SSC Allmänt snack Allmänt småprat TOTB-resa?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 118 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Klart det går att lösa på 5 med om du vill haka på. 🙂

Lär väl gå att ordna ett rum med 3 bäddar i för bövelen (vill minnas att Kvarngren och co bodde så i ett rum i York).

/J

SecretAgentMan
      Deltagare

Klart det går att lösa på 5 med om du vill haka på. 🙂

Lär väl gå att ordna ett rum med 3 bäddar i för bövelen (vill minnas att Kvarngren och co bodde så i ett rum i York).

/J

SecretAgentMan
        Deltagare

Omplanering, vi flyger på torsdag, kör till Wrexham (norra wales), slaggar och ramlar förbi Demon Tweeks på fredag, siktar på York och tar in på Five Lions (har kollat rum, och det finns kvar fortfarande, men det är nog en god idé att agera lite rappt).

Rummen kostar 35 UKP / pers / natt (runda krokar straxt under 500:- ).

Vi grillar med grabbarna grus på lördag kväll, kikar på TOTB på söndag och siktar söderöver för övernattning på lämpligt ställe inför flyg hem på måndag.

Demon Tweeks är betydligt roligare än alternativen om man vill kika på pryttlar.

Klar-listan

SGM
          OzO
          Kvarnis
          Patrik

Velar-listan

Storm

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

Omplanering, vi flyger på torsdag, kör till Wrexham (norra wales), slaggar och ramlar förbi Demon Tweeks på fredag, siktar på York och tar in på Five Lions (har kollat rum, och det finns kvar fortfarande, men det är nog en god idé att agera lite rappt).

Rummen kostar 35 UKP / pers / natt (runda krokar straxt under 500:- ).

Vi grillar med grabbarna grus på lördag kväll, kikar på TOTB på söndag och siktar söderöver för övernattning på lämpligt ställe inför flyg hem på måndag.

Demon Tweeks är betydligt roligare än alternativen om man vill kika på pryttlar.

Klar-listan

SGM
            OzO
            Kvarnis
            Patrik

Velar-listan

Storm

/J

Storm
            Deltagare

Klar-listan

SGM
              OzO
              Kvarnis
              Patrik
              Storm

/J – Klar Klar Klar

Storm
              Deltagare

Klar-listan

SGM
                OzO
                Kvarnis
                Patrik
                Storm

/J – Klar Klar Klar

Kvarnis
                Deltagare

Urk.. Torsdag är jag kvar på jobbet med Beredskap …med semester tider…. hm… flytta i så fall storm till klar listan om han vill.

Och jag till velar listan… dvs jag måste kolla om det går att lösa vilket inte är säkert 🙁

Kvarnis
                  Deltagare

Urk.. Torsdag är jag kvar på jobbet med Beredskap …med semester tider…. hm… flytta i så fall storm till klar listan om han vill.

Och jag till velar listan… dvs jag måste kolla om det går att lösa vilket inte är säkert 🙁

SecretAgentMan
                    Deltagare

Men för faaaan… 😀

Då får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. 😀

Då kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? 😀

/J

SecretAgentMan
                      Deltagare

Men för faaaan… 😀

Då får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. 😀

Då kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? 😀

/J

Kvarnis
                        Deltagare

Men för faaaan… :DDå får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. :DDå kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? :D/J

Det är ok för mig, men blir det problem för Ozo lr Patrik så kör Tors-Mån, så får jag stanna hemma var ju inte så tydlig ang. den punkten

Kvarnis
                          Deltagare

Men för faaaan… :DDå får vi flytta tillbaka till fre-tisd…att få det här att passa för alla kommer bli trickigt. :DDå kör vi så, vi spikar fre-tisd, med demontweeks på måndag, efter det siktar vi på trakterna runt Stansted för hemresa på tisdag, ok? :D/J

Det är ok för mig, men blir det problem för Ozo lr Patrik så kör Tors-Mån, så får jag stanna hemma var ju inte så tydlig ang. den punkten

SecretAgentMan
                            Deltagare

Jag tycker vi kör så det passar alla – lirar fre-tis för er grabbar (OzO, Patrik och Storm)? 🙂

Skitsamma om vi är på DemonTweeks på fredag eller måndag – kör vi fre-tis kanske vi kan haka på grabbarna på middagen efter totb med! 🙂

/J

SecretAgentMan
                              Deltagare

Jag tycker vi kör så det passar alla – lirar fre-tis för er grabbar (OzO, Patrik och Storm)? 🙂

Skitsamma om vi är på DemonTweeks på fredag eller måndag – kör vi fre-tis kanske vi kan haka på grabbarna på middagen efter totb med! 🙂

/J

Storm
                                Deltagare

Jag tycker vi kör så det passar alla – lirar fre-tis för er grabbar (OzO, Patrik och Storm)? :)Skitsamma om vi är på DemonTweeks på fredag eller måndag – kör vi fre-tis kanske vi kan haka på grabbarna på middagen efter totb med! :)/J

(Med risk för att chefen hänger mig) Japp det funkar för mig 😀

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 118 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.