› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Telefonförsäljare..
- Detta ämne har 9 svar, 1,209 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
2 oktober, 2007 kl. 09:52 #10480
LegacyLarsa
KeymasterVisst det finns tjänsten nix, men det är lite kul att babbla på ett tag för att sedan 10minuter senare dissa dom.. 😀
/Lars
2 oktober, 2007 kl. 11:00 #115935Janne248
DeltagareVad ville dom sälja denna gång då?!
2 oktober, 2007 kl. 11:37 #115936migu
DeltagareSå här ska dom hanteras: http://www.youtube.com/watch?v=J5z4Vs26-TI
2 oktober, 2007 kl. 12:45 #115940IMPREZA FOREVER
DeltagareJa det e fan e mej det roligaste jag vet va det gäller teleförsäljning }(
http://www.rallybilder.com2 oktober, 2007 kl. 13:09 #115937MittX
Deltagarejag tycker bara det är kul när dom ringer till mig angående mobil abonnemang. ja har tele2 fastpris och ringer J*vligt mycket så inget bättre abonnemang för mig! så ja brukar prata och låta intreserad och sen släppa bomben om mitt tele2 fastpris och då brukar samtalet va över!!!
2 oktober, 2007 kl. 13:31 #115938alrik
DeltagareInstämmer med Larsa, att gå med i Nix är att vika ner sig 🙂
När jag är hemma så kan jag prata en stund med en försäljare enbart för att sen säga nej. Min tanke är denna att då har jag uppehållit honom en stund så då kanske gamla Greta som inte kan säga nej klarar sig en dag till.
Ang. Tele2 och Vodafone(när dom fanns) så var det väldigt lätt att säga nej och ge förklaringen att deras när är dåligt. Hade Vodafone på jobbet och de bröts, kopplades fel osv flera ggr än man kom dit man skulle. Tele2 är mkt bättre fast går inte att jämnföra med Telia. En försäljare på Vodafone frågade verkligen om det stämde de jag sa och då förstog han att jag inte ville byta 🙂
/Mikael – njutade nejsägare 😛
2 oktober, 2007 kl. 14:06 #115939MariaimprezaGT
Deltagaremm mr music har ringt mig en gång.. frågade om jag ville ha ett bra erbjudande.. å så började han babbla.. å då frågade om han kunde slå mitt nuvarande pris, som är uppkopplingskostnad i ett par minuter samt några kr för skivan.. EHHHHH sa han i luren ”ha en bra dag” =))
Sen har de inte ringt mer…
Maria
Audi is teh ####!!
2 oktober, 2007 kl. 15:13 #115941mikel_83
Deltagaremm mr music har ringt mig en gång.. frågade om jag ville ha ett bra erbjudande.. å så började han babbla.. å då frågade om han kunde slå mitt nuvarande pris, som är uppkopplingskostnad i ett par minuter samt några kr för skivan.. EHHHHH sa han i luren ”ha en bra dag” =))Sen har de inte ringt mer… MariaAudi is teh ####!!
haha! klockrent!
5 oktober, 2007 kl. 14:11 #115942DajM
DeltagareHaha, skit kul när dom ska sälja på en ett abonemang, då frågar dom oftast hur mkt ja betalar nu!
0kr/månaden
0kr/min
0kr/uppkopling
0kr/sms
0kr/mms
osv🙁 <--- så ser dom ut då. FÖRETAGS ABONEMANG!!!! 😀
8 oktober, 2007 kl. 06:35 #115943Niklas
DeltagareHar NIX men blir uppringd mitt i natten av fulla SSIare som inte har folkvett. Synd inte NIX tar bort dessa samtal också. 🙁
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.