom, inte en firma vars största framgång och reklampelare är en gul bil som väl inte nyss nämnda firma har mycket att göra med över huvudtaget.

        >
        >MVH JRM RACING AB

        Mvh

        /J

        #38248
        JRM_Racing_AB
        Deltagare

          Nu får ni väl ändå ta och ge er …

          Vi har aldrig fått tillbaks någon bil som haft skenande laddtryck eller tendens till spikningar som berott på vårt ingrepp … Om någon kund varit på och pillat själv på bilen och på så sätt satt vår programmering/optimering ur spel kan vi ej göra något åt … Dock har vi fått in ett antal bilar från ett antal stora trimfirmor i Sverige med ovanstående problem … Vissa av dessa firmor har blivit varmt rekommenderade på detta forum av vissa personer …

          Vi har hittills programmerat ca 10 bilar med större turbo VF22, VF23, VF30, TD05 etc … Inga problem … Har aldrig sagt nej …

          Vi har aldrig nekat att programmera någon bil med blödventil men vi anser det inte nödvändigt att ha någon … Risken är också att om det sitter en blödventil monterad så händer det tyvärr att ägaren som inte alltid har full koll vill prova att skruva lite på den …

          Har aldrig nämnt något om att blocket skulle spricka etc. …

          350hk på standard bottendel funkar oftast bra … Där börjar det bli svettigt för kolvarna … 400hk sen börjar stakarna ge med sig …

          Visst går det att få ut 300hk+ … Inga problem … Vi har gjort flera stycken bilar med EcuTek och 300hk+ …

          Vi hade när vi började relativt stor erfarenhet av Subaru och har idag samlat på oss ännu mer … Visst går det att få ut 400hk+ med EcuTek … Det var ju det jag skrev … Dock skulle jag personligen rekommendera att byta styrsystem om man ändå ska lägga så pass mycket pengar som det ändå kostar att få ut 400hk+ ur en Subaru med schysst driftsäkerhet …

          Vi har haft planer på att gå ut med ett antal rabatterade erbjudanden för klubben … Men just nu känns det som att det inte är speciellt upplyftande att främja ett medlemskap i en klubb där vissa personer av någon outgrundlig anledning ständigt motarbetar oss …

          MVH JRM RACING AB

          #38241
          Subbarist
          Deltagare

            Jag tycker att ni fortsätter denna diskussion via PM då JRM faktist är klubbsponsorer och som sponsor ansvarig känns det inte kul och inte kunna backa upp vårat form som annars brukar vara väldigt städat. För just sånt här kan skrämma bort företag från att vilja ha med klubben att göra, jag skulle tänka över en extra gång iaf, om jag vore egen.

            #38232
            Strat
            Deltagare

              Vänta nu…

              Det verkar ju faktiskt som att de flesta som har fått bilen behandlad av er är nöjda, nog för att jag skulle vilja höra det från dom personligen och inte från er. En viss skepsis är nog bara bra och det får ni tåla. Straffa då inte klubben genom att skippa erbjudanden bara för att ett fåtal är negativa. Tror ni har många kunder i klubben.

              Er största svaghet, som jag ser det, är just att ni är relativt nya och man vet inte ännu så mycket om de bilar ni pillat på. Om nu EcuTek-killarna tycker att era mappar är spot on så är det nåt som lugnar iaf mig. Kanske lite mer sådan marknadsföring?

              #38243
              Kvarnis
              Deltagare

                >Nu får ni väl ändå ta och ge er …
                Jag tycker jag har låttit bli att delta i smutskastningen etc då jag personligen inte har någost som helst i mot JRM/PROSPEED för utom vissa priser 😉 men jag är en snål norrläning…så 😀

                >Vi har aldrig fått tillbaks någon bil som haft skenande
                >laddtryck eller tendens till spikningar som berott på vårt
                >ingrepp … Om någon kund varit på och pillat själv på bilen
                >och på så sätt satt vår programmering/optimering ur spel kan
                >vi ej göra något åt … Dock har vi fått in ett antal bilar
                >från ett antal stora trimfirmor i Sverige med ovanstående
                >problem … Vissa av dessa firmor har blivit varmt
                >rekommenderade på detta forum av vissa personer …
                Tja enda jag kan tyckas ha rekommenderat nångång är en Turbo Center…

                Men jag har varit i kontalt med ex antal personer som haft en hel del funderingar om det ena&det andra med ang bränsletrycks regulatorer etc, taksigt laddtryck på lägre vxl för att nämmna
                några saker

                Men jag vet ju iofs inte om allt bara är ett stor missförstånd från deras eller er sida..

