SSC Allmänt snack Träffar Träffkalendern 2013

• Detta ämne har 35 svar, 6,367 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Surbarbro.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 36 totalt)
  • Författare
    JOJJE_86
    Deltagare

Är det någon här från SSC som kommer att finnas på plats i Emmaboda på lördag?

andreasivarsson
      Deltagare

Jajamen jag och sambon kommer vara på plats. Hoppas få se några fina subbor som kör.

JOJJE_86
        Deltagare

Det låter bra! Då ses vi kanske där. Ska du ställa ut din? Ja det hade varit skoj att få se ett gäng riktigt vassa Subarus=)

andreasivarsson
          Deltagare

Nej jag parkerar bara. Ska du ställa ut?

JOJJE_86
            Deltagare

Okej. Jag har inte föranmält mig till utställningen men om det finns platser kvar så kan man tydligen dyka upp och ställa ut ändå. Får se hur jag gör.

Christian S
              Deltagare

OBS!

Nytt datum för:
                EMMABODA

7-8 Sep Emmaboda [SSC]

hörde att bilsport har tagit tillbaka även dessa dagarna:mad:

Andersson
                Deltagare

hörde att bilsport har tagit tillbaka även dessa dagarna:mad:

Är det klart att dom verkligen gjort det?

LegacyLarsa
                  Keymaster

Tyvärr är det så att de tog lördagens tid, fastän vi bokade i maj.
                    men det var ju inte första gången, de snodde våran tidigare tid i maj. Så de verkar göra som dom vill.

Jag rekommenderar att vi söker oss efter andra konbanearrangörer, som håller vad dom lovar.

FeA
                    Deltagare

Bojkotta dom där jävla pajasarna.

Andersson
                      Deltagare

men det var ju inte första gången, de snodde våran tidigare tid i maj. Så de verkar göra som dom vill.

Jag rekommenderar att vi söker oss efter andra konbanearrangörer, som håller vad dom lovar.

Du borde ringa till Micke på bilsport och prata med han för Björnsson han gör ju lite som han vill.

SPiKE
                        Deltagare

Du borde ringa till Micke på bilsport och prata med han för Björnsson han gör ju lite som han vill.

Jag pratade med Björnsson nu i helgen och han har inget svar/kontrakt från någon här i ssc, mao så har vi INGEN körning öht!
                          Finns det något intresse av klubben att ha någon körning så är det lämpligt att någon från styrelsen tar kontakt med honom asap!

Andersson
                          Deltagare

Jag pratade med Björnsson nu i helgen och han har inget svar/kontrakt från någon här i ssc, mao så har vi INGEN körning öht!
                            Finns det något intresse av klubben att ha någon körning så är det lämpligt att någon från styrelsen tar kontakt med honom asap!

Svar fick han av mig i maj det har jag svart på vitt på mail men något kontrakt har jag inte sett. Frågan är vem han skickat det till?

Vince
                            Keymaster

Vadå snodde!!!??? Har ni kontrakt eller inte? Har ni kontrakt så har bilsport begått kontraktsbrott och då kan man begära skadestånd/kompensation för det eller i värsta fall stämma dem för det.

Svar fick han av mig i maj det har jag svart på vitt på mail men något kontrakt har jag inte sett. Frågan är vem han skickat det till?

Än en gång finns det kontrakt eller inte? Finns det så kräv åtgärd (att vi får den tiden som är avtalad) eller kompensation (ex.vis en annan tid till reducerat pris), finns det inte så finns det ingen anledning att tjafsa om det då de gör precis som de vill! Finns det inget kontrakt så ska vi sluta slå oss på bröstet och hävda att vi har fixat någon träff för det har vi inte!

Men allt detta borde ju lätt kunna fixas då vi numera har en expert i juridik i styrelsen!

Andersson
                              Deltagare

Vadå snodde!!!??? Har ni kontrakt eller inte? Har ni kontrakt så har bilsport begått kontraktsbrott och då kan man begära skadestånd/kompensation för det eller i värsta fall stämma dem för det.

Än en gång finns det kontrakt eller inte? Finns det så kräv åtgärd (att vi får den tiden som är avtalad) eller kompensation (ex.vis en annan tid till reducerat pris), finns det inte så finns det ingen anledning att tjafsa om det då de gör precis som de vill! Finns det inget kontrakt så ska vi sluta slå oss på bröstet och hävda att vi har fixat någon träff för det har vi inte!

Men allt detta borde ju lätt kunna fixas då vi numera har en expert i juridik i styrelsen!

Jag hoppas Janne kan svara på detta som vet hur det brukar gå till.
                                Men jag har fått ok på datum på mailen men inte sett något kontrakt! Vad jag vet så ska vi få ett kontrakt som ska vara ifyllt 30 dagar innan träffen och en del av summan ska vara betald.
                                Hoppas någon i styrelsen kan svara på detta!

nilbri
                                Deltagare

Menar ni tidningen Bilsport eller förbundet? Förbundet har förtur.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 36 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.