Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

Gröndal ska ha snökörning nu på torsdag och lördag verkar det som. Min bil är ju parkerad i garaget så jag missar det nog. Men ni andra kan väl ha kul åt mig? 🙂

Mer info här:
      https://www.facebook.com/EskilstunaMotorSportArena/

Kopierat för er som inte har facebook:
      Torsdag:
      “SMYGPREMIÄR REDAN PÅ TORSDAG 16-20 !!!
      HALKKÖRNING PÅ SNOWVALLEY !!!
      Responsen var större än vi anat !
      Snart har 74 000 har läst på facebook så vi har valt att börja redan på Torsdag 21 januari !
      Klockan 16.00-20.00 öppnar vi grindarna till motorbanan ESKILSTUNA MOTPRSPORT ARENA/ GRÖNDAL för alla som vill sladda lite!
      – STARTAVGIFT 100 kr/förare
      (50% för epa/a-traktorer)
      Heltäckande klädsel, handskar och hjälm.
      – MEDÅKARE 100 kr/person
      OBS! Endast en medåkare åt gången.
      – FORDONET skall hålla sig under ljudnivån 95 DB. Inga lösa delar eller läckage. Fungerande lysen framåt, bakåt samt bromsljus. Enklare säkerhetskontroll av fordonen kommer att göras.
      – GATDÄCK, vinterdäck, är det som gäller.
      – Vi har ingen entré denna dag!
      Kom ut och ha kul, drick en kopp varmchoklad, ta en burgare och prata med likasinnade.
      Glöm inte att klä er varmt!
      Välkomna!”

Lördag:
      “Lördagen 23 januari, kl 12.00 öppnar vi grindarna till motorbanan GRÖNDAL för alla som vill sladda lite!

– STARTAVGIFT 200 kr/förare
      (50% för epa/a-traktorer)

– MEDÅKARE 200 kr/person
      OBS! Endast en medåkare åt gången.

– FORDONET skall hålla sig under ljudnivån 95 DB. Inga lösa delar eller läckage. Fungerande lysen framåt, bakåt samt bromsljus. Enklare säkerhetskontroll av fordonen kommer att göras.

– GATDÄCK, vinterdäck, är det som gäller.

– Vi har ingen entré denna dag!

Kom ut och ha kul, drick en kopp varmchoklad, ta en burgare och prata med likasinnade. Glöm inte att klä er varmt!
      Välkomna!

Psssst.. Ni kan ju så klart passa på att teckna medlemskap i sveriges schysstaste motorklubb..”

OBS: Skulle de uppdatera på facebook hänger ju inte min text med, så kolla på FB för uppdaterad info

Bubu
      Deltagare

Det låter skitkul! Får se om jag kan vara med. 🙂

Igge
        Deltagare

Det låter skitkul! Får se om jag kan vara med. 🙂

Du lär ju ha en bra ursäkt för att inte vara med d—0.o—b

Bubu
          Deltagare

du lär ju ha en bra ursäkt för att inte vara med d—0.o—b

:d:d:d

Bubu
            Deltagare

Jag håller på att förhandla med regeringen (min fru). Någon annan som kanske vill dit nu på lördag?

Jommie
              Deltagare

Lite sugen är jag. Men inget är säkert än.

ThomasG
                Deltagare

Jag drar nog dit, bredställ med takbox och barnstol låter som en frestande kombo (lämnar barnet hemma dock :-))

Bubu
                  Deltagare

Nu har jag bestämt mig att köra till Eskilstuna på lördag. Jag är jättesugen på att sladda lite. 😀 Är Du också?
                    Om Du är intresserad av samkörning från Stockholm, skriv gärna upp dig här i tråden, samlingsplatsen är parkeringsplatsen vid Heron City Kungens Kurva, på lördag (160123), tid bestäms senare (kanske runt 12.00 och vi kan börja med lunch på Heron Citys restauranger).

Bubu
                    Deltagare

1. Bubu – blå WRX STI 2015
                      2. …

tommy m
                      Deltagare

det funkar inte på lördag men åker gärna nästa lördag. Någon annan?

ThomasG
                        Deltagare

Jag o brorsan siktar på att vara på plats redan kl 12 så missar tyvärr uppsamling vid Heron. Syns där dock. Jag kör svart Forester, brorsan kör Cayenne Turbo, blir nog svårt att missa när han försöker ta sig runt Gröndal 🙂

Igge
                          Deltagare

Jag har lyckats bli förkyld så min bil är inte mindre isärplockad än när jag startade tråden. Så jag kommer nog inte 😛

AndyBoy
                            Deltagare

Nästa lördag skulle funka för mig!

Bubu
                              Deltagare

Då ingen annan har anmält sig och utifrån bilderna har det kommit fram ganska mycket asfalt efter körning i torsdags, har jag bestämt mig att inte köra till Eskilstuna. Jag har ingen lust att köra 2 timmar för att köra på asfalt, det kan jag köra på sommaren.

Igge
                                Deltagare

Kollar man Facebook håller de på att skapa ny is just nu verkar det som 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.