Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    timpO
    Deltagare

Tjabba, har haft kontakt med Fastcar i Västerås senaste tiden som ska få ta hem det allra sista på mitt bygge innan mappning.

La fram en fråga lite snabbt om några grejer som jag faktiskt inte trodde dom skulle få tag på. Det visade sig att dom köper från grossist i Usa och att jag endast fick det Lite dyrare än att köpa själv från andra sidan pölen. Service, support etc väldigt nära dessutom!

Dom gör tydligen även byggen.

Dessutom så har dom “klarna” för er “normala” människor som inte pyntar ut 15k ur bakfickan bara sådär!

Köpte:
      Gates kamremskitt
      Deatschwerks 750cc spridare
      Perrin V2 fuelrail
      Perrin inlet hose
      Grimmspeed termostat

Väldigt trevliga att ha o göra med dessutom!

Mvh
      Timmy

Sjögren Racing
      Deltagare

Hade dom delarna i lager?
        Om inte, hur lång leveranstid?

timpO
        Deltagare

Fastcar hade inget av dessa grejer hemma. Sålde inte ens subarugrejer på hemsidan. Men allt fanns i lager i Usa så skulle få allt vid månadsskiftet nu 🙂

Gyver
          Deltagare

Hade dom delarna i lager?
            Om inte, hur lång leveranstid?

Det går lika fort att få hem grejerna själv från usa om inte fortare än att beställa via en svensk “tuner”-firma om dom nu inte har något på lager.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

timpO
            Deltagare

Självklart gör det det! Detta var inget tips om att detta är bättre än att köpa själv från usa. Men som i mitt fall när pengarna börjar sina och jag vill lyckas med min mappningstid den 12sept så är klarna räddarna i nöden 🙂 Finns tyvärr inget smidigare alternativ då än att gå till banken eller vänta när det gäller utlandet.

En annan fördel är ju att jag lämnar tbx till dom om något skulle vara fel.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.