SSC Allmänt snack Träffar Trackday on ice – utbildning med instruktörer

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

Det är nog bra om vi får fram ett datum snart, så man kan planera upp mars lite. Sen har det ju börjat bli plus grader här nu :/

griml0ck
      Deltagare

Ja det vore bra med ett svar snart? Jag ska som sagt bort i slutet av mars till fjällen och så har jag annat o planera in också. Och får jag inget datum nu kommer detta inte att gå 🙁

Janne248
        Deltagare

Hasse har läst mina frågor och skall ringa mig snart. Återkommer så fort jag har något från han!

Limpan
          Deltagare

Jag är ockå intresserad.
            Är trött på all snö som gör att man inte kommer ut och kan ”spontanåka” lite is. x(

Janne248
            Deltagare

Pågående av vädergudarna så måste platsen ändras till Anttlia i Värmland. Där finns det fina banor som skottats med snöslunga så snövallarna är inte så höga.

Priset är ungefär det samma 3000:- + moms då ingår som tidigare boende mat (lunch & middag på lö, frukost sö. (Har någon företag kan det faktureras som förar utbildning)

Datum: Lördag 20:de kör vi samt stannar över till söndag.
              Tid: vi börjar kl 10:00

SNABB RESPONS BEHÖVS På måndag behövs svar! Bindande anmälan. Dvs man pyntar även om man inte kommer.

Adam K
              Deltagare

S*tan, kommer kanske fått tillbaks bilen men den kommer inte var intrimmad nog för hårdkörning så snart.
                Måste avstå. Blä.

/Adam

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.