Hej jag har tänkt köpa en outback 2,5 2002 automat som topplockspackningen har gått på.Jag undrar om någon kan komma med en bra beskrivning hur man gör.Vi har motorlyft i garaget och motorstativ vad jag förstår måste man lyfta ur motorn.MVH Stefan
I England brukar de rekommendera att man byter alla lager samtidigt då den förorenade oljan sliter på lagren extremt snabbt. Om det stämmer har jag ingen erfarenhet av själv.
det är topplockspackningen och den är inte körd en meter med ägaren är känd,var in på verkstaden där dom repar subaro och hyondai han som har bytt mycke packningar sa att visst är det mycket jobb men inga större problem.ska ändå testa, packningssatsen finns att köpa för 2800 men tror den går att beställa på nätet för kanske bara hälften ink frakt
det är topplockspackningen och den är inte körd en meter med ägaren är känd,var in på verkstaden där dom repar subaro och hyondai han som har bytt mycke packningar sa att visst är det mycket jobb men inga större problem.ska ändå testa, packningssatsen finns att köpa för 2800 men tror den går att beställa på nätet för kanske bara hälften ink frakt