SSC Allmänt snack Träffar Träff i Borås?!

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Finns plats i baksätet om bilen inte skulle bli klar 🙂

Storm
      Deltagare

Får antagligen inte bilen förens efter helgen så jag får hoppa detta 🙁

Ekblad
        Deltagare

Tobbe AkA Zwift kommer givetvis 🙂 han har ingen dator nu så han kan inte bekräfta själv men han kommer iaf.

MittX
          Deltagare

Finns plats i baksätet om bilen inte skulle bli klar 🙂

palla att åka i baksätet när ja har en egen bil (inte just nu, men ändå) 😉 😉 😉 😉 man känner sig så mobbad i baksätet bara! :9

Palm
            Deltagare

Ikväll smäller det kl 19! Är det något nås jag på 0702-303750

/Andreas

Palm
              Deltagare

Det blev en trevlig kväll på Max, tycker vi får ta och köra månadsträffar eller något framöver.

6 bilar från omgivningarna tycker jag är bra som fasen, saab turbo klubben brukar knappt vara så många på sina lokalträffar och då finns de ju betydligt fler bilar/medlemmar hos dom så det är ett bra betyg för vår del tycker jag:7

Blocken
                Deltagare

Bilder, bilder, bilder? :7

…………………..
                  ThaiPerr!

challe
                  Deltagare

Vet inte om det va nån som fotade, jag gjorde det inte iaf.

Och tyvärr så suger jag på paint, färgen är nog slut också, så det är inget alternativ, sorry

Blocken
                    Deltagare

Vet inte om det va nån som fotade, jag gjorde det inte iaf.Och tyvärr så suger jag på paint, färgen är nog slut också, så det är inget alternativ, sorry

Jooo kom igen! Gör en Paintteckning på den där tvådörrarsKokarn, så jämför vi om det är samma som jag tänker på… 😉

/Kokarn

…………………..
                      ThaiPerr!

Palm
                      Deltagare

Vet inte om det va nån som fotade, jag gjorde det inte iaf.Och tyvärr så suger jag på paint, färgen är nog slut också, så det är inget alternativ, sorry

Jooo kom igen! Gör en Paintteckning på den där tvådörrarsKokarn, så jämför vi om det är samma som jag tänker på… ;)/Kokarn…………………..ThaiPerr!

Jag är säker på att det är samma ni tänker på 😉

Tror faktisk ingen fotade, före vi gick in och käka var de massa andra bil på parkeringen pga någon förbaskad hockeymatch i närheten och när vi tjötat klart var de mörkt ute ;(

FRBxxx
                        Deltagare

Jag som trodde man kunde åka incoginto i sushi-expressen, attans!

Tyvärr var man tvungen att avvika tidigare då man var ”tvungen” att visa polaren att det minsann var lite mos i maskin!

/Björne…. delarutpostomnätterna.com

Palm
                          Deltagare

Jag som trodde man kunde åka incoginto i sushi-expressen, attans!Tyvärr var man tvungen att avvika tidigare då man var ”tvungen” att visa polaren att det minsann var lite mos i maskin!/Björne…. delarutpostomnätterna.com

Jaha vi undra vart du tog vägen när vi satta tänderna i burgarna:9

challe
                            Deltagare

Efter mycket trasslande med filfomat hit och dit som galleriet inte accepterade så finns nu äntligen min bild/ritnng/kladd, kalla det va du vill, på den bil som sågs i borås i torsdags…
                              Du får använda fantasin lite… men va tror du… känns det igen???? :+

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album586/thai_perr.sized.jpg

C/ Picasso ikväll

Blocken
                              Deltagare

HAHAHAHA, grymme goe coole bilden! 😀 🙂

Japp, visst känns hon igen 😉

/Black
                                …………………..
                                ThaiPerr!

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.