- Detta ämne har 13 svar, 991 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 9 månader sedan av Tengil.
-
FörfattareInlägg
-
22 april, 2003 kl. 22:18 #14998ImpDeltagare
Till alla er som funderar på hur ni ska styla bilen för att få den att se lite “ballare” ut. Stänklappar är mitt tipps. När jag satte på mina för ett par monader sedan upptäckte jag vilken enorm skillnad i utseende det gör framförallt bakifrån. bilen ser brutalt mycket fetare ut ruskigt snygt och billig styling som jag tycker fler borde skaffa:)
23 april, 2003 kl. 05:55 #155181NiklasDeltagareHåller med, bilen blir grymt mycket “bredare” med lapparna på. Tänker aldrig ta av dem igen! 🙂
Regionsansvarig: Göteborg
23 april, 2003 kl. 05:58 #155177HenrikDeltagare>Håller med, bilen blir grymt mycket “bredare” med lapparna på. Tänker
>aldrig ta av dem igen! 🙂
>
>Regionsansvarig: GöteborgMina jobbarkompisar kallar dom för safarilappar…jag blir mobbad för dem 🙁
23 april, 2003 kl. 06:48 #155182NiklasDeltagareSjälvklart blir man mobbad av sånna som är avundsjuka. Säg åt dem att de kan tycka vad de vill, så länge de gör nytta skiter du i vilket…
23 april, 2003 kl. 11:08 #155178WandererDeltagareHellre lite safarilappar än omlackering vart och vartannat år 😉
Ser tydliga spår precis vid däcken vart dom brukar spruta upp grus och dyl. 🙁
23 april, 2003 kl. 11:23 #155173LuziferDeltagareVilken färg på lappar på en silverfärgad bil respektive vinröd metallic bil?
23 april, 2003 kl. 11:30 #155183NiklasDeltagareJag skulle säga svarta på båda. Finns en röd i Göteborg som har röda lappar, men den är som sagt mer Ferrari röd än vinröd. Silver passar nog bara med svarta. Finns ju ett exempel på silver med röda lappar och det var väl sådär i mina ögon. Fast det är klart, vill man sticka ut så vill man.
24 april, 2003 kl. 10:39 #155174LuziferDeltagareJag tänkte lite, polyeretan (stavning) går väll att få i dom flesta färger , så nästan transparanta vore väll gå att få fram?
En liten tanke från en vilsen själ.
24 april, 2003 kl. 12:55 #155184NiklasDeltagareRing/skriv och fråga RaceEquip om de inte kan ta fram fler färger. Skulle vilja ha vita till tjejens Clio… 🙂
24 april, 2003 kl. 13:21 #155175LuziferDeltagareRingde o pratade lite, dom köper in stora ark och “hyvlar” av , polyuretanet e champagne färgat som grundmaterial, men de e dom färgerna dom har som efterfrågas mest så de e dom de tar hem, transparent gick inte 🙁
24 april, 2003 kl. 18:05 #155176ImpDeltagare>Ring/skriv och fråga RaceEquip om de inte kan ta fram fler färger.
>Skulle vilja ha vita till tjejens Clio… 🙂
>
>Regionsansvarig: Göteborghör efter med renault klubben så hittar du garanterat till clio
24 april, 2003 kl. 18:17 #155179TengilDeltagare>Ring/skriv och fråga RaceEquip om de inte kan ta fram fler färger.
>Skulle vilja ha vita till tjejens Clio… 🙂
>
>Regionsansvarig: GöteborgHmm RaceEquip stänkskydd till en Clio http://216.40.249.192/s/contrib/blackeye/readingdarkorange.gif
Låt gå om det hade varit en Clio V6,men nu är det ju tyvärr inte det.
Glasögonen (om du får) kommer nog som en skänk från ovan verkar det som http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/lynx/redwink.gif
P.s borde inte Renault ha det som tillbehör att köpa för ett “trevligt” pris.
24 april, 2003 kl. 18:27 #155185NiklasDeltagareV6an skall INTE ha stänkskydd. Den har ju streetlook. Original Clion skulle man kunna få till lite rally look med de rätta grejorna. Det största problemet är att man skulle behöva ett wide bodykit och det kommer man aldrig lägga pengarna på. Stänkskydd däremot är bra att ha. Lacken tar skada även på framhjulsdrivna bilar. Man sätter ju stänkskydd på Subarun för att det hjälper i första hand, inte för att det är tufft. Sen att det är tufft med är ju bara plus i kanten, guldstjärna, dillkvist på sillen (?!)…
24 april, 2003 kl. 18:55 #155180TengilDeltagareNä så dyrt är det inte med lite roliga saker till Clio:n
http://www.samsteffansson.se/samindex.htmlDu behöver “bara” läga undan 2500 varje månad fram till jul.
Sen har du ett fint V6 kit att ge henne i julklappJag tror hon verkligen hade uppskattat det:-)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.