› SSC › Allmänt snack › Träffar › Träffar i Smålandstrakten?
- Detta ämne har 40 svar, 1,859 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 6 månader sedan av
Fransson.
-
FörfattareInlägg
-
14 november, 2006 kl. 07:37 #144853
Pasi_k
DeltagareHejsan!Jag kan väl säga att jag känner till Växjö rätt hyffsat, bor 3 mil söder om, och är där inne relativt ofta. (senast idag)Som sagt, gokarten finns, två banor i växjö om jag inte missminner mig och en i Alvesta(15 km söder ut). En hel del matställen tex. Lagondola vid SF-bion. Det beror ju förståss lite på vad ni vill göra, jag kan ta reda på det mesta 🙂 Angående polisen så kan jag inte tänka mig att det är några problem. Det brukar vara rätt stora samlingar, särskillt vid streetracen och jag har inte varit med om att något problem. Kom med förslag så kollar jag upp saken.Mvh. Nicke
Annars kan ni anmäla er och hälsa på på Lördag..
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=16853&mesg_id=16853&page=Träffa lite Impreza-nissar. 😀
14 november, 2006 kl. 09:08 #144866Rallyrille
DeltagareJa, kom upp till Jkpg! Det är ju inte så långt från Växjö, 13 mil ungefär!!
Ni är alla VÄLKOMNA! Anmäl er bara innan!14 november, 2006 kl. 16:20 #144859mikke
DeltagareFransson:
Vart bor du då? vad har du för bil? 🙂Om du syftar på den som låg vid värendsvallen så är den igenslagen. Men det finns ju utomhusbana i hovmantorp, fast kanske blir halt när det är snö ;-). Hagaslätt motorbana heter de nhar jag för mig.
Hade varit trevlig på lördag, ska upp till jönköping ons,tors,fre,lör fast tyvärr ej med imprezan ;(
14 november, 2006 kl. 20:02 #144869Fransson
DeltagareFransson:Vart bor du då? vad har du för bil? 🙂 Om du syftar på den som låg vid värendsvallen så är den igenslagen. Men det finns ju utomhusbana i hovmantorp, fast kanske blir halt när det är snö ;-). Hagaslätt motorbana heter de nhar jag för mig.Hade varit trevlig på lördag, ska upp till jönköping ons,tors,fre,lör fast tyvärr ej med imprezan ;(
Jag bor utanför ett litet samhälle som heter Vislanda, om du känner till det? Jag har precis införskaffat mig en GT. Har dock ställt in den inför vintern nu, jag är nämligen bara 17 år och fyller 18 i februari. Så till våren får jag väl börja köra lite försiktigt utan den dära grönskylten. :-)Jah okej, det kan hä’nda att den har slagitigen, japp Hovmantorp har vi en, jag har tävlat och tränat för wäxjö ms innan så det är min hemma-bana, där ligger ny asvalt nu också, riktigt fin. banan är också bräddad något så man ska kunna köra SM där 2008. Men tyvärr så håller de bara igång hyrkarten under sommarhalvåret. Annars har de ju folkrace nere i uråsa, min kompis pappa var där för någon vecka sedan. Och det skulle tydligen vara riktigt skoj.
Vart bor du själv?
Mvh. Nicke14 november, 2006 kl. 20:51 #144879mikel_83
DeltagareKom till Jkpg på lördag! Alltid skoj med gokart o mat 😀
Anmäl er o kom!
