- Detta ämne har 35 svar, 3,523 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 11 månader sedan av Vince.
-
FörfattareInlägg
-
4 december, 2015 kl. 22:50 #34294PiggesDeltagare
Skulle vara kul att få ihop en träff i Göteborg med bilar, till skillnad från Lisebergsträffen då man lämnar dem hemma. Min tanke är Lördagen den 16 Januari i Göteborgs området. Hade varit kul att se dem i solljus så att ses runt 13-tiden kanske kan passa. Samling på Torsgatan i Göteborg, nära centralen för er som inte vart på bilträff där innan. Finns ett litet 2 vånings parkerings hus som kan ge både vindskydd och vara torrt ifall vädret vill annat. Få med lite fina, fula, gammla, nya Subarus av olika modeller så kan vi plåta lite och ett förslag är att samlade åka någonstans om det finns intresse och förslag på plats? 🙂
Kom gärna med förslag eller tillägg, tycker bara det skulle vara kul att få se dem andra bilarna som rullar i området :p
OBS då ramberget är stängt är det ny plats!Kul om det skulle bli något av det annars får ja plåta min bil där själv :rolleyes:
Datum: 16 Januari
Plats: Torsgatan, göteborg på andra sidan motorvägen vid centralen
Tid: 13 tiden4 december, 2015 kl. 23:14 #280093VinceKeymasterBra initiativ d—0.o—b.
Min bil är tyvärr avställd så dyker jag upp blir det med bruksisen. Kan va kul o träffa några nya medlemmar 🙂5 december, 2015 kl. 00:49 #280084Christian SDeltagaresamma här, min är också avställd så får komma i den jag kör till vardags.
är alltid kul att träffa nya som gamla medlemmar.
5 december, 2015 kl. 01:02 #280105joajanDeltagareJag är på!
Min är inte avställd men jag tycker även vi borde dra ihop något liknande till våren när fler ställer på sina subbor! 🙂
5 december, 2015 kl. 08:47 #280109PiggesDeltagareSjälvklart ska ni komma med annan bil om ni ställt av Subarun 🙂
5 december, 2015 kl. 08:48 #280110PiggesDeltagareJag är på!
Min är inte avställd men jag tycker även vi borde dra ihop något liknande till våren när fler ställer på sina subbor! 🙂
Absolut! Är ny här på SSC men kör dem någon banträff eller konracing på sommaren?
5 december, 2015 kl. 09:11 #280094VinceKeymasterJag är på!
Självklart blir det fler träffar på våren och sommaren :). Jag brukar dra ihop iaf en vårträff där vi först träffas och kör lite gokart för att sedan åka lite roliga vägar till nåt bra fik.
Sen vill fler dra igång nåt är det bara o köra d—0.o—b.Absolut! Är ny här på SSC men kör dem någon banträff eller konracing på sommaren?
Då är du mycket välkommen Pigges :). Det brukar kunna bli lite sådanan träffar ja. SSC brukar, på sommaren, ha en storträff (ofta 2 dagar) där vi kör lite mer aktivt under kontrollerade (förhoppningsvis kontrollerade 😉 ) former. Jag som regionansvarig för gbg har även förra året fixat en konbaneträff på Vårgårda flygfält och givetvis så är målet att köra en sådan även nästa år d—0.o—b.
5 december, 2015 kl. 12:20 #280104reimanDeltagarejag är på, skulle vara roligt att få träffa lite andra medlemmar i göteborgsområdet
5 december, 2015 kl. 12:59 #280101DescoobyDeltagareJag är på…
5 december, 2015 kl. 17:47 #280111PiggesDeltagareSjälvklart blir det fler träffar på våren och sommaren :). Jag brukar dra ihop iaf en vårträff där vi först träffas och kör lite gokart för att sedan åka lite roliga vägar till nåt bra fik.
Sen vill fler dra igång nåt är det bara o köra d—0.o—b.Då är du mycket välkommen Pigges :). Det brukar kunna bli lite sådanan träffar ja. SSC brukar, på sommaren, ha en storträff (ofta 2 dagar) där vi kör lite mer aktivt under kontrollerade (förhoppningsvis kontrollerade 😉 ) former. Jag som regionansvarig för gbg har även förra året fixat en konbaneträff på Vårgårda flygfält och givetvis så är målet att köra en sådan även nästa år d—0.o—b.
Låter som om det finns lite om man skulle vilja iaf 🙂 d—0.o—b
Låt oss ha dutumet i åtanke och ni som kan, boka in det så ser vi vad det blir av det iaf, se vem som kör vad på vintern och inte 😉
5 december, 2015 kl. 18:05 #280106joajanDeltagareSjälvklart blir det fler träffar på våren och sommaren :). Jag brukar dra ihop iaf en vårträff där vi först träffas och kör lite gokart för att sedan åka lite roliga vägar till nåt bra fik.
Sen vill fler dra igång nåt är det bara o köra d—0.o—b.Låter riktigt roligt, Vince! Man längtar lagom till sommaren nu 😉
//Jocke5 december, 2015 kl. 19:26 #280085Christian SDeltagareAbsolut! Är ny här på SSC men kör dem någon banträff eller konracing på sommaren?
förr hade vi banträffar ihop med Ford, Honda och Peugot , tyvärr fick vi gå ur kartellen för ett par år sedan men man kan fortfarande köra på deras träffar genom att köpa sig en plats via rejsa.
förr var vi även nere i Emmaboda och körde SS minst 1gång/år men det har heller inte blivit så mycket med det dom senaste åren då det har varit så få som har velat/haft möjlighet att köra.5 december, 2015 kl. 22:59 #280112PiggesDeltagareförr hade vi banträffar ihop med Ford, Honda och Peugot , tyvärr fick vi gå ur kartellen för ett par år sedan men man kan fortfarande köra på deras träffar genom att köpa sig en plats via rejsa.
förr var vi även nere i Emmaboda och körde SS minst 1gång/år men det har heller inte blivit så mycket med det dom senaste åren då det har varit så få som har velat/haft möjlighet att köra.Fick vi inte vara med för vi körde om alla då eller :D:p
sett på Rejsa att det finns en del träffar som klubbarna anordnar, åkte med Autotech tidigare iår på Kinnekulle med far, riktigt kul! Därför jag blev sugen på en till…6 december, 2015 kl. 00:19 #280086Christian SDeltagareFick vi inte vara med för vi körde om alla då eller :D:p
nä det var tyvärr av ekonomiska skäl vi gick ur kartellen då det bara kom ett fåtal Subaru på körningarna.
lite samma sak med SS körningarna på Emmaboda, förr fyllde vi lätt en 2 dagars träff, nu får vi knappt ihop bilar till 1 dag.
7 december, 2015 kl. 13:59 #280081abacusDeltagareJag är helt klart med på en träff på ramberget, köpa lite McDonalds nedanför sparka däck och fota lite kanske…. Bor i Kortedala så tar väl runt 9 minuter dit….
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.