Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    nossnoJ
    Deltagare

Börjar bli dags att planera lite inför sommaren!
      Eftersom att jag är ganska ny i denna sväng och bara varit iväg på storträffen i sommras så undrar jag vilka träffar är mer värda att åka iväg på?
      tänker inte bara på SSC träffar utan mer större arrangemang?

Finns det någon typ hemsida eller liknande när man kan se alla olika träffar?

Markus
      Deltagare

Den här sidan har nog de flesta större listade men säkert långt från alla… http://gatbilar.se/eventKommande.php

Janne248
        Deltagare

Banträffsansvarig kommer säkert under våren ut lista på träffar där SSC är involverade…

Arson
          Deltagare

Är det inga mindre Subaruträffar i Stockholmsområdet att se fram emot? Kikade på gamla bilder från arkivet, och att glida runt 10-20 tal Subbor bland Roslagens underbara vägar ser ju minst sagt trevligt ut 🙂

Fricke.w
            Deltagare

Jag tycker vi subaru åkare, ska försöka ta oss ner på vangan met i år.
              Verkar vara en trevlig tillställning, och så vitt jag kunde se av filmerna skymtade inga subaru 🙂

Mäki
              Deltagare

Vad är det få Fricke? 🙂

Arson
                Deltagare

Jag åker gärna på lite Subaruinspirerande events runt om i Sverige 🙂

nossnoJ
                  Deltagare

Är det inga mindre Subaruträffar i Stockholmsområdet att se fram emot? Kikade på gamla bilder från arkivet, och att glida runt 10-20 tal Subbor bland Roslagens underbara vägar ser ju minst sagt trevligt ut 🙂

Det lät väl bli någon form av “VårFika” som förra året kan jag tänka mig.

Jommie
                    Deltagare

Det lät väl bli någon form av “VårFika” som förra året kan jag tänka mig.

Måste jo besöka Taxinge “kak” slott.

nossnoJ
                      Deltagare

Måste jo besöka Taxinge “kak” slott.

Ja det blev ju de förra året! var bara med och körde dig var aldrig inne och fikade. 🙁

Erok
                        Deltagare

Det kommer upp lite längre inpå våren skall du se =)

Subarumicke
                          Deltagare

Jeppe brukar fixa Taxinge träffen!!

sen så går det ju att arrangera spontanträffar också, förr om åren var det första söndagen varje månad typ..

Sjöhistoriska, brostugan.

Om någon orkar ta tag i saken så brukar folk hänga på

Fricke.w
                            Deltagare

Vad är det få Fricke? 🙂

Oj där var ja inte snabb 🙂 är vell en stor japps träff neråt landet, som de verkar komma mycket fina bilar att titta på, så tänkta att även vi kannske kunde åka ner med lite subaru bilar att bryta av med 🙂

Fricke.w
                              Deltagare
                              Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.