SSC Allmänt snack Träffar Träffar i Smålandstrakten?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
  • Författare
    mikel_83
    Deltagare

Hejhej!
      Jag är bara lite nyfiken om det brukar vara några träffar i smålandstrakten. Skulle vara kul att åka på en Subaruträff nån gång. 🙂

Davve
      Deltagare

Tjena.. Vi börjar bli några stycken i smålandstrakten. Vore kul med en träff!

Vilka bor i Småland?

Själv bor jag utanför Jönköping och vad jag vet så är vi minst 2 st till (Rille och Jocke)

Pasi_k
        Deltagare

Hejhej!Jag är bara lite nyfiken om det brukar vara några träffar i smålandstrakten. Skulle vara kul att åka på en Subaruträff nån gång. 🙂

Tyvärr är SYD delen såå stor..
          Jag och Dom jag känner Håller till nere i skåne såå blir träffarna här nere..
          Känner inte till Småland tyvärr..

Men Efter som ni Tillhör SYD såå är det bara att Komma på en träff..
          Alt. kör till Vårgåda i helgen (är väl nära?) Och snacka med dom där..

Syd avdelningen sträcker sig nog över 50mil..?

simo
          Deltagare

Tjena.. Vi börjar bli några stycken i smålandstrakten. Vore kul med en träff!Vilka bor i Småland? Själv bor jag utanför Jönköping och vad jag vet så är vi minst 2 st till (Rille och Jocke)

Tycker helt klart att du ska ta med dig dina polaren o åka till Vårgårda till helgen! Kan inte va mer än 15 mil 🙂

/U

Nordquist
            Deltagare

Vilka bor i Småland?

Ja är smålänning..bor mellan Jönköping och Värnamo, utanför Vaggeryd, nästan i Skilling500 skogarna.:9

minid
              Deltagare

Tja!

En fråga.. ni smålänningar har väl bilis på sjöarna på vintern?

I såfall pasi så tycker jag att vi drar upp från skåne till småland i vinter.. 😉 😛

Rallyrille
                Deltagare

Vore skitkul med en träff!!
                  Ang. träff i Vårgårda 4/11 -det är ju samma dag som ”Skilling 50”!
                  Blir rallyt för min del!
                  Ngn mer som ska dit? /Rille -oxå från JKPG

mikke
                  Deltagare

Ja är smålänning med, jag bor i Växjö, centralt å bra 🙂

mikel_83
                    Deltagare

Jo, jag har mött en hel den Imprezor här sen jag köpte min i juli.

Själv bor man i Mariannelund 10 mil från Jkpg o typ 15 mil från Växjö. Så långt upp i Småland man kan komma.

Men vart ligger vårgårda då?

simo
                      Deltagare

Vårgåda ligger mitt emellan Borås o Trollhättan, kolla eniro.

Hade varit sköj om det dök upp lite långväga gäster 🙂

/U

Davve
                        Deltagare

Vore skitkul med en träff!!Ang. träff i Vårgårda 4/11 -det är ju samma dag som ”Skilling 50”!Blir rallyt för min del!Ngn mer som ska dit? /Rille -oxå från JKPG

Jag är sugen på rally.. kanske skulle ta en liten träff innan & dra dit?

Nordquist
                          Deltagare

Vårgåda ligger mitt emellan Borås o Trollhättan, kolla eniro.Hade varit sköj om det dök upp lite långväga gäster :)/U

De sög tag lite i konbanetarmen nu… hur är de med anmälningen, såg att den hade gått ut?

Pasi_k
                            Deltagare

Tja!En fråga.. ni smålänningar har väl bilis på sjöarna på vintern?I såfall pasi så tycker jag att vi drar upp från skåne till småland i vinter.. 😉 😛

Visst kan vi det..
                              Men Odubbat är ingen lek på Isen.. 😉
                              Fulldubb har jag inte hittat på 17″

simo
                              Deltagare

De sög tag lite i konbanetarmen nu… hur är de med anmälningen, såg att den hade gått ut?

Tror inte att det är några problem, tiden sattes för att kunna avboka om intresset skulle vara svalt.

Skriv upp er i införtråden bara så Mats får koll på läget.

/U

mikel_83
                                Deltagare

Är det nån här som brukar åka på svenska rallyt? Kunde ju vara skoj att samåka kanske.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.