SSC Allmänt snack Allmänt småprat Tjejen suktar efter bil till hösten

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

En Honda s2000 är nog rätt kul. Ingen turbo från början men går att åtgärda, tror finns både kompressor och turbokit till den…. Den går iofs rätt bra som den är redan

C.Barrow
      Deltagare

Är ni ute efter en: Rolig, praktisk eller billig bil? Lite av varje har ju faktiskt honda civic type r. Billigare driftskostnader för den prestandan finns det nog ingen som matchar. (speciellt inte om man väger in hur pass ny bil det är). Jag hade ju själv en 04 som du vet, och det var aldrig ett enda problem med den. Fast det var ju ingen impreza…

Edit: Läste om första posten igen och såg att det inte var aktuellt med en CTR :+

Varför inte en corvette, bmw z3 eller z4 då? Z4:an bekantade jag mig med förrförra sommaren (en weekend…födelsedagspresent) och den var riktigt trevlig faktiskt.

Manor
        Deltagare

Vad sägs om en Legacy med 210 hästars 6:an, eller en Forrester med 177 hästars turbon (äldre)?

mvh Mats N

matte-sthlm
          Deltagare

http://www.blocket.se/vi/8741868.htm?ca=11_s

handla på bah! du kommer nog itne ångra dig!

/Matte

tendency
            Deltagare

C.Barrow
              Varför inte en corvette, bmw z3 eller z4 då?Hitta en fräsch, okrockad Z4 för dessa pengar (se nedan) och jag köper den!! 😉
              pannan
              Max 120-130.000 kr.

Impreza GT sedan 1999

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.