SSC Allmänt snack Allmänt småprat TOTB-resa?

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 118 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Ha en supersuperkul resa hörrni! 🙂

Olle/Groooover och jag har gjort denna resa två år i rad, och vi har haft helt hysteriskt galet kul :7

Glöm inte att köpa den årliga växelspaksknoppen på Demon Tweaks 😉

/AB
      …………………..
      ThaiPerr!

Blocken
      Deltagare

Ha en supersuperkul resa hörrni! 🙂

Olle/Groooover och jag har gjort denna resa två år i rad, och vi har haft helt hysteriskt galet kul :7

Glöm inte att köpa den årliga växelspaksknoppen på Demon Tweaks 😉

/AB
        …………………..
        ThaiPerr!

SecretAgentMan
        Deltagare

DT är LELLE inbokat. 😀

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

DT är LELLE inbokat. 😀

/J

STIred
            Deltagare

Ni måste ge gobbstoppern en kram för mig 😉 Ha det nice!

/r

STIred
              Deltagare

Ni måste ge gobbstoppern en kram för mig 😉 Ha det nice!

/r

SecretAgentMan
                Deltagare

Så, 5 bäddar (en twin, och en trippel) bokat på Five Lions i York fre-mån – 35 UKP / pers / natt.

Pax för att kampera med OzO i dubbeln så får vi beklaga oss över hästtjejer! 😀 😉

/J

SecretAgentMan
                  Deltagare

Så, 5 bäddar (en twin, och en trippel) bokat på Five Lions i York fre-mån – 35 UKP / pers / natt.

Pax för att kampera med OzO i dubbeln så får vi beklaga oss över hästtjejer! 😀 😉

/J

Kvarnis
                    Deltagare

Så, 5 bäddar (en twin, och en trippel) bokat på Five Lions i York fre-mån – 35 UKP / pers / natt.Pax för att kampera med OzO i dubbeln så får vi beklaga oss över hästtjejer! 😀 ;)/J

Lätt, det kanske är så att förarna sover tillsmans så dom slipper influenser från dom som åker 😉

Kvarnis
                      Deltagare

Så, 5 bäddar (en twin, och en trippel) bokat på Five Lions i York fre-mån – 35 UKP / pers / natt.Pax för att kampera med OzO i dubbeln så får vi beklaga oss över hästtjejer! 😀 ;)/J

Lätt, det kanske är så att förarna sover tillsmans så dom slipper influenser från dom som åker 😉

Storm
                        Deltagare

Pengar är på G! har swedbank så jag vet inte när dom landar på ditt konto bara 😉
                          En liten fråga, är det kontkort som gäller i pajätar landet eller är det smidigare att masa sig ner till Forex och växla till sig några hundralappar ??

Edit: Höll på att glömma, När går flyget och när är vi hemma igen, kan vara bra att veta så jag kan boka tågbiljett
                          😀

Storm
                          Deltagare

Pengar är på G! har swedbank så jag vet inte när dom landar på ditt konto bara 😉
                            En liten fråga, är det kontkort som gäller i pajätar landet eller är det smidigare att masa sig ner till Forex och växla till sig några hundralappar ??

Edit: Höll på att glömma, När går flyget och när är vi hemma igen, kan vara bra att veta så jag kan boka tågbiljett
                            😀

SecretAgentMan
                            Deltagare

Jag brukar ta ut lite slantar att ha på pubben, men vad gäller affärer så är kort smidiga (även pubbar med för den delen).

Det är ingen skillnad mot här hemma egentligen. 🙂

Se till att ha ett nytt kort med smartchippet på, och kom ihåg pinkoden – det är någon ny lag som utfärdats…något med att det är säljarens huvudvärk om det är bedrägerier med enbart påskriven slip (att man drar magnetremsan och skriver på kvittot).

/J – ser på England som ett roligare Sverige. 😀

SecretAgentMan
                              Deltagare

Jag brukar ta ut lite slantar att ha på pubben, men vad gäller affärer så är kort smidiga (även pubbar med för den delen).

Det är ingen skillnad mot här hemma egentligen. 🙂

Se till att ha ett nytt kort med smartchippet på, och kom ihåg pinkoden – det är någon ny lag som utfärdats…något med att det är säljarens huvudvärk om det är bedrägerier med enbart påskriven slip (att man drar magnetremsan och skriver på kvittot).

/J – ser på England som ett roligare Sverige. 😀

Kvarnis
                                Deltagare

Du helt OT…är du ine skyldig mig ett par speglar .. för tillfället… ??? 😉 😉 😀 vi kan ju ta det per pm i mindre dryckbart tillstånd…f-n vad kul med helger mitt i veckan 😀

Kommmer vi ha lelle roligt lr… tror jag tar en vecka xtra vecka semester med action meet och rundar av det hela SAS }(

/Kvarnis med värming redan nu …en 7:a och fyra stark senare..Wallis is f-cked this year 😮

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 118 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.