Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Här kommer bild på en orginaltermostat och en icke orginaltermostat. Ni får gissa vilken som är orginal… 😡

Jag kan bara komma med ett råd – om ni väljer bort orginaldelar (oavsett om det gäller termostater eller annat) så kika gärna 2 ggr och jämför med hur orginal ser ut innan ni sätter dit den “billigare” varianten…

Jag kommer gå tillbaka med min skitjunktermostat och be dom aldrig mer sälja dessa på svenska marknaden. Sverker nästa! 😉 😎

Fricke.w
      Deltagare

Ja de såg inge vidare ut i alla fall 🙁

Mäki
        Deltagare

Vilket tjafs!!
          Får man fråga vart termostaten köptes?

OzO
          Deltagare

Köpte den på en affär som börjar på M och slutar på ekonomen, men dom säljer även orginaltermostater enligt deras hemsida (finns bild) så jag måste ha fått fel kartong, dvs dom säljer säkert olika varianter från olika leverantörer. Timmen innan köpte jag en från M eca B ildelar, men jag kommer inte ihåg konstruktionen eller märke på den.

Däremot är den jag fick helt feldesignad/felkonstruerad och borde tas bort från marknaden! Jag vill inte skylla på M utan mer på tillverkaren.

Men vill bara tipsa om att jämföra det ni har köpt med det som ni har om ni skall ersätta något (och ibland är orginal bäst!) 😀 så slipper ni en kall motor mitt i vargavintern, t.ex….

abacus
            Deltagare

Här kommer bild på en orginaltermostat och en icke orginaltermostat. Ni får gissa vilken som är orginal… 😡

Jag kan bara komma med ett råd – om ni väljer bort orginaldelar (oavsett om det gäller termostater eller annat) så kika gärna 2 ggr och jämför med hur orginal ser ut innan ni sätter dit den “billigare” varianten…

Jag kommer gå tillbaka med min skitjunktermostat och be dom aldrig mer sälja dessa på svenska marknaden. Sverker nästa! 😉 😎

ser inga bilder….

.zip
              Deltagare

Vi har bytt version på vårat galleri och har inte fått igång redirect ännu 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.