                >Vi har hittills programmerat ca 10 bilar med större turbo
                >VF22, VF23, VF30, TD05 etc … Inga problem … Har aldrig
                >sagt nej …
                Nä det stämmer nog, ni har även mappat en bil med en MD254 😀

                >Vi har aldrig nekat att programmera någon bil med blödventil
                >men vi anser det inte nödvändigt att ha någon … Risken är
                >också att om det sitter en blödventil monterad så händer det
                >tyvärr att ägaren som inte alltid har full koll vill prova att
                >skruva lite på den …
                Som sagt där har jag hört nått annat…men jag vet ju inte till 100% så… sedan kan jag bara hålla med om att en del förstår kanske inte att man ska ändra laddtryckt vs. vad det är mappat för….:(

                >Har aldrig nämnt något om att blocket skulle spricka etc.
                tja…jag har sagt det för utt..ord mot ord alt missförstånd

                >350hk på standard bottendel funkar oftast bra … Där börjar
                >det bli svettigt för kolvarna … 400hk sen börjar stakarna ge
                >med sig …
                Där håller jag med, sedan så håller även boten delen för över 500Bhp

                >Visst går det att få ut 300hk+ … Inga problem … Vi har
                >gjort flera stycken bilar med EcuTek och 300hk+ …
                >Vi hade när vi började relativt stor erfarenhet av Subaru och
                >har idag samlat på oss ännu mer … Visst går det att få ut
                >400hk+ med EcuTek … Det var ju det jag skrev … Dock skulle
                >jag personligen rekommendera att byta styrsystem om man ändå
                >ska lägga så pass mycket pengar som det ändå kostar att få ut
                >400hk+ ur en Subaru med schysst driftsäkerhet …
                Det beror ju bla på budget som sagt…
                men När ni började så vet jag att ni tuckte att över 300
                Bhp, så ville ni använda gems eller Motec..men ni har kanske ändrat er…
                Personligen så har jag haft stor kontakt med John Banks I Skotland
                som mappat över 100 bilar med större turbo etc, plus att han känkte laddtrycks styrnings koden som är fri att tillgå för alfrit laddtryck på samtliga växlar.. dock så gäller ingen vxl.lådsgaranti då ;):D
                Drför så har jag fått en del frågor som jag diskuterat med honom,
                och hyfsat insatt i ECuTek begränsningar som är MAF’n
                JB mappar dock inte längre pga tidsbrist

                >Vi har haft planer på att gå ut med ett antal rabatterade
                >erbjudanden för klubben … Men just nu känns det som att det
                >inte är speciellt upplyftande att främja ett medlemskap i en
                >klubb där vissa personer av någon outgrundlig anledning
                >ständigt motarbetar oss …
                >
                >MVH JRM RACING AB

                Tja känner inte att jag motarbetar er men känns inte som hela sanningen har kommit fram hela tiden…

                som jag sa så vet jag att bilar med senare ommappningen blivit mycket mera nöjd jämfört med deras första mapp… det säger ju ändå att ni gått framått…:)
                och kom inte att påstå att ni inte lär er mer med tiden..för ingen är fullärd..vad jag vet alla fall 😉

                Mvh

                #38249
                JRM_Racing_AB
                Deltagare

                  >Vänta nu…
                  >
                  >Det verkar ju faktiskt som att de flesta som har fått bilen
                  >behandlad av er är nöjda, nog för att jag skulle vilja höra
                  >det från dom personligen och inte från er. En viss skepsis är
                  >nog bara bra och det får ni tåla. Straffa då inte klubben
                  >genom att skippa erbjudanden bara för att ett fåtal är
                  >negativa. Tror ni har många kunder i klubben.
                  >
                  >Er största svaghet, som jag ser det, är just att ni är
                  >relativt nya och man vet inte ännu så mycket om de bilar ni
                  >pillat på. Om nu EcuTek-killarna tycker att era mappar är spot
                  >on så är det nåt som lugnar iaf mig. Kanske lite mer sådan
                  >marknadsföring?

