SSC Allmänt snack Träffar TJÔT INFÖR SUPERSTAGE II – 6&7 oktober

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 50 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Och denna gången är det min tur att köra snabbast }(

Skulle inte tro det :*

Härligt med syskonkärlek 😀

Fasiken, det är inte bara ni som fick det jobbigt!
      Tompa, slog mig sist men han har inte fått någon ryggrad än + att det
      är Mamsen som betalar.
      Ja, grabbar ni vet ju hur det var sist, alla fick bättre tider när jag stod där. Vad betalar ni? ( Ingen behöver ju veta att det torkade upp då. Satsar på det nästa gång också.)
      Ses på banan.
      Tompa och jag åker på fredagen. Måste höra när han slutar.
      Satsar på att komma iväg så fort som möjligt. Inte som sist så att vi är nere vid tolv.
      Ge järnet!
      Catrine

arellano
      Deltagare

Jag har nu oxå bokat rum från fredag till söndag som rekomenderat.Blir det nån sammåkning ner längs E22 på fredan eller åker alla en o en?/Patrik

Förslag på träffpunkt E22:an på Fredag ?Arne

Jag åker från Uppsala kring 14,00.Tar E4:an till norrköping för att sen ta av till E22:an.Jag vet inte var du hör hemma så lite svårt att säga nån träffpunkt 😉 /Patrik

Lite osäker på när jag kommer loss.
        Kan ske både sent eller tidigt.
        Så det ser ut som det bli en o en på fredagen.
        Arne
        Vendelsö

kamikaze
        Deltagare

Ja, grabbar ni vet ju hur det var sist, alla fick bättre tider när jag stod där. Vad betalar ni?

Mot slutet av körningen kan du få en kanska stor slant om brorsan mot förmodan skulle ligga före 😉

Surbarbro
          Deltagare

Ja, grabbar ni vet ju hur det var sist, alla fick bättre tider när jag stod där. Vad betalar ni?

Mot slutet av körningen kan du få en kanska stor slant om brorsan mot förmodan skulle ligga före 😉

Du vet ju vad som gäller!:P
            HIHI!
            Slå brorsan!:D
            / Catrine

alrik
            Deltagare

Finns luft att tillgå i form av en kompressor?

/Mikael

Desen
              Deltagare

Närmsta ställe att pumpa däcken är på Runes mack någon km därifrån.
                Men oftast e ju inte problemet att man behöver pumpa utan tvärtom släppa ut en massa luft.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT

alrik
                Deltagare

Närmsta ställe att pumpa däcken är på Runes mack någon km därifrån. Men oftast e ju inte problemet att man behöver pumpa utan tvärtom släppa ut en massa luft./Andreas, Skåne, Kristianstad”The speed was good, but the corner was too tight” – J. KankkunenSS 2007 1.31.10 GT

De beror ju på vilket tryck man har i puckarna när man kommer 😉

Tackar för en snabbt svar, visst är de så att man oftare släpper ut luft än att pumpa i.

/ Mikael

Klasagasa
                  Deltagare

Nja, nog finns det en kompressor på plats på SS? I hangarbyggnaden vill jag minnnas?!?

//Klas

MariaimprezaGT
                    Deltagare

Fick bli skylinen ändå, då ägaren till supran har bönat så de bara är fibrer kvar på däcket.. Detta innebär att jag dyker upp 00 +- 30 minuter. Så om ni kan vara snälla å ta min nyckel med?

Maria

Audi is teh ####!!

Anden
                      Deltagare

Jag har nu oxå bokat rum från fredag till söndag som rekomenderat.Blir det nån sammåkning ner längs E22 på fredan eller åker alla en o en?/Patrik

Förslag på träffpunkt E22:an på Fredag ?Arne

Jag åker från Uppsala kring 14,00.Tar E4:an till norrköping för att sen ta av till E22:an.Jag vet inte var du hör hemma så lite svårt att säga nån träffpunkt 😉 /Patrik

Lite osäker på när jag kommer loss.Kan ske både sent eller tidigt.Så det ser ut som det bli en o en på fredagen.ArneVendelsö

Okey. Synd de!

/Patrik

Adam K
                        Deltagare

Bokat boende Fre + Lör natt.
                          Har inte fått till det med att byta K-hämmare o vätskor på kärran än så vet inte när jag kan åka på Fredan.

mikke
                          Deltagare

är det några som åker ner/upp och kör bara en dag? verkar tyvärr som man inte kan vara där hela helgen 🙁

Palm
                            Deltagare

Nja, nog finns det en kompressor på plats på SS? I hangarbyggnaden vill jag minnnas?!?//Klas

Nja pumpmunstycket var trasigt på den,kompressorn gick att starta och slang finns men det behövs ett munstycke, gissar på att de var 1/4 tums snabbfäste om någon ids ta med det ner! Har bara större doningar att tillgå själv.

Ubbe
                              Deltagare

Change of plan…. Vi åker från Stockholm vid 15-tiden på fredag.

Palm
                                Deltagare

Viktig fråga! Vem kan ta med en CD stereo ner, äger ingen själv och vi var rörande överens förra rundan att stereo måste med nästa gång, speciellt sedan radiogramofonen började lukta brännt på vandrahemmet sist 😀

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 50 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.