SSC Allmänt snack Träffar TJÔT INFÖR SUPERSTAGE II – 6&7 oktober

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 50 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Boende bokat fre-sön!!

Maria

Audi is teh ####!!

b20mannen
      Deltagare

Hm?

Här sitter man och väntar på leverans av delar……… 🙁

Jag har börjat öva på ”långnäsan” nu. För det känns väldigt osannolikt att jag ska hinna skruva ihop allt, mappa och sortera i tid till SS. ;(

Man kanske ska visa sin tacksamhet med att reklamera paketet, (när det väl kommer), med en stor laddning romit kopplat till ett väckarur och några gamla ficklampsbatterier? För att visa sin tacksamhet. }(

Kan inte nån tycka liiite synd om mig? :* Eller kanske sparka lite på mig för att jag är en sån optimist? 🙂

MariaimprezaGT
        Deltagare

jag tycker synd om dig.. vad väntar du på för prylar? kanske går att fixa snabbare från nån annanstans?

Maria

Audi is teh ####!!

Ubbe
          Deltagare

Vi är bokade på Moshults lör-sön. Kommer åka tidigt-satan lördag morgon från Stockolm…

Andra Stockholmare som också åker lördag morgon? Morgonsamling på Statoil Skärholmen som förra året? 04:00? Adam? Arne?

//Ubbe

arellano
            Deltagare

Vi är bokade på Moshults lör-sön. Kommer åka tidigt-satan lördag morgon från Stockolm…Andra Stockholmare som också åker lördag morgon? Morgonsamling på Statoil Skärholmen som förra året? 04:00? Adam? Arne?//Ubbe

Åker på Fredag
              Arne

Anden
              Deltagare

Jag har nu oxå bokat rum från fredag till söndag som rekomenderat.
                Blir det nån sammåkning ner längs E22 på fredan eller åker alla en o en?

/Patrik

b20mannen
                Deltagare

jag tycker synd om dig.. vad väntar du på för prylar? kanske går att fixa snabbare från nån annanstans?Maria Audi is teh ####!!

Tack för att du tycker synd om mig. :*

Jag väntar på ett nytt 2,5-Liters closed deck shortblock med smidda grejer i som mäktar 600+ Hk.

Kan du leverera i början på nästa vecka? 😀

MariaimprezaGT
                  Deltagare

jag tycker synd om dig.. vad väntar du på för prylar? kanske går att fixa snabbare från nån annanstans?Maria Audi is teh ####!!

Tack för att du tycker synd om mig. :* Jag väntar på ett nytt 2,5-Liters closed deck shortblock med smidda grejer i som mäktar 600+ Hk.Kan du leverera i början på nästa vecka? 😀

haha, jajjamensan!! ska bara ringa jultomten å bekräfta… 😉

Maria

Audi is teh ####!!

arellano
                    Deltagare

Jag har nu oxå bokat rum från fredag till söndag som rekomenderat.Blir det nån sammåkning ner längs E22 på fredan eller åker alla en o en?/Patrik

Förslag på träffpunkt E22:an på Fredag ?

Arne

Anden
                      Deltagare

Jag har nu oxå bokat rum från fredag till söndag som rekomenderat.Blir det nån sammåkning ner längs E22 på fredan eller åker alla en o en?/Patrik

Förslag på träffpunkt E22:an på Fredag ?Arne

Jag åker från Uppsala kring 14,00.
                        Tar E4:an till norrköping för att sen ta av till E22:an.
                        Jag vet inte var du hör hemma så lite svårt att säga nån träffpunkt 😉

/Patrik

Palm
                        Deltagare

Har någon tidern från emmaboda 2006? skulle ligga under medlemsidorna men kan inte hitta dom där! någon som vet vart dom tagit vägen?

challe
                          Deltagare

Efter att ha fjäskat o tjôtat lite på tränaren så slapp man undan träningen på lördag nästa vecka och kan istället åka på ännu en träff och se om det går att pressa ner tiden lite till.

/ C – laddar om

kamikaze
                            Deltagare

Efter att ha fjäskat o tjôtat lite på tränaren så slapp man undan träningen på lördag nästa vecka och kan istället åka på ännu en träff och se om det går att pressa ner tiden lite till./ C – laddar om

Och denna gången är det min tur att köra snabbast }(

challe
                              Deltagare

Skulle inte tro det :*

Palm
                                Deltagare

Skulle inte tro det :*

Härligt med syskonkärlek 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 50 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.