                  Självklart ska det finnas en viss skepsis annars är det inte bra … Men att häva ur sig att vi inte är riktiga mappare och inte kan dessa bilar och att vi inte vill göra ditt och datt och att vi skulle ha sagt ditt och datt etc. tycker jag är en barnsligt låg nivå på en diskussion … Och att påstå att vi skulle bedriva en verksamhet grundad på en gul EVO som inte ens är byggd av oss etc. etc. … Ni skulle bara veta vilken kompetens vi besitter och hur mycket motorer, växellådor, kopplingar, diffar etc. vi varit inne och grottat i …

                  MVH JRM RACING AB

                  #38250
                  JRM_Racing_AB
                  Deltagare

                    Kvarnis …

                    Vi håller från leverantören rekommenderade priser eller lägre … Tyvärr kan det ibland vara svårt att konkurera med privat direktimport från ex. Japan, USA där många skiter i att betala moms och tull etc. …

                    Vi håller relativt lågt laddtryck på lägsta växlarna för kundens egen skull … Visst kan vi ladda fullt direkt om så önskas men vi vet alla vad det leder till i slutändan …

                    Stämmer att vi inte hade tillräckligt med kött på benen och kunskap om EcuTek precis i början för att vilja mappa över 300hk med EcuTek men idag så är det inga problem … Det har vi bevisat om och om igen …

                    Vad jag kan dra mig till minnes så har vi aldrig fått tillbaks någon bil där kunden fått problem efter vårt (JRM RACING AB`s) ingrepp … De fåtal gånger någon kommit tillbaks har varit:

                    1: När kunden själv pillat och fixat med bilen så det blivit fel.
                    2: När kunden bytt någon del och velat ha den optimerad för det.
                    3: När kunden fått ett för sig själv okänt problem som alltid visat sig vara dålig AFM eller skitig boostsolenoid.
                    4: När ECU´n efter nollning efter en tid själv ställt fram sig så pass kraftigt att boost-limit´en i laddtryckssvingen nåtts och klippt ett fåtal gånger. Detta har hänt 1 gång vad jag kan dra mig till minnes. Av säkerhetsskäl så har vi en relativt snålt ställd boost-limit.

                    Vi har aldrig och kommer aldrig att försöka mörka om det händer något med någon bil som vi pillat på och som orsakats av vårt arbete … Det händer alla förr eller senare … Lyckligtvis så har det inte hänt oss ännu … Den dagen kommer vi självklart att stå för det … Självklart lär vi oss med tiden och vågar ta ut svängarna mer och mer … Det gäller ju alla firmor som sysslar med tuning … Fullärd blir man aldrig 😀 …

                    MVH JRM RACING AB

                    #38237
                    Practos
                    Deltagare

                      Hej alla, jag känner att jag borde säga några ord eftersom jag tror att ni delvis syftar på min bil när ni diskuterar ommapning osv.
                      Försök lösa detta inlägg neutralt, jag är lite sliten just nu 😀

                      Story so far: SAM bytte turbo åt mig (VF30), jag bytte till fmic och soppapump sen mappade JRM ecutek.

                      Jag har hittat orsaken till varför min bil gick så dåligt efter första mappen…Jrm mappade med org solenoid men då saknade jag restriktor helt 😮
                      Retriktorn har jag hittat i samma låda som orginalturbon sitter i…det betyder nog att det var en sportig västeråsare som var liiite söndagstrött vid turbobyte ? 🙁

                      Bilen gick skit (löjlig spoolup, bara 1 bars tryck och backande tändning) och jag bytte till dawes i tron att det var en lösning, mappen stämde inte längre och jag fick spikningar. Ringde JRM vilka fixade ny mapp snabbt, bilen går hygglo bra idag (ca 300 hk). Dock känns det som att det har blivit dyrare än behövligt för att få ihop dessa hästar så 100% nöjd är man inte…men man lär sig.

