SSC Allmänt snack Allmänt småprat Tips från gammal räv..

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Nu när snön är på väg, låt mig ge er en värdefullt tips. Den första halkan är alltid värst, vare sig du är proffs eller inte, så ta det lungt när ni är ute i trafiken.

Skall det lekas(vilket jag fortfarande tycker är kul) rekommenderar jag stora ytor utan stolpar och räcken.

/Larsa

klew
      Deltagare

Nu när snön är på väg, låt mig ge er en värdefullt tips. Den första halkan är alltid värst, vare sig du är proffs eller inte, så ta det lungt när ni är ute i trafiken.Skall det lekas(vilket jag fortfarande tycker är kul) rekommenderar jag stora ytor utan stolpar och räcken./Larsa

Proffs eller ej så finns alltid risken att Tobbe 17 bast lånat 244an och kommer mötandes på sladd som han inte hunnit lära sig kontrollera också… take care o sabba inga bilar!
        Om ni inte har en 04 sti vill säga, behöver delar från en sådan 😉

—————————————–
        Silverfärgad Impreza GT kombi -00.
        http://www.garaget.org/?car=108359
        Medlem no. 1371 – Johan Atterdal
        —————————————–

klew
        Deltagare

Nu när snön är på väg, låt mig ge er en värdefullt tips. Den första halkan är alltid värst, vare sig du är proffs eller inte, så ta det lungt när ni är ute i trafiken.Skall det lekas(vilket jag fortfarande tycker är kul) rekommenderar jag stora ytor utan stolpar och räcken./Larsa

Proffs eller ej så finns alltid risken att Tobbe 17 bast lånat 244an och kommer mötandes på sladd som han inte hunnit lära sig kontrollera också… take care o sabba inga bilar!
          Om ni inte har en 04 sti vill säga, behöver delar från en sådan 😉

—————————————–
          Silverfärgad Impreza GT kombi -00.
          http://www.garaget.org/?car=108359
          Medlem no. 1371 – Johan Atterdal
          —————————————–

Janne248
          Deltagare

Om ni inte har en 04 sti vill säga, behöver delar från en sådan

Hahaha! 😀 Fetglöm att du får delar från min! 😛 😛 :* Min står säkert parkerad till vårsolen åter möter torra vägar!

Janne248
            Deltagare

Hahaha! 😀 Fetglöm att du får delar från min! 😛 😛 :* Min står säkert parkerad till vårsolen åter möter torra vägar!

Mumin
              Deltagare

bbuuuu janne du bor ju i vinter kaoset.. dalarna is da sh it!!!

ska upp nu i helgen och leka lite 😛 ta ur skrollan så kör vi lite 😛

Mumin
                Deltagare

bbuuuu janne du bor ju i vinter kaoset.. dalarna is da sh it!!!

ska upp nu i helgen och leka lite 😛 ta ur skrollan så kör vi lite 😛

alrik
                  Deltagare

Lite lagom effekt så behöver man inte vänta på halkan för att åka på ställ och spinna ringar… 😀

Lekte lite med brukbilen på vägen hem från jobbet. Quattro är skoj, dock lite tråkig karaktär på motorn för lek. 170hk TDI har inte riktigt rätt register men med ett litet chip så löser sig de också.

/Mikael

alrik
                    Deltagare

Lite lagom effekt så behöver man inte vänta på halkan för att åka på ställ och spinna ringar… 😀

Lekte lite med brukbilen på vägen hem från jobbet. Quattro är skoj, dock lite tråkig karaktär på motorn för lek. 170hk TDI har inte riktigt rätt register men med ett litet chip så löser sig de också.

/Mikael

karlzzon.
                      Deltagare

Det är bara att skrika till så fixar vi det!!!:)

karlzzon.
                        Deltagare

Det är bara att skrika till så fixar vi det!!!:)

Svindle
                          Deltagare

visst skall man ta det lungt ibörjan när halkan/snön kommer, men sedan finns det dom som tar det FÖR lungt och blir rena trafik faror istället. Men visst är det lika skoj att busa i snön varje år 🙂

Nu väntar man bara på tunga minusgrader så isarna bär 😛

Svindle
                            Deltagare

visst skall man ta det lungt ibörjan när halkan/snön kommer, men sedan finns det dom som tar det FÖR lungt och blir rena trafik faror istället. Men visst är det lika skoj att busa i snön varje år 🙂

Nu väntar man bara på tunga minusgrader så isarna bär 😛

Lt Dan
                              Deltagare

Varför i hela fridens namn ställer man av en bil under vintern som har 4WD 😮 😮 Hur mycket jag än funderar kan jag inte hitta en enda anledning! Det är ju nu det roliga börjar. Vill man ha en snabb bil på torrt underlag finns det bättre bilar än subbor…

Lt Dan
                                Deltagare

Varför i hela fridens namn ställer man av en bil under vintern som har 4WD 😮 😮 Hur mycket jag än funderar kan jag inte hitta en enda anledning! Det är ju nu det roliga börjar. Vill man ha en snabb bil på torrt underlag finns det bättre bilar än subbor…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.