› SSC › Annonser › Köpes – Delar › Torkarmekanism GT köpes
- Detta ämne har 10 svar, 938 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 1 månad sedan av
barkan80.
-
FörfattareInlägg
-
7 januari, 2009 kl. 08:20 #17643
Palm
DeltagareÄr ute efter torkarmekanismen till vindrutan, eller bara sista leden vid elmotorn! Tror det är samma på alla GT 94-00 och helst från en bil som inte gått för långt eller vilket fall inte glappar i lederna. Bör se ut som på bilden ungefär.
http://www.lagabasen.se/bilder/delar/109524572vy1.jpg7 januari, 2009 kl. 08:20 #168729Palm
DeltagareÄr ute efter torkarmekanismen till vindrutan, eller bara sista leden vid elmotorn! Tror det är samma på alla GT 94-00 och helst från en bil som inte gått för långt eller vilket fall inte glappar i lederna. Bör se ut som på bilden ungefär.
http://www.lagabasen.se/bilder/delar/109524572vy1.jpg7 januari, 2009 kl. 15:26 #168736goldog
Deltagarehört med painkiller som säljer sin i delar ?
7 januari, 2009 kl. 15:26 #168737goldog
Deltagarehört med painkiller som säljer sin i delar ?
7 januari, 2009 kl. 16:58 #168731Mats
DeltagareTorkarna går åt ”fel” håll på den bilen…
Mats
Type R ’99_________________
”When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”
– Homer J Simpson7 januari, 2009 kl. 16:58 #168732Mats
DeltagareTorkarna går åt ”fel” håll på den bilen…
Mats
Type R ’99_________________
”When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”
– Homer J Simpson8 januari, 2009 kl. 10:42 #168733barkan80
DeltagareTja, har tyvärr ingen att sälja till dig.
Men jag bytte just den delen på min egna. Kolla på flera stäleln vad den kostar. Jag köpte en orginal(fuji) av aukt verkstad för 139kr!
Erikssons bil och traktor(tror jag det heter) i Gästrikehammarby, han kanske kan skicka.
Det lönar sig att kolla. På ”stora verkstaden i Gävle” skulle dom ha 678kr för samma del…(han tyckte tom det var billigt) antar att det råder fri prissättning.Lycka till
8 januari, 2009 kl. 10:42 #168734barkan80
DeltagareTja, har tyvärr ingen att sälja till dig.
Men jag bytte just den delen på min egna. Kolla på flera stäleln vad den kostar. Jag köpte en orginal(fuji) av aukt verkstad för 139kr!
Erikssons bil och traktor(tror jag det heter) i Gästrikehammarby, han kanske kan skicka.
Det lönar sig att kolla. På ”stora verkstaden i Gävle” skulle dom ha 678kr för samma del…(han tyckte tom det var billigt) antar att det råder fri prissättning.Lycka till
8 januari, 2009 kl. 22:04 #168728Palm
DeltagareTja, har tyvärr ingen att sälja till dig. Men jag bytte just den delen på min egna. Kolla på flera stäleln vad den kostar. Jag köpte en orginal(fuji) av aukt verkstad för 139kr! Erikssons bil och traktor(tror jag det heter) i Gästrikehammarby, han kanske kan skicka.Det lönar sig att kolla. På ”stora verkstaden i Gävle” skulle dom ha 678kr för samma del…(han tyckte tom det var billigt) antar att det råder fri prissättning.Lycka till
Ok inte dyrare alltså, antar att det var leden vid motorn du menade. Skulle tro att de är den som gett sig med men har inte orkat riva isär det ännu, man måste ju ha bilen att åka i med ;(
8 januari, 2009 kl. 22:04 #168730Palm
DeltagareTja, har tyvärr ingen att sälja till dig. Men jag bytte just den delen på min egna. Kolla på flera stäleln vad den kostar. Jag köpte en orginal(fuji) av aukt verkstad för 139kr! Erikssons bil och traktor(tror jag det heter) i Gästrikehammarby, han kanske kan skicka.Det lönar sig att kolla. På ”stora verkstaden i Gävle” skulle dom ha 678kr för samma del…(han tyckte tom det var billigt) antar att det råder fri prissättning.Lycka till
Ok inte dyrare alltså, antar att det var leden vid motorn du menade. Skulle tro att de är den som gett sig med men har inte orkat riva isär det ännu, man måste ju ha bilen att åka i med ;(
9 januari, 2009 kl. 08:30 #168735barkan80
Deltagarepå min var det plastbiten runt kulan längst mot motorn på länkarmen som var slut.
På motoraxeln sitter som bricka typ ett z, med en kula länken som ska på den kulan var kass.Men kolla runt det skiljer ju en aning mellan bra och dåligaverkstäder…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.