15 november, 2006 kl. 13:05 #144860mikke
DeltagareJaha, ja klart man gör. Kör där ganska ofta när jag jobbar faktiskt, jag ska blinka med helyserna när jag möter en impreza där 🙂 Är det bara du som har impreza där i trakterna? Jaha det blir en lååång väntan, jag har grön skylt än, fast den står det tävlingskör på;-)
Ja jag tror du menar den som låg där ÖB ligger nu, kommer knappt ihåg. Okok rallyess då ju 🙂 Ja folkrace har jag med hört talas om att det ska vara himla skoj, men det borde väl vara öppet på vintern med?Mvh Mikke
16 november, 2006 kl. 19:31 #144870Fransson
DeltagareJaha, ja klart man gör. Kör där ganska ofta när jag jobbar faktiskt, jag ska blinka med helyserna när jag möter en impreza där 🙂 Är det bara du som har impreza där i trakterna? Jaha det blir en lååång väntan, jag har grön skylt än, fast den står det tävlingskör på;-) Ja jag tror du menar den som låg där ÖB ligger nu, kommer knappt ihåg. Okok rallyess då ju 🙂 Ja folkrace har jag med hört talas om att det ska vara himla skoj, men det borde väl vara öppet på vintern med?Mvh Mikke
Okej, de var ju kul.. vart jobbar du? bor du i växjö eller? aa det får du absolut göra, eller så kanske vi kan ses någon dag frammåt så kan jag få lära mig lite. hehe, nja just nu är de rätt tomt på imprezor, vissa i växjö, någon i grimslöv osv. men ingen här. NJa långt och långt, tar körkortet på skolan, så på tisdag är det halkkörning och de mesta av den andra körningen är klar, så de går bra. de är beräknat att vi ska vara klara vid jul med det. ska börja med lastbils kortet sedan. Haha aa en sådan skylt är ju ett måste klart. hehe
Precis folkracet körs ju året runt, mer info på: http://www.moterevent.se om ni vill titta. de har mer än bara folkrace där.Mvh. Nicke
17 november, 2006 kl. 11:58 #144861mikke
DeltagareOkej, de var ju kul.. vart jobbar du? bor du i växjö eller? aa det får du absolut göra, eller så kanske vi kan ses någon dag frammåt så kan jag få lära mig lite. hehe, nja just nu är de rätt tomt på imprezor, vissa i växjö, någon i grimslöv osv. men ingen här. NJa långt och långt, tar körkortet på skolan, så på tisdag är det halkkörning och de mesta av den andra körningen är klar, så de går bra. de är beräknat att vi ska vara klara vid jul med det. ska börja med lastbils kortet sedan. Haha aa en sådan skylt är ju ett måste klart. hehePrecis folkracet körs ju året runt, mer info på: http://www.moterevent.se om ni vill titta. de har mer än bara folkrace där.Mvh. Nicke
Jag bor i Växjö just nu, bott i 4 år cirkus. Annars har jag bott 1 mil ifrån. Jag kör faktiskt lastbil jag med 😉 Jag det hade varit skojj, synd att man inte kunde hänga med till jkpg, så det hade varit fler impreza-maaates 🙂 Ah, halkkörning är ju hur roligt som helst, skulle ha sin egna bil ara 😉
Ska du inte bli medlem här på ssi då? Bilder på bilen, garaget.org osv?
17 november, 2006 kl. 12:43 #144871Fransson
DeltagareJag bor i Växjö just nu, bott i 4 år cirkus. Annars har jag bott 1 mil ifrån. Jag kör faktiskt lastbil jag med 😉 Jag det hade varit skojj, synd att man inte kunde hänga med till jkpg, så det hade varit fler impreza-maaates 🙂 Ah, halkkörning är ju hur roligt som helst, skulle ha sin egna bil ara 😉 Ska du inte bli medlem här på ssi då? Bilder på bilen, garaget.org osv?
Okej! då är du trogen växjöbo då. Det brukar stå en impreza på vänstersidan om du kör mot stationen ifrån polishuset låt säga. är det din? Eller vart bor du? orackan, nu vet jag inte om jag ska bli lastbils åkare direkt dem jag går skola för det iallafall, Alvesta fordonsgymnasie. ja de hade varit kul att träffa lite impreza grabbar. Jag vill bara lära mig mer och mer. Haha ja jag kan ju fråga om jag får ta dit imprezan och prova med. haha. får väl proav någon isåkning annars kanske 😉 jo jag får kanske bli medlem jag också. aldrig fel ju.
Mvh. Nicke
18 november, 2006 kl. 11:41 #144862mikke
DeltagareOkej! då är du trogen växjöbo då. Det brukar stå en impreza på vänstersidan om du kör mot stationen ifrån polishuset låt säga. är det din? Eller vart bor du? orackan, nu vet jag inte om jag ska bli lastbils åkare direkt dem jag går skola för det iallafall, Alvesta fordonsgymnasie. ja de hade varit kul att träffa lite impreza grabbar. Jag vill bara lära mig mer och mer. Haha ja jag kan ju fråga om jag får ta dit imprezan och prova med. haha. får väl proav någon isåkning annars kanske 😉 jo jag får kanske bli medlem jag också. aldrig fel ju.Mvh. Nicke
Har du någon mail kan vi snacka där över istället? Ja klar du måste bli medlem, eller hur alla andra som är det 😉
Mvh MIkke
18 november, 2006 kl. 15:00 #144872Fransson
Deltagaredu har pm. mikke.
//Nicke -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.