› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Tävling!
- Detta ämne har 1 svar, 848 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 2 månader sedan av
BorisB.
-
FörfattareInlägg
-
3 december, 2005 kl. 17:35 #9128
BorisB
DeltagareSitter nu en natt och kollar på bilder här på forumet. Mkt coola byggen. Tänkte göra en tävling.
Tänkte starta en ny avdelning på min egna sida http://www.car24.se, med gatubilar. Avdelningen kommer att heta streetcars.
Om du har ett bygge du vill visa upp på car24, så kan du skicka bilder på den till mig (info nedan). Vi kommer att kolla på bilderna så att de är av hyffsad kvalite och om de fyller kraven, lägger vi upp de.
Därefter är du med i en tävling och den som vinner, vinner en VIP resa till Performance Show 2006.Vinsten består av:
Betald båtresa från Stockholm till Tallinn t.o.r, nummer på ett hotell, Guidad tur på mässan personligen av mig, tillgång till alla avdelningar. VIP fester på kvällarna med det bässta av allt ”Free beer tag” Vi bjuder på all öl under vistelsen… Och mkt mer.
Mässan har redan nu 110 unika bilar som kommer att ställas ut och det blir fler och fler varje vecka.
Förre året besöktes mässan av fler än 22 000 besökare.TOP 10 kommer att röstas fram av besökarna på sidan. Av de 10 kommer vi att välja en vinnare med den bässta bilen. Jurin besår av fyra personer, två från Vänersborg och två från Tallinn.
Kraven för bilderna:
* Minsta upplösningen på bilden måste vara 1024×768, allra bässt 1600×1200.
* Bilen på bilden måste vara din.När du skickar in bilerna ska du skriva med:
* För och efternamn
* Din adress
* Tel. nummer som man kan nå dig på
* Namnet på bilen (ex. Volvo v70R)
* Fakta om bilenBilderna kan ni redan nu skicka till boris@car24.se
Vi håller just nu för fullt att programmera en avdelning där du kan regestrera direkt på sidan. Men redan nu går det alldeles utmärkt att skicka till mail adressen.
För frågor kan ni maila mig eller fråga här.
http://www.car24.se – En bibel för motorfolket.4 december, 2005 kl. 21:26 #102500BorisB
DeltagareKomigen, var inte blyga 😉
Vi har nu samlat ett gäng bilar, men desto mer bilar desto mer tävling blir det.
Måndag klockan 12:00 kommer de alla att läggas ut på sidan och tävlingen startas.Var inte blyga! Har du en ”sådär” bil, se till att få med en jävligt fin tjej på bilden som kompliterar bristerna =)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.