› SSC › Allmänt snack › Träffar › Träff på BUNMEATBUN 28/5 Kl. 18.00
- Detta ämne har 27 svar, 2,140 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 11 månader sedan av
Surbarbro.
-
FörfattareInlägg
-
26 maj, 2014 kl. 17:33 #268705
JuinorSvensken
DeltagareSka göra mitt bästa för att kunna komma, hoppas bara vi får polarens wrx ihopplockad i tid, annars blir det svenssonräser för hela slanten 😀
(såg nu i efterhand att jag börjat mitt inlägg precis som Tyrfings inlägg d—0.o—b)26 maj, 2014 kl. 18:10 #268686Surbarbro
DeltagareTrefvligt! Ni är välkomna! Det finns en viss risk för att det är väntetider, vi misstänker mycket take away innan Sverigematchen, men ni kan säkert roa er med att spinna lite ringar medans ni väntar 😉
Tjena!
Du har ju sett att vi blir några stycken. Fast det sa jag när jag hälsa på dig.
Jag hoppas att du håller öppet , så att alla får sina burgare.Om inte, så får vi åka hem till mig och tar dig med oss. Så får vi grilla på min grill. HAHA! Skoja bara.
Det ska bli kanon.
Ser fram mot onsdag.Vi ses då.
26 maj, 2014 kl. 18:21 #268690Koffe
KeymasterJag kommer nog inte loss trots allt… Jaja, nästa gång!
Hoppas ni får det trevligt och käka en burgare för mig med 🙂//Koffe
26 maj, 2014 kl. 18:30 #268703zanoii
DeltagareNu verkar det som att vi äntligen lyckas komma loss allihop samtidigt! Vi kommer gärna om det finns plats för oss! Två vuxna, en sjövild sexåring och en liten liten hund.
Planen i så fall är att rulla från Folkungagatan vid 17:50, försöker rejsa till Vega så snabbt det går men kan antagligen bli några minuter sena. Borde vi åka direkt till BMB istället?
27 maj, 2014 kl. 07:51 #268694TKarlsson
Deltagarezanoii; Nog för att imprezorna är snabba, men om vi skall ses 18.00 hos Syke, så känns det som om du får stressa onödigt mycket för att komma till Vega. 🙂
Sikta på BNB på en gång istället. 🙂27 maj, 2014 kl. 08:10 #268687Surbarbro
Deltagarezanoii; Nog för att imprezorna är snabba, men om vi skall ses 18.00 hos Syke, så känns det som om du får stressa onödigt mycket för att komma till Vega. 🙂
Sikta på BNB på en gång istället. 🙂Det jag skrev från början, tänkte att de som ville möter upp vid Vegabaren och sen åka till BMB.
18.00 vid Vega och sen möter vi upp de andra kl 18.30 på infartsparkeringen.27 maj, 2014 kl. 10:08 #268695TKarlsson
DeltagareAh. Jag blev lurad av rubriken. 🙂
27 maj, 2014 kl. 21:01 #268683Janne248
DeltagareCatrin, för din (och kanske Sykes) info så är dessa som svarat på Facebook:
Jan-Erik Sjödin,Kommer
Urban Palm,Kommer
Andreas Nilsson,Kommer
Petter Boberg,Kommer
Jon Ingebrigtsen,Kommer
Björn Johansson,Kommer
Teddy Karlsson,Kommer
Fabian Fabbe Paulson,Kanske
Patrik Znake Forsman,Kanske
Markus Hultgren,Kanske
Mikael Eklind,KanskeSes imorgon!
28 maj, 2014 kl. 13:58 #268704zanoii
DeltagareDet sket sig (igen) för vår del och vi kan tyvärr inte komma den här gången heller. Typiskt. 🙁
28 maj, 2014 kl. 14:40 #268680syke
BlockeradJag har eftermiddagen / kvällen off från att vara i restaurangen, men ska försöka dyka upp på infartsparkeringen vid 18.30.
Några insidertips inför kvällen:
Personligen föredrar jag dubbelburgarna, mycket skönare kött/bröd-förhållande än enkelburgarna. 200g är de, men de känns inte särskilt mastiga.Om ni är fans av klet & kladd (eller kedjan In n’ Out i västra USA): Ni kan beställa bunburgern ”extra fin”, då steks den i French’s Yellow Mustard och vi slänger på stekt lök = Animal Style på In n’ Out. Kladdigt och sjukt gott.
I övrigt så lär ni komma i primetime för middagsrusningen. Det är sällsynt med väntetider över 30 minuter men det har förekommit 😉
28 maj, 2014 kl. 14:50 #268691dojjan_74
DeltagareJa kommer å möts vid vega kl 18
28 maj, 2014 kl. 16:00 #268697Markus
DeltagareSyke: Vänta lite är helt ok. Bara man får en burgare innan stängning är det lugnt 😉
Är det någon som ska satsa på en pentaburgare? 🙂
Edit: Tydligen 6st puckar som gäller för att matcha nu! Sju då? 🙂
28 maj, 2014 kl. 22:29 #268688Surbarbro
DeltagareTack allihopa, som dök upp till BMB. Räkna till 19 stycken med barn. Blir så glad, när även barnen är med.
Kul att Syke dök upp på parkeringen.
Tufft av er som har åkt långt. Jag hoppas att ni tyckte att det var värt det.
Själv tycker jag att hamburgarna är kanongoda.Kaffet på Shell i Fittja smakade bra. Fatta inte att en del av er kunde klämma lite goda kakor eller glass.
Nu får vi se fram mot nästa träff.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.