SSC Allmänt snack Träffar Träff: SYD (Skåne/Blekinge/Halland/Småland) 28/8

• Detta ämne har 30 svar, 1,531 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år sedan av Assazel.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Assazel
    Deltagare

Men vänta nu , skulle vi itne ta en mini och avsluta hos Mats och kolla på filmen samt grilla?

down_the_drain
      Deltagare

jo det var juh sagt så, men intresset verkar rätt så svalt denna vecka. Samt att Mats inte själv har/kan visat intresse denna gång. för mig fungerar båda bra. Några skulle till Kinnekulle så vi blir nog rätt så få 🙁 Fåt bara Mats Upp ögonen så e inte jag svår på en liten runda m grill o film efteråt heller 🙂

/Peter ”The Blitz Idiot”

>Men vänta nu , skulle vi itne ta en mini och avsluta hos Mats
        >och kolla på filmen samt grilla?

Wallinen
        Deltagare

Peter, du har så rätt så.
          Jag har inte visat nåt intresse för jag är upptagen och kan inte vara med.

Fast vill ni se film o ta en grill så jobbar jag dag nästa vecka och är ledig på kvällarna så finns det nån dag som passar (förutom måndag) så säg till.

/W

down_the_drain
          Deltagare

synd mats. Men då lutar det åt Karlshamn tycker jag. Kan mötas upp på samma ställe vid två snåret, så snar jag hinner stänga butiken o dra.

/Peter ”The Blitz Idiot”

Impreza112
            Deltagare

Låter skoj Peter.

Bara slå en signal om ni inte hittar som sagt.

Skoj om det blir lite Subaru träff mitt i allt.

Subaru killar som sagt de skall komma är 2st + mig, hoppas det kommer ett gäng till då.

än så länge 2st gt-00:or och 1st 01 eller 02 Sti.
              Skall ringa 2st till killar med Gt här ifrån och se om de har tid.

Mvh/Christian

down_the_drain
              Deltagare

Givetvis när allt nästan är spikat så, e det inverntering på jobbet som skall vara klart tills tisdag nästa vecka, Skall jobba som fan nu så jag kanske kan komma från här i tid på lördag annars skiter allt sig för mig 🙁 Hatar jobba, funderar på att knalla ner till soc o punga ut lite pengar istället 🙂

/Peter ”The Blitz Idiot”

Niklas
                Deltagare

Då kan du passa på att punga in bilen till närmaste försäljare också för den lär du inte ha råd att ha om du skall tigga pengar. 😉

Assazel
                  Deltagare

Annars skjuter vi på det. och tar en myskväll hos Mats i veckan.. ? jag vill jämföra scoop!! 😀

down_the_drain
                    Deltagare

blää för ditt scoop ! 🙂
                      Skall oxå inhandla ett sådant :)Spanat in min nya vinge i mitt galleri? (sida 7 nr 480)
                      Men då gör vi som så att vi skjuter på det tills i mitten på veckan så tar vi grillning,film o skitsnack då. Får höra m Mats när han har tid 🙂

Alien – Jodå det har visst gått att behålla bilen, regisrera den som bostad o få bostadsbidrag. Sen får man juh prostituera sig oxå, alltid nån gammal gubbe som vill betala för att sätta på en 😀

/Peter ”The Blitz Idiot”

Niklas
                      Deltagare

Jo, du är ju en liten läckerbit. :7

down_the_drain
                        Deltagare

Misstänkte hela tiden att du var på det hållet 🙂 Fick lite halvkonstiga blickar Under Beach 2004. Barn o fruntimmer är bara en täckmantel va? 😀

>Jo, du är ju en liten läckerbit. :7

/Peter ”The Blitz Idiot”

Assazel
                          Deltagare

Alien: jag har en bild där han posar utan tröja… Säljes för en symbolisk summa.

Down: kan du koppla in en baslåda i en bil? (Har ett rockford fosgate punch slutsteg och en Amega låda jag vill få till o börja sjunga)

down_the_drain
                            Deltagare

vi skall nog kunna få liv i din baslåda:) har själv vänt ut o in på bilen ett par gånger när jag skulle montera min nav o stereo/slutsteg.
                              Så man vet juh hur man plockar av lister osv 🙂 Har du lågnivå ut på din bilstereo?
                              Nä, ge inte Alien bilden, vill inte ha fler som flåsar i min lur 😀

/Peter ”The Blitz Idiot”

>Alien: jag har en bild där han posar utan tröja… Säljes för
                              >en symbolisk summa.
                              >
                              >Down: kan du koppla in en baslåda i en bil? (Har ett rockford
                              >fosgate punch slutsteg och en Amega låda jag vill få till o
                              >börja sjunga)

Assazel
                              Deltagare

Schysst P! Jag har lågnivå utgång helt 100. Och jag har kablar tror jag. Annars kan jag köpa en av dig kanske?

Vingen va cool! såg massiv ut. Få se nära sen.

Mats! vilken kväll passar dig bäst?

down_the_drain
                                Deltagare

Det bästa hade varit om vi fixat det precis vid min butik så man kan plocka delar om det skulle behövas 🙂
                                  Lite grövre kablar skadar inte….

/P ”The Blitz Idiot”

>Schysst P! Jag har lågnivå utgång helt 100. Och jag har
                                  >kablar tror jag. Annars kan jag köpa en av dig kanske?
                                  >
                                  >Vingen va cool! såg massiv ut. Få se nära sen.
                                  >
                                  >Mats! vilken kväll passar dig bäst?
                                  >

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.