SSC Allmänt snack Träffar Torsdag 9 Juni Sthlm

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    pannan
    Deltagare

Tänkte höra om det är någon mer med Impreza som skall ner till Öst 100 imorgon kväll och titta lite på bilar. Var tydligen väldigt bra där förra veckan så jag tänkte åka ner och kika lite.

Om det vart några fler Imprezaåkare vore det kul. Så de som vill träffas innan kan man ju mötas vid Mc Dondald´s Årstafältet kl 18.30 för att åka ner i samlad tropp till Öst 100.

Mvh
      J

p_ilis
      Deltagare

Har ett ärende vid 19 men kan komma efter det. Hur länge håller det på vid Öst100? Vad är det för något?

Mvh
        Peter

pannan
        Deltagare

Här är lite bilder m.m ifrån i Torsdags

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=214990&highlight=%F6st+100

Verkar helt ok

Niklas
          Deltagare

Hade väl kunnat vara lite skoj. Tyvärr är bilen skitig sedan ett regnigt OutRun men motorn fungerar varjefall. 😉

pannan
            Deltagare

Hade väl kunnat vara lite skoj. Tyvärr är bilen skitig sedan ett regnigt OutRun men motorn fungerar varjefall. 😉

Finns ju biltvätt utan borstar 😀 Slöis

dlehtihet
              Deltagare

Det ligger precis nedanför mitt jobb faktiskt. Maten de serverar kan ju diskuteras ( 🙁 ) men trevligt med lite roliga vrålåk på Torsdagar 🙂 Hur F–n har man missat detta????

//Brydd

Finns ju biltvätt utan borstar 😀 Slöis

C.Barrow
                Deltagare

Jag kommer kanske förbi och möter upp på donken vid 18:30 då. Förhoppningsvis klaffar allt och jag hinner dit.

Niklas
                  Deltagare

Kommer greja med dekaler istället. Skall klibba om lite på min bil inför 5årsträffen samt göra iordning allas beställningar.

C.Barrow
                    Deltagare

Ändring… Var tvungen att skruva ihop en massa utemöbler nu när jag kom hem, så att komma till donken vid 18:30 spricker. Eventuellt att jag kommer direkt dit sen en stund. Vet inte vart det ligger, men det ordnar sig alltid 😉

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.