› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › TOTB-resa?
- Detta ämne har 117 svar, 5,563 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 6 månader sedan av
Patrik K.
-
FörfattareInlägg
-
4 juni, 2007 kl. 14:58 #113997
SecretAgentMan
DeltagareKlart det går att lösa på 5 med om du vill haka på. 🙂
Lär väl gå att ordna ett rum med 3 bäddar i för bövelen (vill minnas att Kvarngren och co bodde så i ett rum i York).
/J
4 juni, 2007 kl. 14:58 #114016SecretAgentMan
DeltagareKlart det går att lösa på 5 med om du vill haka på. 🙂
Lär väl gå att ordna ett rum med 3 bäddar i för bövelen (vill minnas att Kvarngren och co bodde så i ett rum i York).
/J
4 juni, 2007 kl. 15:18 #113998SecretAgentMan
DeltagareOmplanering, vi flyger på torsdag, kör till Wrexham (norra wales), slaggar och ramlar förbi Demon Tweeks på fredag, siktar på York och tar in på Five Lions (har kollat rum, och det finns kvar fortfarande, men det är nog en god idé att agera lite rappt).
Rummen kostar 35 UKP / pers / natt (runda krokar straxt under 500:- ).
Vi grillar med grabbarna grus på lördag kväll, kikar på TOTB på söndag och siktar söderöver för övernattning på lämpligt ställe inför flyg hem på måndag.
Demon Tweeks är betydligt roligare än alternativen om man vill kika på pryttlar.
Klar-listan
SGM
OzO
Kvarnis
PatrikVelar-listan
Storm
/J
4 juni, 2007 kl. 15:18 #114017SecretAgentMan
DeltagareOmplanering, vi flyger på torsdag, kör till Wrexham (norra wales), slaggar och ramlar förbi Demon Tweeks på fredag, siktar på York och tar in på Five Lions (har kollat rum, och det finns kvar fortfarande, men det är nog en god idé att agera lite rappt).
Rummen kostar 35 UKP / pers / natt (runda krokar straxt under 500:- ).
Vi grillar med grabbarna grus på lördag kväll, kikar på TOTB på söndag och siktar söderöver för övernattning på lämpligt ställe inför flyg hem på måndag.
Demon Tweeks är betydligt roligare än alternativen om man vill kika på pryttlar.
Klar-listan
SGM
OzO
Kvarnis
PatrikVelar-listan
Storm
/J
4 juni, 2007 kl. 16:27 #114063Storm
DeltagareKlar-listan
SGM
OzO
Kvarnis
Patrik
Storm/J – Klar Klar Klar
4 juni, 2007 kl. 16:27 #114068Storm
DeltagareKlar-listan
SGM
OzO
Kvarnis
Patrik
Storm/J – Klar Klar Klar
4 juni, 2007 kl. 16:28 #114043Kvarnis
DeltagareUrk.. Torsdag är jag kvar på jobbet med Beredskap …med semester tider…. hm… flytta i så fall storm till klar listan om han vill.
Och jag till velar listan… dvs jag måste kolla om det går att lösa vilket inte är säkert 🙁
4 juni, 2007 kl. 16:28 #114050Kvarnis
DeltagareUrk.. Torsdag är jag kvar på jobbet med Beredskap …med semester tider…. hm… flytta i så fall storm till klar listan om han vill.
Och jag till velar listan… dvs jag måste kolla om det går att lösa vilket inte är säkert 🙁
4 juni, 2007 kl. 16:31 #113999SecretAgentMan
DeltagareMen för faaaan… 😀
Då får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. 😀
Då kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? 😀
/J
4 juni, 2007 kl. 16:31 #114018SecretAgentMan
DeltagareMen för faaaan… 😀
Då får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. 😀
Då kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? 😀
/J
4 juni, 2007 kl. 17:57 #114044Kvarnis
DeltagareMen för faaaan… :DDå får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. :DDå kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? :D/J
Det är ok för mig, men blir det problem för Ozo lr Patrik så kör Tors-Mån, så får jag stanna hemma var ju inte så tydlig ang. den punkten
4 juni, 2007 kl. 17:57 #114051Kvarnis
DeltagareMen för faaaan… :DDå får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. :DDå kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? :D/J
Det är ok för mig, men blir det problem för Ozo lr Patrik så kör Tors-Mån, så får jag stanna hemma var ju inte så tydlig ang. den punkten
4 juni, 2007 kl. 18:51 #114000SecretAgentMan
DeltagareJag tycker vi kör så det passar alla – lirar fre-tis för er grabbar (OzO, Patrik och Storm)? 🙂
Skitsamma om vi är på DemonTweeks på fredag eller måndag – kör vi fre-tis kanske vi kan haka på grabbarna på middagen efter totb med! 🙂
/J
4 juni, 2007 kl. 18:51 #114019SecretAgentMan
DeltagareJag tycker vi kör så det passar alla – lirar fre-tis för er grabbar (OzO, Patrik och Storm)? 🙂
Skitsamma om vi är på DemonTweeks på fredag eller måndag – kör vi fre-tis kanske vi kan haka på grabbarna på middagen efter totb med! 🙂
/J
4 juni, 2007 kl. 18:58 #114064Storm
DeltagareJag tycker vi kör så det passar alla – lirar fre-tis för er grabbar (OzO, Patrik och Storm)? :)Skitsamma om vi är på DemonTweeks på fredag eller måndag – kör vi fre-tis kanske vi kan haka på grabbarna på middagen efter totb med! :)/J
(Med risk för att chefen hänger mig) Japp det funkar för mig 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.