SSC Allmänt snack Allmänt småprat TOTB-resa?

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 118 totalt)
  • Författare
    Storm
    Deltagare

Jag tycker vi kör så det passar alla – lirar fre-tis för er grabbar (OzO, Patrik och Storm)? :)Skitsamma om vi är på DemonTweeks på fredag eller måndag – kör vi fre-tis kanske vi kan haka på grabbarna på middagen efter totb med! :)/J

(Med risk för att chefen hänger mig) Japp det funkar för mig 😀

SecretAgentMan
      Deltagare

Coolers, då har vi följande klara på fre-tisd.

SGM
        Storm
        OzO
        Kvarnis?

Och enbart PatrikK kvar – jag var precis inne på ryan och snurrade, runt 900:- t-o-r rör det sig om, men priserna varierar värre än vanligt…

Boende fre-mån (3 nätter, 35 UKP/natt/pers) spikar jag på ett bra ställe i York där vi slaggat förut – sista natten tänkte jag skaka fram något lämpligt i Cambridge som var förbaskat praktiskt nära Stansted och rätt mysigt med. 🙂

Patrik, spika på nu så jag får boka!

/J

SecretAgentMan
        Deltagare

Coolers, då har vi följande klara på fre-tisd.

SGM
          Storm
          OzO
          Kvarnis?

Och enbart PatrikK kvar – jag var precis inne på ryan och snurrade, runt 900:- t-o-r rör det sig om, men priserna varierar värre än vanligt…

Boende fre-mån (3 nätter, 35 UKP/natt/pers) spikar jag på ett bra ställe i York där vi slaggat förut – sista natten tänkte jag skaka fram något lämpligt i Cambridge som var förbaskat praktiskt nära Stansted och rätt mysigt med. 🙂

Patrik, spika på nu så jag får boka!

/J

Patrik K
          Deltagare

Ja men va faaaan :+

Jag e ju redan KLAR KLAR KLAR! Åker när som, bara vi åker! Inte behöver du tveka på mig 🙂 :7

// Patrik K – som trodde ja en gång var ja 😉

Patrik K
            Deltagare

Ja men va faaaan :+

Jag e ju redan KLAR KLAR KLAR! Åker när som, bara vi åker! Inte behöver du tveka på mig 🙂 :7

// Patrik K – som trodde ja en gång var ja 😉

SecretAgentMan
              Deltagare

SGM
                Storm
                OzO
                Kvarnis
                Patrik K

Såja, nu är vi lelle klara! 😀 Jag spikar flygresan när priserna är rätt. 🙂

Bil kan nog tyvärr bli 2 mindre bilar, det är 5 stora grabbar med packning som skall åka…

/J

SecretAgentMan
                Deltagare

SGM
                  Storm
                  OzO
                  Kvarnis
                  Patrik K

Såja, nu är vi lelle klara! 😀 Jag spikar flygresan när priserna är rätt. 🙂

Bil kan nog tyvärr bli 2 mindre bilar, det är 5 stora grabbar med packning som skall åka…

/J

SecretAgentMan
                  Deltagare

Så….biljetter bokade, jäklar vad de smyger med avgifter – själva resan kostar 149:- dit, 199:- hem….men sedan ramlar det på. 😀

Slutnotan inkl. en incheckad väska ramlade iväg på 5370 på 5 biljetter, det gör 1074:- /pers i resa (ni har alla fått PM med kontonummer för denna kostnaden, sätt in pengar ASAP är ni hyggliga).

Boendet bokar jag senare idag, vi kommer att bo på en rätt mysig pub i York (med ovanligt stora rum) mellan fredag till måndag a’ 35 UKP/skalle/natt – och sedan grejar jag något i Cambridge mellan måndag-tisdag inför hemresan (landar nog på ~sammalika pengar).

Vad gäller bil så kikar jag på’t för fullt – min röst ligger på två mindre bilar, det är 5 fullvuxna grabbar med packning, och stora bilar där vi kan åka bekvämt kostar fasen mer än 2 mindre rackare – jag kör gärna – och vi har ju en tjomme med engelskt körkort med i ligan… 😀

/J

SecretAgentMan
                    Deltagare

Så….biljetter bokade, jäklar vad de smyger med avgifter – själva resan kostar 149:- dit, 199:- hem….men sedan ramlar det på. 😀

Slutnotan inkl. en incheckad väska ramlade iväg på 5370 på 5 biljetter, det gör 1074:- /pers i resa (ni har alla fått PM med kontonummer för denna kostnaden, sätt in pengar ASAP är ni hyggliga).

Boendet bokar jag senare idag, vi kommer att bo på en rätt mysig pub i York (med ovanligt stora rum) mellan fredag till måndag a’ 35 UKP/skalle/natt – och sedan grejar jag något i Cambridge mellan måndag-tisdag inför hemresan (landar nog på ~sammalika pengar).

Vad gäller bil så kikar jag på’t för fullt – min röst ligger på två mindre bilar, det är 5 fullvuxna grabbar med packning, och stora bilar där vi kan åka bekvämt kostar fasen mer än 2 mindre rackare – jag kör gärna – och vi har ju en tjomme med engelskt körkort med i ligan… 😀

/J

SecretAgentMan
                      Deltagare

*asg* …råkade skicka ut 1084:- som summa i pm:et – vill ni pynta en tia i serviceavgift till SGM Travels så kör på ba’. 😀

/J

SecretAgentMan
                        Deltagare

*asg* …råkade skicka ut 1084:- som summa i pm:et – vill ni pynta en tia i serviceavgift till SGM Travels så kör på ba’. 😀

/J

Kvarnis
                          Deltagare

Jag kör inte bara som en bara så ni vet :D, jag kör nog långt ändå ;), 55mil i express fart torsdag eftermiddag, landar väl i V-ås ca 2300 i skulle jag tro….i fjol var det väl lite tur att jag inte körde in i nått på natten…:o

Kvarnis
                            Deltagare

Jag kör inte bara som en bara så ni vet :D, jag kör nog långt ändå ;), 55mil i express fart torsdag eftermiddag, landar väl i V-ås ca 2300 i skulle jag tro….i fjol var det väl lite tur att jag inte körde in i nått på natten…:o

Patrik K
                              Deltagare

Pengarna är redan på väg ”as we speak”, SEB-SEB is the sh*t, 0-1000kr på ngr få minuter, slå det ni 😀 😀 😀 (Swedbank, Förenings, Nordea… ):+

Fan va kul detta ska bli Jerry, gött roddat, säg till om det behövs hjälp me nåe o glöm inte ta betalt för dina tjänster 😉

// Patrik K – ”200kr o jag kan även dansa” :+ :+

Patrik K
                                Deltagare

Pengarna är redan på väg ”as we speak”, SEB-SEB is the sh*t, 0-1000kr på ngr få minuter, slå det ni 😀 😀 😀 (Swedbank, Förenings, Nordea… ):+

Fan va kul detta ska bli Jerry, gött roddat, säg till om det behövs hjälp me nåe o glöm inte ta betalt för dina tjänster 😉

// Patrik K – ”200kr o jag kan även dansa” :+ :+

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 118 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.