SSC Allmänt snack Träffar Träff innan Knutstorp

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    challe
    Deltagare

Behöver man engångs grill oxo tro eller finns de nån där kanske?

Har funderat på samma sak och det är nog säkrast att ta med grill, känns lite för riskabelt att räkna med att det finns nån grill där

minid
      Deltagare

Ingen aning faktiskt.. Har själv aldrig varit där.. Ta engångsgrill fall i fall.

För er som ska bo där när kommer ni ner? KOmmer ni ner under morgondagen eller redan idag kanske?

Kan va bra o veta ifall vi ska sätta någon tid eller ifall folk bara ska trilla in låt oss säga efter 19.00 eller nått och börja grilla lite så smått då?

challe
        Deltagare

Jag och brodern siktar på att anlända runt 18:00 slaget,

sen måste man ju duscha, pudra näsan, raka sig, kamma sig och slänga på nått lukta-gott så att man är redo när ordföranden anländer 😉 :*

minid
          Deltagare

Jag och brodern siktar på att anlända runt 18:00 slaget,sen måste man ju duscha, pudra näsan, raka sig, kamma sig och slänga på nått lukta-gott så att man är redo när ordföranden anländer 😉 :*

HAHA! 🙂 Men ska vi säga lite etfer 19.00 då..? Då hinner ni väl pudra näsan och på med jaktoljan.. 😉

jeppe
            Deltagare

19,00 låter utmärkt 🙂

Alexander
              Deltagare

Det har kört ihop sig för mig så jag kan tyvärr inte komma ikväll, men det är inte omöjligt att jag och tjejen kommer och kollar när ni kör bana på söndagen istället 🙂

//Alex

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.