                      Mina åsikter: JRM kanske borde ha märkt att någonting var fel vid första mappen, kanske är det svårt med ecutek och den typen av flashande mappning jag vet inte ? Samtidigt köpte jag inte ett färdigt xxxhk paket av Jrm utan fixade delar själv först så jag borde kanske haft koll på maskinen bättre själv före jag började trimma !

                      Jerry får en liten känga för restriktorn, själv visste jag inte att det fanns en sån vid tillfället, men som sagt jag borde ha vetat mer själv innan.
                      Stort tack till Ordis för lån av sin restriktor (innan jag hittade min) 😉 Du var ju en trevlig människa trots att du bor nära tokholm 😀 😉 😀

                      Angående engelsmännen och ecutek, jag har läst hundratals diskussioner och har en liten tro att det finns vissa där som ligger jäkligt långt framme vad gäller subaru tuning…ni måste alla vara överens om att det har inte pysslats lika mycket här i landet (oavsett vilket märke det är på databoxen) ?

                      mvh/Henrik vet int ifall det blev någon vett i det där men jag försökte…

                      #38262
                      badlynx
                      Deltagare

                        Vissa Impreza ägare borde skaffa Knock-Link, Possum-link, Lambda-link och Nörd-Link. Man KAN köra bilen utan alla lampor…….

                        Jag har haft Ecu-Tek snart ett år och bilen går hur bra som helst. Dessutom är grabbarna på JRM – Racing trevliga och har bra service, och jag förstår om de blir trötta på vissa bilägare som verkar lite
                        😮 :+ .

                        Hoppas att Ni inte sabbar för oss som tycker JRM gör ett bra jobb.

                        Skickar en hälsning till Mange, Rickard och JoCCe.

                        MVH Jocke i Fagersta

                        #38233
                        Strat
                        Deltagare

                          Intressant att läsa Practos. Det är ju som sagt bla din bil man har hört saker om. Allt har nu fått sin förklaring 🙂

                          Mina problem efter ecutek 2 mappningen visade sig till slut vara en gradvis pajare MAF. Inget mer med det 🙂 Däremot fick jag aldrig nåt svar på vad JRM hade ändrat i mappen, för det var ju tydligen inte den officiella tek 2’an…

                          #38238
                          Practos
                          Deltagare

                            >Vissa Impreza ägare borde skaffa Knock-Link, Possum-link,
                            >Lambda-link och Nörd-Link. Man KAN köra bilen utan alla
                            >lampor…….
                            >
                            >

                            det man inte vet om kan ju inte skada en eller…?

                            Har du kört tex deltadash på din bil vid olika tillfällen, det händer saker under huven på alla bilar.
                            Tänk på att det finns bensinstationer som har haft rent vatten i pumparna vid tillfällen i detta land, och så mycket kan inte din box backa att du skulle kunna trampa på som vanligt.

                            #38251
                            JRM_Racing_AB
                            Deltagare

                              Practos …

                              Självklart kan även vi göra misstag … Det är pga detta som t.ex. restriktorn vi helst vill montera grejorna själva … Både för kundens och vår egen skull … Mycket lättare när man har 100% koll på allt från början istället för att man ska börja med att felsöka i flera timmar eller i värsta fall flera dagar …

                              Din bil gick med rätt lågt ladd men dock helt “safe” när du fick tillbaks den första gången … Nu när vi till slut fått 100% koll på alla de felaktigheter som var så vågar vi ladda på mer …

                              Håll oss gärna uppdaterade om hur mycket din bil laddar nu när den ställt fram sig ordentligt (30-40mil) och när det är -10/-15 grader ute … Vi kommer att kunna ställa på den ännu mer med god marginal men vill först se hur den uppför sig i vinter med riktigt kall norrlandsluft … Ett steg i taget 🙂 … Borde ligga på max 1,3 bar när det är kallt … Välkommen åter i vår 🙂 …

                              Visst är det så att engelsmännen ligger långt fram vad det gäller motorstyrning och programmering … Varför tror du annars det är engelsmän vi valt att samarbeta med 😉 …

                              MVH JRM RACING AB

                              #38230
                              OzO
                              Deltagare

                                Nån som vill ha jobb som moderator? :+

                                Lite kommentarer…

                                Bra sagt ovan Subbarist ang. klubbsponsor!

