SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor topp pakningar samt topp bulltar

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    iron m///
    Deltagare

vad ska man köpa för topp packningar till impreza gt? samt behövs de bytas topp bulltar för 350hk eller kan man köra std?

mvh micke

challe
      Deltagare

Topppackningar ( stavas det med 3 p tro 😀 ) köper du hos närmsta kokarhandlare. Finns säkert på importcarparts.co.uk också men det kan inte va jättestor skillnad i pris.
        Ang bultarna så funkar det nog ypperligt med org där med,

Fricke.w
        Deltagare

ska du köpa standard topplock bulltar så har jag en uppsätning liggandes hemma i orginal för packningarna från subar, dom vart över i mit bygge då jag inte kunnde bestäma mig för dom eller arp bulltar, men efter som jag bestämde mig för att köra hella motron med smida delar samt race lager så vart de arp bulltarna.
          Du kan få dom för 600:-
          passar: Subaru Impreza Turbo 1992 to 2007 EJ20G EJ20K EJ205 EJ207 EJ255 EJ257 2.0i 2.5i Genuine Subaru Part: 11095AA042 …

MVH
          Fredrik

Eiiiiik
          Deltagare

Topppackningar ( stavas det med 3 p tro 😀 ) köper du hos närmsta kokarhandlare. Finns säkert på importcarparts.co.uk också men det kan inte va jättestor skillnad i pris.
            Ang bultarna så funkar det nog ypperligt med org där med,

Nehedu!! Några 3st P är det inte 😉 2st får räcka.

Passa på att köpa fricke´s bultar. Jag blev ledsen när jag missade dom 😉

Mvh

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.