› SSC › Allmänt snack › Träffar › Tårtkalajs i Vinslöv
- Detta ämne har 17 svar, 1,175 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
Yonaz.
-
FörfattareInlägg
-
12 augusti, 2006 kl. 11:48 #14284
Desen
DeltagareIgår hade vi tårtkalas i Vinslöv.
Jag och Pasi med respektive, iförda våra nystrukna klubbtröjor, åkte vi till Tommy o Stoffe på Subaru i Vinslöv
Hade beställt en prinsesstårta med subaru och ssi logga på.Tommy bjöd på kaffe och vi mumsade på tårtan, Stoffe var oxå där och fick sig en bit. Han hade igentligen inte tid att fika, men när Tommy fick se den fina tårtan så sa han till Stoffe på skarpen, på ett sätt bara pappor kan göra, att han skulle komma o fika.
Sen fick vi en timmmes underhållning av Tommy, när han berättade historien om hur han började med subaru och hur det fortsatte. Den mannen kan verkligen prata.Synd att både han o stoffe var lite stressade, när jag bestämde tid med Tommy så hade han glömt bort att de skulle köra rally dagen efter och hade därför en hel del förberedelser på fredagskvällen.
Han uppskattade verkligen gesten med tårta och tröja från klubben.
Jag tror att SSI och Tommy är på väldigt god fot ett tag framöver.
Så en tårta och en tröja var nog en billig investering./Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9912 augusti, 2006 kl. 12:40 #143715Blocken
DeltagareGrymt bra gjort grabbar!
Tänk så lätt det blir att få hjälp nästa gång! 🙂
Tummen upp!
/Blocken
…………………..
Thai-Perr12 augusti, 2006 kl. 13:13 #143716Manor
DeltagareJa verkligen en stor tumme upp :).
Man vet ju själv vad uppskattad man känner sig när någon bjuder på något gott.12 augusti, 2006 kl. 14:19 #143719Yonaz
DeltagareSnyggt grabbar!
12 augusti, 2006 kl. 19:17 #143728Niklas
DeltagareHaha, grymt! Nästan så man velat åka ner! 🙂
Kom nu ihåg, snacka inte med Tommy om olika idéer ni får höra från husvagns-Mats! 😀
12 augusti, 2006 kl. 22:39 #143725Desen
DeltagareHaha, grymt! Nästan så man velat åka ner! :)Kom nu ihåg, snacka inte med Tommy om olika idéer ni får höra från husvagns-Mats! 😀
Ja, det var riktigt kul att göra detta. Man såg på honom att han blev verkligt glad.
Men när man ringer till kunder på sin semester och säger att kopplingen kommit och att man kan lämna bilen så fixar han det kl 5 på morgonen innan det blir för varmt. Då e man värd tårta, tröja och respekt.Jag tar gärna varje tillfälle jag får att kunna retas lite med manor. Men i detta fall måste jag försvara honom.
Det var Manor som hade rätt och Tommy som hade fel.
Dethar Tommy bett om ursäkt för och sagt att jag skulle hälsa ”den där stochkolmsjä***n” att han hade rätt./Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9913 augusti, 2006 kl. 06:19 #143729Niklas
DeltagareHahaha…jaha, då har Tommy fått SSI-visitkort från mig och SSI-tröja från dig och Pasi. Snart har han mer SSI-prylar än oss. 😀
13 augusti, 2006 kl. 09:24 #143717Manor
DeltagareDet var Manor som hade rätt och Tommy som hade fel.
Hörde jag ett ÄNTLIGEN :D.
mvh Mats N – som är värdelös på att mecka…vilket inte Tommy är 🙂
13 augusti, 2006 kl. 09:35 #143726Desen
Hörde jag ett ÄNTLIGEN :D.mvh Mats N – som är värdelös på att mecka…vilket inte Tommy är 🙂
Även en blind höna hittar ett korn då och då. 😛
/Andreas, Skåne, Kristianstad som haft lättrycksturbo på GT
Blå GT -9913 augusti, 2006 kl. 14:02 #143718Manor
Hörde jag ett ÄNTLIGEN :D.mvh Mats N – som är värdelös på att mecka…vilket inte Tommy är 🙂
Även en blind höna hittar ett korn då och då. 😛 /Andreas, Skåne, Kristianstad som haft lättrycksturbo på GT Blå GT -99
…eller i de blindas rike är den enögde kung :D.
14 augusti, 2006 kl. 05:56 #143721Pasi_k
DeltagareHoppas bara vi inte sinkade han för mycket i Fredags , mannen kom juh igång och sen gick det juh knappt att stoppa.. 😀
Men en trevlig Fredag som sagt.
Bilder kommer såå småningom. .dom fåå det nu blev 😀
MVh PAsi
15 augusti, 2006 kl. 04:16 #143730Niklas
DeltagareFick precis höra att Stoffe vann i Växjö! Jag slår vad om att SSI-tårtan hade lite med det att göra! 🙂
Grattis Stoffe och Tommy…
22 augusti, 2006 kl. 06:55 #143722Pasi_k
Deltagarehttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/PICT1576.sized.jpg
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/PICT1577.sized.jpg
Tack för stunden Tommy och Stoffe 😀
22 augusti, 2006 kl. 07:07 #143727Desen
DeltagareSnyggt Pasi !!
Blev ju en kanoooon bild på Tommy när han hugger in.
Kanske skicka fotokopior till Tommy?
Var i vinslöv en runda igår och snackade med killen som jobbar i verkstaden där. Han hade med fått en bit tårta dagen efter. Han hälsade o tackade. Tyckte det var trevligt att vi uppskattade deras arbete.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9922 augusti, 2006 kl. 07:26 #143723Pasi_k
DeltagareSnyggt Pasi !!Blev ju en kanoooon bild på Tommy när han hugger in.Kanske skicka fotokopior till Tommy?Var i vinslöv en runda igår och snackade med killen som jobbar i verkstaden där. Han hade med fått en bit tårta dagen efter. Han hälsade o tackade. Tyckte det var trevligt att vi uppskattade deras arbete./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Självklart uppskattar vi det dom gör för oss..
Hade det inte varit för Tommy såå vet man juh inte om vi Kört runt i Evo´s? 😛 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.