SSC Allmänt snack Träffar Träff innan Knutstorp

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    minid
    Deltagare

Hej!

Jonnie (Nya regionsansvariga för Syd) och jag tänkte mest kolla ifall det är någon som är sugen på att ha en liten träff runt Helsingborgs trakten dagen/kvällen innan bankörningen.

Med tanke på att intresset verkar stort för bankörningen och många från norra delen av klubben verkar komma ner så tyckte vi att det kunde vara kul att anordna en träff för hela klubben.

Det finns väl även folk som kommer ner under helgen som ska sova över också..

Då tänkte jonnie och jag dra ihop en grill träff med fortsättning med kvällsaktiviteter i Hbg.

Men vi tänkte först kolla läget lite innan vi sätter någon tid eller nått. Vill gärna veta hur många som kommer ner o ska sova i skåne under helgen, och så att vi ser ifall det finns något intresse av er alla i klubben som ska köra på Knutstorp. Givetvis får även andra i klubben komma som inte ska köra på knutstorp.

Men lite grillning kanske och snacka lite skit och sedan avsluta med race i Hbg. Hbg är ju ganska känt för sin uppslukning av människor under helgerna med tanke race osv.

Ha det kaga

Jonnie och Philip

SPiKE
      Deltagare

Jag kommer ner på Lördagkvällen till Knutstorps stugby, grillfest kan vara intressant. 🙂

/H

Just try
        Deltagare

Kommer jag med. träff, grillning på stugby området låter inte dumt alls! Spike kan du skicka ditt nr till mig via pm?

SPiKE
          Deltagare

Kommer jag med. träff, grillning på stugby området låter inte dumt alls! Spike kan du skicka ditt nr till mig via pm?

Klart jag kan.

Du har PM

/Henrik
            0702-346444

challe
            Deltagare

Det låter kul :), är på….

Andersson
              Deltagare

Hörde jag race 😛

MVH C Andersson / Mr Konjak
                ”Det var bättre förr…
                när kvinnor var kvinnor
                män var män och fikus
                var en krukväxt”

minid
                Deltagare

Inga fler som är intresserade.. Ska kolla med jonnie ifall han är sugen på en grillning i stugbyn med fortsättning i hbg på kvällen. 🙂

down_the_drain
                  Deltagare

Jag e sugen på grillning på lördagskvällen 🙂 Mat e alltid gott!

/P

jeppe
                    Deltagare

Grilla 🙂
                      Öl 🙂

Klar 😀

minid
                      Deltagare

Ska kolla lite med jonnie nu här o se vad han säger.. Grillning i stugbyn låter det som de flesta är med på.. Så ser vi i såfall hur många som kommer med in i Hbg på kvällen… 🙂

Ska kolla med jonnie så kanske vi kan sätta någon tid eller nått.

Blackwidow
                        Deltagare

Jag ska bort på lördagen men hinner jag hem så kan ni räkna med mig 😉

Alexander
                          Deltagare

Jag e me på, låter kul 😀

//Alex

minid
                            Deltagare

Jonnie skulle ringa o snacka med spike nu ikväll och förmodligen diskutera fram någon tid eller nått.. 🙂

down_the_drain
                              Deltagare

Blev det nån grillning på lördag?Jag kommer att va i H-borg hela lördagen så jag kommer inte att ha tillgång till i-net.

Philip.. PM mig ditt mob nr så kan jag slå en signal mot kvällningen.

/Peter

griml0ck
                                Deltagare

Jag ska då ta med kött så nog blir de grilla alltid. Behöver man engångs grill oxo tro eller finns de nån där kanske?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.