SSC Allmänt snack Allmänt småprat Tävling: SSI korsord – Juni

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Groover
    Deltagare

Mkt bra initiativ Alien ! Ett korsord är aldrig fel att sätta tänderna i 😛

//groooover

alrik
      Deltagare

Helfin ide av dig Alien. Var tvungen att klura ut korsordet innan jag hoppade in i duschen. 😛

/ Mikael – förhoppningsvis med rätt antal ”S”

Blocken
        Deltagare

Sådana här superfriska initiativ stöder vi mer än gärna! Tummen upp till Äljen! 🙂

/Black

Min STi

modulated
          Deltagare

Jösses vad somrigt å fräckt…

Vem blir först med att skriva en deckare i sommar då :P.

// Patrick P – räknar S.

Lefty
            Deltagare

Klockrent Äljen 🙂 Sånt här gillas verkligen… ska sätta mig ner och göra den nu!

Niklas
              Deltagare

Hur har jag tiiid att göra sånt här? 😀

maxan
                Deltagare

Vinnaren får även äran att skriva ”sin” historia om varför just han/hon köpte en Impreza!

Precis som i min nirdiga akvarieklubb jag är med i drabbas vinnaren av liknande dj*vulskap!

Kul initiativ Alien! Vi tvingar vinnaren till att kläcka ur sin historia och så lägger vi det på vanliga siten 🙂

______________________________________________________________________

http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster
                  [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven

Niklas
                  Deltagare

maxan: Då tycker jag att vi tvingar MatsN att berätta sin historia för det är han som vann!

GRATTIS MATSN!

Flera skickade in rätt svar, tyvärr kan det bara vara en vinnare*. Nytt korsord kommer då jag är tillbaka på jobbet då jag har det där och inte kommer åt det nu. 🙂

* Vinnaren valdes ut av en opartisk person.

griml0ck
                    Deltagare

Vad var rätt svar då? Har glömt vad jag skickade in för svar… har för mig de var 13 eller 14? Dom som hade rätt svar kanske kan presenteras på en lista?

Niklas
                      Deltagare

Rätt svar var 14 stycken S vilket alla utom en skickade in. En hade troligen räknat fel och skickade in 13. 🙂

Manor
                        Deltagare

Kalaskul idé Alien…detta korsord ska jag sätta tänderna i idag :).

mvh Mats N

Manor
                          Deltagare

HURRA…för mig :).

Får jag den stora äran att skriva en berättelse om varför man köpte en Impreza…det ska bli mig ett sant nöje, men det blir inte idag för nu är det snart filmtajm hos MastodontfilmsMätz ;).

mvh Mats N – som hoppas att vinsten är en Petter Solberg – Subaru – keps.

alrik
                            Deltagare

Grattis Mats!

/ Mikael

Niklas
                              Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album385/korsord.thumb.jpg

Då var det dags för en ny grej här i klubben. Ett korsord där vinnaren får ett trevligt pris. Tanken är att jag gör ett nytt korsord varje månad och alla SSIare kan vara med och tävla.

Så här gör du:
                                1. Lös korsordet som kräver både lite allmänkunskap och klubbkunskap
                                2. Räkna antalet S
                                3. Skicka svaret, ditt namn, din adress och ditt SSI-nummer till aliendice@impreza.nu

Därefter kommer jag att dra en vinnare från alla er som skickat in rätt svar.

För att undvika missförstånd kommer Blocken säga exakt vad priset är denna gången men om jag inte minns fel så var det en almanacka med rallymotiv. Den skickas till vinnaren fraktfritt. 🙂

Sista dagen för inskick av rätt svar är fredag nästa vecka, dvs den 8/7.

Här finns korsordet:
                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?full=1&set_albumName=album385&id=korsord
                                (Tips: Skriv ut eller öppna bilden i ett ritprogram)

LYCKA TILL!

// Niklas & Styrelsen 🙂

Niklas
                                Deltagare

Har redan gjort nästa månads korsord. 😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.