› SSC › Allmänt snack › Träffar › Träffar i Smålandstrakten?
- Detta ämne har 40 svar, 1,859 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 6 månader sedan av
Fransson.
-
FörfattareInlägg
-
1 november, 2006 kl. 10:09 #144849
Davve
DeltagareSjälvklart!!!
Tänkte jag skulle boka boende snart 🙂
1 november, 2006 kl. 11:07 #144843Mats
DeltagareDe sög tag lite i konbanetarmen nu… hur är de med anmälningen, såg att den hade gått ut?
Tror inte att det är några problem, tiden sattes för att kunna avboka om intresset skulle vara svalt.Skriv upp er i införtråden bara så Mats får koll på läget./U
Inga somhelst problem. Bara ni ser till och meddela mig med PM/mail/skriver i tråden så löser vi det. Vi börjar bli några stycken nu.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg1 november, 2006 kl. 20:16 #144867Fransson
DeltagareTjena.. Vi börjar bli några stycken i smålandstrakten. Vore kul med en träff!Vilka bor i Småland? Själv bor jag utanför Jönköping och vad jag vet så är vi minst 2 st till (Rille och Jocke)
Hejsan! Jag är också smålänning 3 mil söder om Växjö
//Nicke
3 november, 2006 kl. 16:03 #144844Nano
Deltagaretjossan. Är oxå smålänning. Bor i Oskarshamn men kommer från Hultsfred. Tror jag snackade med dig Micke från Marieannelund i Vimmerby en gång, utanför Harrys. Fast då utan subban eftersom man festade loss.
Tror du visste om villken bil jag hade oxå. Brukar stå ibland på helgerna hos mina föräldrar vid Mathuset i Hultsfred typ.
Får dra ihop nån smålands fest framöver 😉
MVH
Mårten3 november, 2006 kl. 21:49 #144875mikel_83
Deltagaretjossan. Är oxå smålänning. Bor i Oskarshamn men kommer från Hultsfred. Tror jag snackade med dig Micke från Marieannelund i Vimmerby en gång, utanför Harrys. Fast då utan subban eftersom man festade loss.Tror du visste om villken bil jag hade oxå. Brukar stå ibland på helgerna hos mina föräldrar vid Mathuset i Hultsfred typ.Får dra ihop nån smålands fest framöver ;)MVHMårten
Jajemen! det va jag det. 🙂
du känner inga fler som åker subaru i trakten? har sett ett par i vimmerby, men har ingen aning om varifrån de kommer, en va nog du 🙂
Ska in inatt o hämta ett par…kanske ses.
4 november, 2006 kl. 10:27 #144863Andersson
DeltagareJa varför inte åka hem till varma sköna småland på en träff, har bott i skåne i 2,5 år men här är ju så jä… kallt att inte ens isbjörnar o pingviner kan leva 🙂 Kanske Kristiansta bona kan orka köra till Växjö. Jönköpings bona till V-sjö och där bodde ju några som kanske vet vad som finns att hitta på. Vi ”skåningar” har ju sett varandras bilar ganska många ggr nu eller?(förutom H-borg som verkar ha en egen klubb)så Pasi! tummen ur nu 🙂 🙂 🙂
Full fart, spar tid!
4 november, 2006 kl. 10:53 #144876mikel_83
DeltagareDet låter bra andersson!
Det är ju inte så farligt långt till växjö.
bara att säga till så kommer jag.4 november, 2006 kl. 11:55 #144845Nano
Deltagarenjae är inte i vimmerby denna helg, fest i oskarshamn 😉
Känner inga mer i trakten förutom en i O-hamn och han har sin till salu.
Men jag skulle oxå kunna tänka mig en tripp till Växjö. Inte så långt, runt 12-13 mil. Brukar bli så himmla långt att köra till träffar oftast, därav blir det inte av.
Har runt 35 mil till både Göteborg, Stockholm, Malmö….Bor man centralt eller bara avsides 😀
MVH
Mårten4 november, 2006 kl. 12:04 #144877mikel_83
DeltagareBlir det ngt så tyckar jag vi samåker Nano.
Skulle vara väldigt kul att åka på en träff.4 november, 2006 kl. 12:08 #144846Nano
Deltagarejepp det är klart 😉
Nu ska nån bara ta tag i och fixa nån träff 😉
MVH
Mårten6 november, 2006 kl. 07:23 #144852Pasi_k
DeltagareFör att fåå ordning på det där såå får nå´n som känner till Växjö säga vad man kan göra där uppe..
Vart vi kan träffas , hur griniga poliserna är om det rular en 10-20 subbor genom staden..
Vad vi ska ha för aktivitet?
Nått inhängnat vi kan använda?
Bara käka och snacka en stund?Öppen för alla förslag.
MVh Pasi.
6 november, 2006 kl. 18:26 #144878mikel_83
DeltagareÄr inte så ofta i Växjö, men har varit på streetrace ett par ggr o då har ju snutarna inte varit allt för aktiva…det borde ju finnas ngt att hitta på. Visst det vore ju skoj att bar käka ngt o snacka, men även kunna hitta på ngt annat med.
Det borde ju finnas nån i växjötrakten som har lite mer koll 🙂
8 november, 2006 kl. 08:55 #144864Andersson
DeltagareHar frågat en annonym källa (lillebror) som bor i V-sjö så allt är inta tillförlitligt. En go kart bana öppnades i somras som ska va ca:4-500m lång, ligger vid Norremark. Matställen: Elefanten och Wärdshuset Hjorten ligger vid N-mark,Hong Kong ligger på Storg.kan va lite bökigt med P plats,Akropolis ligger vid Jvg stationen stor grusplan detta var några förslag men undanhåller mig rätten till att allt stämmer,det va ju en annonym källa som gav mig informationen 🙂 🙂 🙂
Full fart, spar tid!
13 november, 2006 kl. 16:28 #144858mikke
DeltagareVar faktiskt och körde på denna gokartbanan i helgen med fotbollslaget:-) ( http://www.stainlessracing.com )
Riktigt kul, körde 75 min, 3-4 pers per gokart, max 5 min åt gången för en förare sen in i depon och byta förare. Riktigt skojj. Sen räknas antalet körda varv, hade suttit fint om SSI hade varit högst upp på den topplistan 😉/Mvh Mikke
13 november, 2006 kl. 20:17 #144868Fransson
DeltagareHejsan!
Jag kan väl säga att jag känner till Växjö rätt hyffsat, bor 3 mil söder om, och är där inne relativt ofta. (senast idag)
Som sagt, gokarten finns, två banor i växjö om jag inte missminner mig och en i Alvesta(15 km söder ut). En hel del matställen tex. Lagondola vid SF-bion. Det beror ju förståss lite på vad ni vill göra, jag kan ta reda på det mesta 🙂 Angående polisen så kan jag inte tänka mig att det är några problem. Det brukar vara rätt stora samlingar, särskillt vid streetracen och jag har inte varit med om att något problem. Kom med förslag så kollar jag upp saken.Mvh. Nicke
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.