                                Om jag har 3 zillioner mätare i min bil så är det min ensak. Är kontrollfreak och vill ha möjligheten att se vad som händer under skalet. Men visst litar man på att sin maskin aldrig kommer att gå sönder oavsett väder och vind så kan man blunda och gasa…

                                Sen hellre ut med sanningen än att mörka för att inte riskera “sabba” för någon. Som har sagts i andra trådar (de lata får åter igen läsa mer än 3 rader…) så måste man kunna diskutera vad som har hänt eller vad som har gjorts för att man skall kunna bli upplyst.

                                Kanske skall starta supporterklubbar för motorstyrning? Sälja halsdukar och sen (i bästa fall) börja sjunga om vem som är bäst?

                                Har egentligen mycket mer att säga men jag orkar inte skriva mer…

                                ________________________________________
                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/smileys/smiley_ed16.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/smileys/smiley_ed16.gif
                                “I would be unstoppable… if I could just get started!”

                                #38244
                                Kvarnis
                                Deltagare

                                  >Kvarnis …
                                  >
                                  >Vi håller från leverantören rekommenderade priser eller lägre
                                  >… Tyvärr kan det ibland vara svårt att konkurera med privat
                                  >direktimport från ex. Japan, USA där många skiter i att betala
                                  >moms och tull etc. …

                                  Inga problem ni såg väl min 😉

                                  Jag vet att det är väldigt svårt att konkurera med den utlänska markanden då det rör sig om helt andra volymer där…
                                  Men man tar alltid en risk när man handlar utomlands…
                                  Blir det problem med ett företag i Svergie kan man ju alltid ta en diskussion mellan fyra ögon.. som en slutlig uttväg om det skulle gå ått h-vete ;):D

                                  Sen så köper jag aldrig av privat importerare då jag alltid fåt/får importera prylar själv sedan jag hade min Legacy turbo… då var kunnandet om Subaru trim delar ..~=0 i landet om man inte kännde nån wally åkare

                                  Där har det hänt en del sen dess …tror tom GIK fått sänka sina turbo priser pga konkurans…vet att nån bytte in sin TD04:a mot en VF24 å fick betala 13,5K i mellan :o…~samtidigt så köpte jag en VF30 då den kom från AU, och betalade med moms och frakt ~10K 😀
                                  Det var dock över 2år sedan …:o

                                  >Vi håller relativt lågt laddtryck på lägsta växlarna för
                                  >kundens egen skull … Visst kan vi ladda fullt direkt om så
                                  >önskas men vi vet alla vad det leder till i slutändan …

                                  Jo det har man lärt sig the Hard Way ;):D
                                  fast 3:an ryker oftast ändå tyvärr tillslut 🙁

                                  >Stämmer att vi inte hade tillräckligt med kött på benen och
                                  >kunskap om EcuTek precis i början för att vilja mappa över
                                  >300hk med EcuTek men idag så är det inga problem … Det har
                                  >vi bevisat om och om igen …

                                  🙂 mm är oxå lite dom bilarna jag har varit i kontakt med, som dock har en annan erfarenhet efter ommappning då dom varit mer nöjda tror jag …

                                  >Vi har aldrig och kommer aldrig att försöka mörka om det
                                  >händer något med någon bil som vi pillat på och som orsakats
                                  >av vårt arbete … Det händer alla förr eller senare …
                                  >Lyckligtvis så har det inte hänt oss ännu … Den dagen kommer
                                  >vi självklart att stå för det … Självklart lär vi oss med
                                  >tiden och vågar ta ut svängarna mer och mer … Det gäller ju
                                  >alla firmor som sysslar med tuning … Fullärd blir man aldrig
                                  >:D …
                                  >MVH JRM RACING AB

                                  Se där tycker genast att attityd förbättrats redan
                                  Men ni flyger väl fortfrande in Steve då riktigt håriga bilar mappas eller hur ;):D

                                  Mvh

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.