SSC Allmänt snack Allmänt småprat Tre nya mätare i bilen

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

:7

http://www.shellkonto.nu/alien/gallery/050331/02.jpg

http://www.shellkonto.nu/alien/gallery_050331.html

Nu skulle man vilja dra om så man har båda oljemätarna intill varandra men det orkar man inte. Vi får väl se när Straten får tid att vara med och bygga så skall vi koppla in mätarna i våra bilar.

Tackar Speedworks för mätarna! 🙂

Plura
      Deltagare

Ser riktigt bra ut Älgen. 🙂

/Pelle

alrik
        Deltagare

Vad dammigt du har det 😀

Lefty
          Deltagare

Hinner du titta på alla mätare när du kör ? 🙂

Yonaz
            Deltagare

Bara så du vet: Kör inte runt med G-tech i vindrutan! 🙂
              Polisen är inte jätte imponerade av tidtagningsutrustning i en PB. (jag vet) x(

/J

BTW: Nice med nya mätare :*

Niklas
              Deltagare

De har inte stoppat mig än och om de gör det så skall jag bli väldigt intresserad av att höra deras argument till att jag skall ta bort den. x(

Dessutom har jag aldrig använt den än så länge. En väldigt meningsfull pryl jag köpt! 😀

Manor
                Deltagare

Jäkligt snyggt Alien.

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

>alrik: Jo, får gå loss på inredningen nu i vår så det blir
                    >lite stiligt igen. Jag tror det är Porschen i garaget som har
                    >smittat av sig på Imprezan. 😛
                    >
                    >Tanken är inte att man skall titta på mätarna, tanken är att
                    >de skall ge ett schysst ljus i kupén när man kör. Eller vad
                    >säger du MatsN? 🙂

I mitt fall så kör ju jag med DEFI (visste du det Alien :P), och dessa behöver man ju inte titta på…om man absolut inte vill. De larmar nämligen både med en varningssignal och en rödlampa om någon ”nivå” på en av mätarna blir för låg/hög i förhållande till vad man själv ställt in dem på (förnämligt bra…och tufft).

Annars håller jag med dig i princip, extramätare ser tuffa ut när de sprider sitt ljus i kupén :)…men det är trist om de inte är inkopplade ;).

mvh Mats N

Niklas
                    Deltagare

alrik: Jo, får gå loss på inredningen nu i vår så det blir lite stiligt igen. Jag tror det är Porschen i garaget som har smittat av sig på Imprezan. 😛

Tanken är inte att man skall titta på mätarna, tanken är att de skall ge ett schysst ljus i kupén när man kör. Eller vad säger du MatsN? 🙂

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.